Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 22 фев 2011 23:30


vackooo написа:браво...супер е с 9-ките и аз също съм с 9-ки ама само отзад :mrgreen: хубав е пасата ама без окачване :012: няма да минеш...хубава джанта хубав пасат грозна стойка...моят е същият и помислих по въпроса та скоро ще души :drinking:

с 4 нови амортисьора съм и не мисля да ги махам




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Вто 22 фев 2011 23:40


DoH_KuXoT написа:
четирите джанти са ет15, но задните имат и фланци 25мм и все едно отзад е ет -10.
Окачването го мисля много. Иска ми се, но много затруднения ще изкочат пък и по София с тия дупки...май не сме дорасли още за пълен пакет глезотии по колите.

Имаш ли някакви снимки без фланците да видя колко излизат джантите от калниците :)


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Namesata » Вто 22 фев 2011 23:40


Напълни м урезервоара до горе и ще клекне малко.И да сложиш прави капачки на борбета :twisted: :twisted: :twisted: .


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 фев 2011 19:33


Winner25 написа:
DoH_KuXoT написа:
четирите джанти са ет15, но задните имат и фланци 25мм и все едно отзад е ет -10.
Окачването го мисля много. Иска ми се, но много затруднения ще изкочат пък и по София с тия дупки...май не сме дорасли още за пълен пакет глезотии по колите.

Имаш ли някакви снимки без фланците да видя колко излизат джантите от калниците :)

за сега не


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 фев 2011 19:34


Namesata написа:Напълни м урезервоара до горе и ще клекне малко.И да сложиш прави капачки на борбета :twisted: :twisted: :twisted: .

хахахахх много се кандилка и ме дразни :) капачки имах прави, откраднаха ги, имах оригинални и тях свиха, тия си ги направих сам от тасове от някакъв нисан, за сега няма интерес към тях, искам прави с релефен надпис борбет ама не намирам никъде а нови са цифра...


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Чет 24 фев 2011 1:57


DoH_KuXoT написа:
vackooo написа:браво...супер е с 9-ките и аз също съм с 9-ки ама само отзад :mrgreen: хубав е пасата ама без окачване :012: няма да минеш...хубава джанта хубав пасат грозна стойка...моят е същият и помислих по въпроса та скоро ще души :drinking:

с 4 нови амортисьора съм и не мисля да ги махам

След 2 месеца ще си говорим


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Чет 24 фев 2011 20:55


На новите амортисьори може да се сложат по-ниски пружини и ще изглежда доста добре, а същевременно няма да е прекалено ниска :wink: Едиснтвения недостатък е че се скъсява живота на амортисьорите :)


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Чет 24 фев 2011 21:41


Winner25 написа:На новите амортисьори може да се сложат по-ниски пружини и ще изглежда доста добре, а същевременно няма да е прекалено ниска :wink: Едиснтвения недостатък е че се скъсява живота на амортисьорите :)


Именно, при сгъване, няма ли да удрят на твърдо?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Чет 24 фев 2011 22:26


JC написа:
Winner25 написа:На новите амортисьори може да се сложат по-ниски пружини и ще изглежда доста добре, а същевременно няма да е прекалено ниска :wink: Едиснтвения недостатък е че се скъсява живота на амортисьорите :)


Именно, при сгъване, няма ли да удрят на твърдо?

Не би трябвало да удрят. По ниските пружини нали са и малко по-твърди. В комбинацията със здрави амортисьори не би трябвало да има проблем. Поне на мен не ми се е случвало да удрят, при положение че бях със стандартните маслени амортисьори и то в не особенно добро състояние.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Чет 24 фев 2011 23:04


стеблото може да се преправи, така че да работи що годе нормално с по-ниски пружини. Да не работи все в крайно положение, при което едно че работата му е неадекватна, друго че се прецаква много бързо. Ако пружините са 30-40мм ще се получи добре... :)

Удължава се резбата за сметка на самото стебло. Ако се мине на нормана пружина се слага една втулка обратно и е ок.

Върши работа, не е като спортен, късоходов амортисор, но... по-добре от непреработен


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 25 фев 2011 0:41


Удължава се резбата за сметка на самото стебло.

имаш предвид предните амортисьори да им продължа резбата на стеблото, с което целя да компенсирам по-голямата му дължина, появяваща се като проблем при по-къса пружина. В смисъл не го свивам насила , ами той пак си е в горно положение, но излиза повече нагоре над тампона на макферсона така ли ? И тези 40мм няма ли да стигнат до капака и да опират ?

Ако се мине на нормана пружина се слага една втулка обратно и е ок.

това за да се компенсира вече нарязаната резба и за да може да се стегне горната чашка ли се прави ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 25 фев 2011 0:43


Winner25 написа:На новите амортисьори може да се сложат по-ниски пружини и ще изглежда доста добре, а същевременно няма да е прекалено ниска :wink: Едиснтвения недостатък е че се скъсява живота на амортисьорите :)

от какво стават предни пружини, чувал съм че на голф 3 и на венто са същите ? така ли е наистина ?
ами със задните какво правим ? Все пак съм комби и амортисьорите и пружините не са като на седан ?
твоя с колко е свален отпред и отзад ?

Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 25 фев 2011 0:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6246
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 25 фев 2011 0:44


JC написа:
Winner25 написа:На новите амортисьори може да се сложат по-ниски пружини и ще изглежда доста добре, а същевременно няма да е прекалено ниска :wink: Едиснтвения недостатък е че се скъсява живота на амортисьорите :)


Именно, при сгъване, няма ли да удрят на твърдо?

не мисля... аз целя сваляне с до 40мм като максимум, пък и противоударните тампони нали са за това.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Пет 25 фев 2011 1:25


DoH_KuXoT написа:
Удължава се резбата за сметка на самото стебло.

имаш предвид предните амортисьори да им продължа резбата на стеблото, с което целя да компенсирам по-голямата му дължина, появяваща се като проблем при по-къса пружина. В смисъл не го свивам насила , ами той пак си е в горно положение, но излиза повече нагоре над тампона на макферсона така ли ? И тези 40мм няма ли да стигнат до капака и да опират ?

Ако се мине на нормана пружина се слага една втулка обратно и е ок.

това за да се компенсира вече нарязаната резба и за да може да се стегне горната чашка ли се прави ?


напълно точно си ме разбрал. Стеблото ще стърчи повече от нормалното. На място ще прецениш вече, но за 40мм пружина 25-30мм от амортисора ще са достатъчни

Втулката ще се сложи, когато решиш да върнеш оригиналните пружини и тях ще възстановиш оригиналния ход просто. Втулката ще е точно толкова, колкото ти е допълнителната резба.
Това с втулката(10мм) помага при койловете да се спечели допълнително 1см по-висока кола, за зимата става въпрос и така се облекчава работата на амортисора заради крайно горно положение.

Предни пружини може и от голф, но задължително да са от голям мотор- абф, вр6, тди...

Задни- само за пасат. Изпадат и не са скъпи и най-добре е така. Ако все пак си решил друго малко варианти:
Ако пасата е седан, може с такива от комби, като малко се резне. Пружината е усилена за комби и няма да има проблем, няма да се намали товароносимостта и спрямо оригиналната. Има начин да се направи нещо като ботуш на койлове, тръба-резба-гайка, така че да се измести цялата пружина надолу... Но това не са добри идеи ако колата се кара с багажи, щото хода трябва да е по-малък от оригиналния щом като колата е ниска... В комбинация със газови амортисори се държи добре като цяло... Всичко с уговорката че понижението е сравнитено малко...

Ако колата не се претовара, става и с пружини от самара, возията е добра, и понижава с не по-малко от 30мм. Прави се едно нещо само на чашките на амортисорите, за да легне пружината, тъй като и липсва стеснение в долната и част. От половин година карам така, уж временно :? До тия дни обаче- вчера ми пристигна другото окачване, пак вайтек, но weitec hicon TX+ :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот Winner25 » Пет 25 фев 2011 1:30


DoH_KuXoT написа: от какво стават предни пружини, чувал съм че на голф 3 и на венто са същите ? така ли е наистина ?
ами със задните какво правим ? Все пак съм комби и амортисьорите и пружините не са като на седан ?
твоя с колко е свален отпред и отзад ?

Предни май може да се сложат от голф, задните обаче трябва да са си за пасат. В ebay.de също има евтини пружини, естествено от неизвестен производител :) Не знам дали има разлика за седан и комби :roll:
Моя на тази снимка е с пружини 60/40. На другите е свален повече, но не знам колко.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта