Нови фарове + китайски ксенон

Техническа и сервизна информация за Passat
bdyankov
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bdyankov » Пон 21 фев 2011 10:03


Здравейте, от доста време имам инсталиран китайски ксенон на късите светлини. В началото имах следния проблем, когато вкл. светлините всичко по таблото премигваше а информацията за час и изминати километри се нулираше (нямам борд компютър). При това светваше индикацията за имобилайзера и след това колата не може да запали докато не се извади клемата на акумулатора. Тъй като крушката постоянно гърмеше на единият фар, забелязах че явно влиза вода в него. Махнах ксенона на този фар и сложих халогена и така съм карал в продължение на 2 години без нито веднъж да е направило проблем. Преди месец купих нови фарове и смених старите като сложих ксенона пак на двата фара. И отново имам пак същия проблем, като ми направи впечатление, че фаровете пак се запотяват на моменти от вътре.
Дайте идея как да се спася от този досаден проблем, не ми се иска да хвърлям ксенона защото свети добре. Ама при тези проблеми не искам да рискувам да изгори нещо от електрониката на автомобила.
Колата е VW Passat 1998 TDI




Потребителски аватар
Booster
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 15 апр 2010 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот Booster » Пон 21 фев 2011 10:17


Колега , да не би да бъркаш някъде в инсталирането на ксенона , щом и на двата чифта фарове се получава ?


bdyankov
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bdyankov » Пон 21 фев 2011 10:25


Нама как да бъркам нещо защото както писах по-горе на единият (стар) фар си работеше 2 години без нито веднъж да е направил проблем.


Потребителски аватар
Booster
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 15 апр 2010 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот Booster » Пон 21 фев 2011 10:31


bdyankov написа:Нама как да бъркам нещо защото както писах по-горе на единият (стар) фар си работеше 2 години без нито веднъж да е направил проблем.

Както й казваш , че след като си сложил халогенната крушка , проблема се оправя.Да не би запалката нещо да е проблемната , пробва ли да размениш крушките на ксенона , на мен преди време като пуснех фаровете и ми се палеше единия фар.Случваше се много рядко , и просто го изключа и включа фаровете се палеха и двата.Един ден отказаха да се запалят , размених крушките и проблема се оправи , сума ти време нямам грижи.


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bangobango » Пон 21 фев 2011 12:36


Известно е, че ксенона може да смущава електрониката на колата. За това се предлагат и някакви специални кабели, които предотвратяват тия смущения и компа не трупа грешки. Аз също съм с ксенон на същата кола без такива специални кабели, но не съм имал проблеми до сега. При колегата може да има някакъв дефект някъде по инсталацията на ксенона. Другия вариянт е да е голямо менте ксенона.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот nasttii » Пон 21 фев 2011 13:22


колега с ксенона трябва да има едно реле с кабел за директно връзване към акумолатора или ако няма си направи с реле и няма да имаш проблеми нито с паленето на двете светлини нито с електрнониката по-колата знам от опит :wink:


bdyankov
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bdyankov » Пон 21 фев 2011 15:56


Не, няма такъв кабел за директно връзване към акумулатора. Забравих да кажа, че така се ошашка колата когато веднъж дадох захранващ кабел на маса без да искам. Бъзможно ли е от влагата да прехвърля високото напрежение. И пак казвам със единият фар никога не съм имал рпоблем (докато карах само с него)....


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот i.e.i » Пон 21 фев 2011 16:09


Замасен ли е проблемният баласт?


bdyankov
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bdyankov » Пон 21 фев 2011 16:15


Този баласт, който не прави проблеми е монтиран за ламарина, а другия (проблемния) за една пластмаса. Възможно ли е от това да идва проблема, корпуса на баласта е една пластмаса и никъде няма извод за маса.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот i.e.i » Пон 21 фев 2011 16:39


bdyankov написа:Този баласт, който не прави проблеми е монтиран за ламарина, а другия (проблемния) за една пластмаса. Възможно ли е от това да идва проблема, корпуса на баласта е една пластмаса и никъде няма извод за маса.

При мен се "шашкаше" оборотомера ,докато не замасих закрепения за пластмаса баласт(моите са с метален корпус).


bdyankov
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bdyankov » Чет 24 фев 2011 11:20


При мен на работещ двигател с включването на ксенона изчезва индикацията на километража и часовника и зпочва да свети имобилайзер и сигнализацията за непоставен колан. Това го прави когато си реши не виждам някаква закономерност, но винаги е при включването на светлините. След това като изгася двигатела извадя ключа и отново запаля, завърта два три пъти и изгасва - заради имобилайзера. Оправя се като извадя клемата на акумулатора и я поставя отново. Просто няма оправия, че ксенона е някакво китайско менте - вярно е. Но странното е, че две години карах само с ксенона на единият фар и нито веднъж не го е направило това. Дали в момента на включване има голям пик който се предава като смущение по инсталацията към компа. Или е нещо друго. Моля ако някой се е сблъсквал с нещо подобно и го е решил като проблем, да сподели опита си. Другият вариант е да ги изхвърля тези глупости макар и да съм доволен от осветеността която дават.


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bangobango » Чет 24 фев 2011 12:50


По принцип е добре след като запалиш колата да изчакаш 10-15 секунди, понеже началния ток за стартиране на ксенона е голям, а акумулатора се е изтощил от паленето на двигателя. При мен дава отражение - в началото палех колата и веднага врътвах фаровете и се получаваше едно трептене на ксенона докато загрее. Като почнах да изчаквам 15 секунди след палене на двигателя спря всякакво трептене дори започна по-бързо да загрява ксенона. Не знам дали има общо с твоя проблем, но може ако прекалено ти се изтощава акумулатора и самия той е вече слаб да ти се обърква компа. Предположение е това. Пробвай.


bdyankov
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bdyankov » Чет 24 фев 2011 13:51


А ако се включват преди паленето на двигателя???
При мен не изгасва таблото а се шашкат с грешна информация различни уреди. Както писах горе например имобилайзера светва при което след гасене и при втори опит за палене не мога да стартирам двигателя.


bdyankov
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bdyankov » Чет 24 фев 2011 13:53


Какъв ти е точно ксенона който ползваш и казваш че няма проблем.


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Нови фарове + китайски ксенон

Мнениеот bangobango » Чет 24 фев 2011 19:27


Не знам произхода, но марката е Lux.Pro 35W. Като гледам колите ни са едни и същи. И мойта е 98-ми набор ТДИ. Аз единия баласт съм го сложил зад кутията на въздушния филтър, а другия ми е до казанчето за хидравличната течност пред блока на АБС-а. Метални са ми баластите и се опират тук там до метал, но нямам аномалии. Даже съм палил ксенона веднага след миене на двигателя и никакви проблеми.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта