


проблем с ГНП
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
проблем с ГНП
Протече ПОМПАТА от остичката за подаване на гас.Някой ако е имал такъв проблем да сподели.Автомобила е VW Т4 2,4D.Същия проблем го имах с предния бус Т3.Там стана лесно...искарах горното капаче на помпата и смених само о пръстена.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: проблем с ГНП
Братушките казват, че можело и на място да се смени. Но не съм имал удоволствието, щото мойто живото нема таквуз нящу.
- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: проблем с ГНП
gorgi написа:Протече ПОМПАТА от остичката за подаване на гас.Някой ако е имал такъв проблем да сподели.Автомобила е VW Т4 2,4D.Същия проблем го имах с предния бус Т3.Там стана лесно...искарах горното капаче на помпата и смених само о пръстена.
ако мога да помогна с това
това е от пасат-2-ка предполагам че осчиците са идентични
проблема е че пружината над помпата напъва на една страна
и от там става износването на опръстена съответно и оста
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: проблем с ГНП
KingoftheROAD благодаря за схемата.Ако имаш и описанието на частите.Като гледам сякаш липсва една законтряща шайба най одогоре на оста.И като съм натиснал без да искам одгоре ...е станала белята.Сменях радиатор.Антифриза спря да тече...почна нафта да тече
Остичката е с два опръстена.На стария модел са с един.


- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: проблем с ГНП
Описанието на частите го имам само на немски. Утре ще гледам да го постна.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: проблем с ГНП
Всичко оправих.Оказа се доста по сложно спрямо VW-T3.Явно не трябва да се доверяваме на всички стендаджии.В моята помпа открих и тел.
Не му стигнала дължината на прожината за празен ход на човека и...ТЕЛ...
в българия явно има още.Нооо моя проблем беше от липсваща законтряща или не знам как да я опиша точно тази шаиба.Сменях радиятор и по невнимание съм натиснал лостчето на гаста.О пръстените си бяха пострадали но можеха да искарат още доста.Станах спец и по тия помпи.
Съжалявам ,че нямаше как да снимам.Толкова бях изнервен от това което видях в помпата ,че изобщо не се сетих за снимки. 






- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: проблем с ГНП
Важното е,че си разрешил проблема
.

-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: проблем с ГНП
gorgi написа:Протече ПОМПАТА. Същия проблем го имах с предния бус Т3.Там стана лесно...искарах горното капаче на помпата и смених само о пръстена.
Колега какъв е този о пръстен и за какво служи, защото при мен също протече помпата колата е VW T3. Може ли да кажеш как да го оправя?
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: проблем с ГНП
При Т 3 е мого лесно.Само един пръстен е.Зацепването на капака е по лесно .Колега трудно ми е да обяснявам.По лесно е да ти оправя помпата и да пием по едно кафе на лафче и за здраве.Ноо сме далеко....проблем. 

- Marian Yachev
- Мнения: 128
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trustenik
Re: проблем с ГНП
аз имах преди време същия проблем на моя Т4(1.9ТД).Беше протекла направо от износеното гумено пръстенче на същата ос...аз си купих целия комплект с гарнитурки и пръстенчета за помпата за всеки случай,но специално за пръстените ги има във всеки магазин за авточасти.А смяната на пръстена е най-труната част,защото помпата е завряна мн.кофти. Сваля се горния капак на помпата като се откачва жилото на педала на газта и гледате да не изхвръкнат на някъде прожинките от вътре
.Моите изкочиха,но баща ми успя да ги сложи обратно. Не знам дали е трябвало да се регулира нещо по помпата,защото след ремонта всичко си беше както преди без промяна във вурвежа,разхода,работа и тн...

-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: проблем с ГНП
Забрави да пишеш,че първо се сваля радиатора при Т-4.Пружинка има само една дето пада.При мен беше вързана за капака с тел.Баща ти явно има доста здрави нерви.Пръстенчета има навсякъде вярно.
- Marian Yachev
- Мнения: 128
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trustenik
Re: проблем с ГНП
колега при мен стана без да сваляме радиатора,както си е на място.А баща ми щеше да получи нервна криза 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: проблем с ГНП
Радиаторът при правата маска до 95-та (и след) може да се отмества напред. При новата маска след 96-та(опция при някои модификации) би трябвало да може и без сваляне на радиатора. Предницата там е удължена с около 10-на см.
Последна промяна от KingoftheROAD на Нед 27 фев 2011 14:07, променено общо 1 път.
- Marian Yachev
- Мнения: 128
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trustenik
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: проблем с ГНП
Е вярно е
.Аз ако бях го издърпал радиатора само напред и така да ги сменям тия пръстенчета щах наистина да получа нервна криза.




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта