DoH_KuXoT написа:Удължава се резбата за сметка на самото стебло.
имаш предвид предните амортисьори да им продължа резбата на стеблото, с което целя да компенсирам по-голямата му дължина, появяваща се като проблем при по-къса пружина. В смисъл не го свивам насила , ами той пак си е в горно положение, но излиза повече нагоре над тампона на макферсона така ли ? И тези 40мм няма ли да стигнат до капака и да опират ?
Ако се мине на нормана пружина се слага една втулка обратно и е ок.
това за да се компенсира вече нарязаната резба и за да може да се стегне горната чашка ли се прави ?
напълно точно си ме разбрал. Стеблото ще стърчи повече от нормалното. На място ще прецениш вече, но за 40мм пружина 25-30мм от амортисора ще са достатъчни
Втулката ще се сложи, когато решиш да върнеш оригиналните пружини и тях ще възстановиш оригиналния ход просто. Втулката ще е точно толкова, колкото ти е допълнителната резба.
Това с втулката(10мм) помага при койловете да се спечели допълнително 1см по-висока кола, за зимата става въпрос и така се облекчава работата на амортисора заради крайно горно положение.
Предни пружини може и от голф, но задължително да са от голям мотор- абф, вр6, тди...
Задни- само за пасат. Изпадат и не са скъпи и най-добре е така. Ако все пак си решил друго малко варианти:
Ако пасата е седан, може с такива от комби, като малко се резне. Пружината е усилена за комби и няма да има проблем, няма да се намали товароносимостта и спрямо оригиналната. Има начин да се направи нещо като ботуш на койлове, тръба-резба-гайка, така че да се измести цялата пружина надолу... Но това не са добри идеи ако колата се кара с багажи, щото хода трябва да е по-малък от оригиналния щом като колата е ниска... В комбинация със газови амортисори се държи добре като цяло... Всичко с уговорката че понижението е сравнитено малко...
Ако колата не се претовара, става и с пружини от самара, возията е добра, и понижава с не по-малко от 30мм. Прави се едно нещо само на чашките на амортисорите, за да легне пружината, тъй като и липсва стеснение в долната и част. От половин година карам така, уж временно

До тия дни обаче- вчера ми пристигна другото окачване, пак вайтек, но weitec hicon TX+
