Поддръжката на кой тип ДВГ е по-евтина?
ДаИли аз пиша неразбрено или ти не четеш.Ако прочетеш по
Аиде не се сарди и другия път по фнимателно да четеш.[/quote]
Сори моя грешка писах без очила.Ми то дай тогава да направя една проста аритметика за вечните коли па да видим какво ще стане.
Нормална случка от бита на съсед с А6-96г му отива помпата в рая-жалко за нея и него-нова-2000лв. На бащата на пасата-98г за помпа нз ама за дебитомера мога да кажа че е 500лв щото видях как ревейки се разделяше с мангизите.А където и да идем всеки ни казва че помпата и дебитомера най-често сдават багажа пък те са най-скъпи при нафталините.Та само да кажа още че 1 л масло за печката на татко е 32,60 с нафтовия филтър който се сменя 2-пъти по-често от бензиновия=229лвлАз карам 3-ка 94г и за 300 лв правя цялата ми предница нова ма горяла ми 11,5газ на 100 и на магистралата не вдигала повече от 170 мен това не ме интересува аз като искам бърза кола ще взема нафтовия таралясник на бащата ма май ще пропусна .
П.С Много бърз ще стана и са утепам некъде
Аиде не се сарди и другия път по фнимателно да четеш.[/quote]
Сори моя грешка писах без очила.Ми то дай тогава да направя една проста аритметика за вечните коли па да видим какво ще стане.
Нормална случка от бита на съсед с А6-96г му отива помпата в рая-жалко за нея и него-нова-2000лв. На бащата на пасата-98г за помпа нз ама за дебитомера мога да кажа че е 500лв щото видях как ревейки се разделяше с мангизите.А където и да идем всеки ни казва че помпата и дебитомера най-често сдават багажа пък те са най-скъпи при нафталините.Та само да кажа още че 1 л масло за печката на татко е 32,60 с нафтовия филтър който се сменя 2-пъти по-често от бензиновия=229лвлАз карам 3-ка 94г и за 300 лв правя цялата ми предница нова ма горяла ми 11,5газ на 100 и на магистралата не вдигала повече от 170 мен това не ме интересува аз като искам бърза кола ще взема нафтовия таралясник на бащата ма май ще пропусна .
П.С Много бърз ще стана и са утепам некъде
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Що сравняваш Пасат с Голф
и кола модел 92 с такава 98
?Както писах виждал сам няколко прияьтелчета с по новички коли дето смениха пампите рбарабар с компа-2000 лв и 6 месеца в гаража.Ако продалжиш и да четеш онова дългото написано ще видиш че и аз сам сагласен че старичке кола с моно си е наи добре с газ-щото газта е 1,00 нафтат 1,80.За частите или сте зиле разбити коли или са ви лъгали маистори и магазини.До сега не бях чувал за безвазвратно разбита помпа,а и ако е такава да не си потарси човек 2-ра и да плати 2000.За сметка на това сам виждал множество оправени помпи за 100-200 лв. и са като нови и то след зверски случки.Дебитомера чисто нов е 300 лв.,а рециклирани и т.н. шмекериии до 50-100 може да падне цената.Но пак ти пиша особено за помпата незнам как се е постарал тоя пич да стигне до нова-изобщо А6 98 да си разбие помпата само в споменатите бензиностанциии трябва да е сипвал и маслото от дъж да на вятар и от ония без фолиото на тубичката.Дебитомера ако при смяна на маслото и въздушния филтар! маистора ти го почиства -проблеми нямаш.За дебитомера признавам е малко коварно щото доста хора включително и аз като си зех колата не знаят ,ама в тоя форум има писано на дълго и на широко за него.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта
