
въпросче за нов внос В4
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: въпросче за нов внос В4
Ок, ще обиколя след малко и ще видя и за двамата. 

- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: въпросче за нов внос В4
DJ_TOLYO написа:Ок, ще обиколя след малко и ще видя и за двамата.
Ами колеги, ходих гледах, но Пасата са го продали, а Шаран няма. Ама се влюбих в един 5.5 на хубава цена

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: въпросче за нов внос В4
DJ_TOLYO написа:DJ_TOLYO написа:Ок, ще обиколя след малко и ще видя и за двамата.
Ами колеги, ходих гледах, но Пасата са го продали, а Шаран няма. Ама се влюбих в един 5.5 на хубава цена
Любовта е хубаво нещо, но попрочети за него преди това. Скачаш високо след Б4 та. Пари, подръжка и т.н.
Мнението ми да е комби е същото

- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: въпросче за нов внос В4
DJ_TOLYO написа:DJ_TOLYO написа:Ок, ще обиколя след малко и ще видя и за двамата.
Ами колеги, ходих гледах, но Пасата са го продали, а Шаран няма. Ама се влюбих в един 5.5 на хубава цена
Въпреки всичко ти благодаря, че си си направил труда в този студ за нас



- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: въпросче за нов внос В4
Снощи видях темата и се сетих за един пасат покрай който минавам всеки ден и днес спрях да го погледна набързо 



Колата на пръв поглед изглежда добре. На пръв поглед няма следи от удари. Предната и задната броня си седят както трябва, капака, вратите и петата врата също. На петата врата има две вдлъбнатини на страничната тънка част, но боята не е засегната. Фаровете са си оригинални, хела, не изглеждат подозрително нови и стоят добре. Не намерих разлика в цвета на елементите, но въпреки това мисля че може да има нещо боядисвано, защото по предната маска липсват ударите от камъчета, което мисля че не е много нормално за 15 годишна кола.
Боята като цяло изглежда доста добре. По калници, вежди прагове не видях ръжда, отдолу нямаше как да погледна. Салона изглежда доста запазен, включително и шофиорската седалка. Волана е без калъв, нормално захабен. На вътрешните дръжки на вратите е надраскано покритиети, но мисля че е нормално за модела. Колата е с климатроник, абс, 2 airbag-а. Стъклата не ги погледнах но мисля че са ел, има и оригинално радио
Салона е плюшен.
Задното гърне нещо не ми хареса, или е сменяно с неподходящо или е удряно, но по скоро е сменяно защото тръбите му ми се видяха доста къси. Също така е счупено лявото странично огледало.
Има само една малка подробност
Не пишеше какъв е моотора
Обортомера е до 7000 оборота, а скоростомера до 240, което според мен означава че мотора е или 2,0 115к.с(със всичките му разновидности) или 1,6 100к.с. Но липсата на "плиткото рекаро", жълтия мигач на калника и плюшения салон ме карат да си мисля че е двулитров
Колата пише че е 96г, по стъкла е '95, внос от Германия.
Задните апарати бяха прилично ръждясали. Джантите май са с неподходящ размер, но пък гумите са добри с дот хх06
Цената 3300лв.
При сериозен интерес най рано в неделя мога да се рабера с човека и да я огледам по-обстойно, да минем на някой канал за да видим отдолу как е, също да проверя с ваг-ком за грешки. Мога да дам и телефона на продавача.
А колегите нека се обосноват защо толкова настояват да е комби
Аз 5 години карам седан и не мога да се оплача 

Колата на пръв поглед изглежда добре. На пръв поглед няма следи от удари. Предната и задната броня си седят както трябва, капака, вратите и петата врата също. На петата врата има две вдлъбнатини на страничната тънка част, но боята не е засегната. Фаровете са си оригинални, хела, не изглеждат подозрително нови и стоят добре. Не намерих разлика в цвета на елементите, но въпреки това мисля че може да има нещо боядисвано, защото по предната маска липсват ударите от камъчета, което мисля че не е много нормално за 15 годишна кола.
Боята като цяло изглежда доста добре. По калници, вежди прагове не видях ръжда, отдолу нямаше как да погледна. Салона изглежда доста запазен, включително и шофиорската седалка. Волана е без калъв, нормално захабен. На вътрешните дръжки на вратите е надраскано покритиети, но мисля че е нормално за модела. Колата е с климатроник, абс, 2 airbag-а. Стъклата не ги погледнах но мисля че са ел, има и оригинално радио

Задното гърне нещо не ми хареса, или е сменяно с неподходящо или е удряно, но по скоро е сменяно защото тръбите му ми се видяха доста къси. Също така е счупено лявото странично огледало.
Има само една малка подробност


Обортомера е до 7000 оборота, а скоростомера до 240, което според мен означава че мотора е или 2,0 115к.с(със всичките му разновидности) или 1,6 100к.с. Но липсата на "плиткото рекаро", жълтия мигач на калника и плюшения салон ме карат да си мисля че е двулитров

Колата пише че е 96г, по стъкла е '95, внос от Германия.
Задните апарати бяха прилично ръждясали. Джантите май са с неподходящ размер, но пък гумите са добри с дот хх06
Цената 3300лв.
При сериозен интерес най рано в неделя мога да се рабера с човека и да я огледам по-обстойно, да минем на някой канал за да видим отдолу как е, също да проверя с ваг-ком за грешки. Мога да дам и телефона на продавача.
А колегите нека се обосноват защо толкова настояват да е комби


-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: въпросче за нов внос В4
Winner25 написа:..................
А колегите нека се обосноват защо толкова настояват да е комбиАз 5 години карам седан и не мога да се оплача





Три хиляди лева ако е всичко наред по колата ми се вижда добре.
Ще извади още 300лв. за масло, ремъци, течности. С тея тасове е като циганска каруца. Трябва да са 15 цола джанти. Виж да не са 14. Амортесьори, и т.н -300 - 400лв.
По прехвърлянето около 100-130лв. Гражданска и преглед - 150-200лв. Гумите примерно да смени само предните 150-200лв. Накладка ако излезе 40-60лв. Дискове-100-150лв. Фитри 20-30лв. Свещи и кабели с капачка и палец - 150-180лв.
Трябва да е пребоядисвана, доста лъскава ми изглежда отпред. А, и ляво, странично огледало 50-80лв.

Абе късмет си е тая работа. Да хвърли повечко пари за диагностика и обикаляне отколкото да се натресе на някой барутник.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: въпросче за нов внос В4
И седана не е като да не побира багаж, но ако става въпрос за сериозно товарене си трябва комби
Джантите са 14". Защо да са 15"
А и разходите които си посочил са неразделна част от автомобила на старо. Просто е хубаво да се предвидят в бюджета

Джантите са 14". Защо да са 15"

А и разходите които си посочил са неразделна част от автомобила на старо. Просто е хубаво да се предвидят в бюджета

- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
Re: въпросче за нов внос В4
Winner25 написа:А колегите нека се обосноват защо толкова настояват да е комби ....
Музиката се чува по добре

Пък и специално мен на Ауди и ФВ комбитата по ме кефят
Поздрави
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: въпросче за нов внос В4
Winner25 написа:И седана не е като да не побира багаж, но ако става въпрос за сериозно товарене си трябва комби![]()
Джантите са 14". Защо да са 15"![]()
А и разходите които си посочил са неразделна част от автомобила на старо. Просто е хубаво да се предвидят в бюджета
Аз за това и му казвам на човекът какво се случва, защото спомена Б5. А тези раходи дето съм ги написал са в най добрия случей.

За тея джанти на едни са 15 обикновено 95г. и нагоре години, а на други 14. Не мога да разбера дълго време защо. Явно не съм се поровил. Да не е накаква екстра. Но 15 едно, че прави колата малко по проходима (важно за мен), а и на външен вид разликата е от небето до земята. Малко по скъпи са само гумите.
Б4 е идеална кола, не само за пасата, но и за много други модели коли битува мнение, че след 95-95г. автомобилостроенето сменя концепцията. А именно увеличаване на приходите от сервизно обслужване


- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: въпросче за нов внос В4
[quote="Winner25"]Снощи видях темата и се сетих за един пасат покрай който минавам всеки ден и днес спрях да го погледна набързо
quote]
Ако не те затруднявам ще може ли да намериш телефон евентуално на продавача.
Говорих с баща си и той прояви интерес, но държи на 2.0 мотора заради металните колектори. Поне да се чуем с човека и да каже малко повече за колата. Дано само не е австрийка, че на тези години повечето са тръгнали с ръждите и спасение няма... Предполагам, че колата е в Казанлък и ни е наблизо
Оше веднъж ви благодаря че сте супер точни 

Ако не те затруднявам ще може ли да намериш телефон евентуално на продавача.



- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: въпросче за нов внос В4
Гергин написа:
Аз за това и му казвам на човекът какво се случва, защото спомена Б5. А тези раходи дето съм ги написал са в най добрия случей.![]()
За тея джанти на едни са 15 обикновено 95г. и нагоре години, а на други 14. Не мога да разбера дълго време защо. Явно не съм се поровил. Да не е накаква екстра. Но 15 едно, че прави колата малко по проходима (важно за мен), а и на външен вид разликата е от небето до земята. Малко по скъпи са само гумите...
GT изпълнението също и пасатите с по мощни мотори излизат с 15-ки. Другите са с 14-ки, ако собственика не си е поръчал 15-ки

- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: въпросче за нов внос В4
Гергин написа:Winner25 написа:..................
А колегите нека се обосноват защо толкова настояват да е комбиАз 5 години карам седан и не мога да се оплача
![]()
![]()
E точно ти да искаш обосноваване за комбито, не го очаквах. Деца имаш ли, палатки, риба, джибре, картоф и т.н....
![]()
![]()
Три хиляди лева ако е всичко наред по колата ми се вижда добре.
Ще извади още 300лв. за масло, ремъци, течности. С тея тасове е като циганска каруца. Трябва да са 15 цола джанти. Виж да не са 14. Амортесьори, и т.н -300 - 400лв.
По прехвърлянето около 100-130лв. Гражданска и преглед - 150-200лв. Гумите примерно да смени само предните 150-200лв. Накладка ако излезе 40-60лв. Дискове-100-150лв. Фитри 20-30лв. Свещи и кабели с капачка и палец - 150-180лв.
Трябва да е пребоядисвана, доста лъскава ми изглежда отпред. А, и ляво, странично огледало 50-80лв.![]()
Абе късмет си е тая работа. Да хвърли повечко пари за диагностика и обикаляне отколкото да се натресе на някой барутник.
Те разходите за да вкараш колата в пътя са ясни и каквато кола да вземеш са неразделна част от покупката. Ще трябва и към 500 лв евентуално за газифициране, че колата ще си прави 10х км. Тук в Габрово колите , които са на пазара са или прекалено скъпи, или с една торба забележки. По Плевен ходи баща ми, по Търново и нищо не му грабна окото. Явно са пообрани повечето коли и не са почнали да внасят от новата реколта 2011 г

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: въпросче за нов внос В4
Winner25 написа:
Колата е и с фарове за мъгла и оригинален теглич, който е с ключе и може да се свали лесно. Тази двуцевка нещо ме насочва към двигател ТДИ или 2л бенз. Самата двуцевката виси под бронята, а нормално би трябвало съвсем малко да се показват тръбите, но не е голям кахър, може последният ластик да е причината. Стойката на колата е ОК, явно пружините не са изморени, а може и да са сменяни, още по-добре.
...
Колата е и с фарове за мъгла и оригинален теглич, който е с ключе и може да се свали лесно. Тази двуцевка нещо ме насочва към двигател ТДИ или 2л бенз. Самата двуцевката виси под бронята, а нормално би трябвало съвсем малко да се показват тръбите, но не е голям кахър, може последният ластик да е причината. Стойката на колата е ОК, явно пружините не са изморени, а може и да са сменяни, още по-добре.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: въпросче за нов внос В4
Двуцевката ми се стори с много къса задна тръба
В смисъл цялото гърне е доста назад и нищо чудно да е примерно от голф
Другия вариан е да е ударено при паркиране назад.


-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: въпросче за нов внос В4
Е са чак разбрах, че АЕК, 101к.с е мощен мотор
Аз поне незнам Б4 с пластмасови колектори. Викат, че на пълните инжекциони е добре да е газов инжекцион. Аз поне карам с обикновенна.
Тук във форума се продава един пасат viewtopic.php?f=44&t=248716 Поне знаеш какво му е и колегата се ползва с име. Като вземеш нещо друго пак ще стигнеш тая цена, а и задмине. Бих я купил без да я гледам.


Аз поне незнам Б4 с пластмасови колектори. Викат, че на пълните инжекциони е добре да е газов инжекцион. Аз поне карам с обикновенна.
Тук във форума се продава един пасат viewtopic.php?f=44&t=248716 Поне знаеш какво му е и колегата се ползва с име. Като вземеш нещо друго пак ще стигнеш тая цена, а и задмине. Бих я купил без да я гледам.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pavkata882 и 46 госта