м-тди
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
м-тди
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=111290
Колеги кажете си мнението по този въпрос.
На мене много ми харесва идеята тди без електроника което си върви съвсем нормално, даже мисля,че е по добре от към поддръжка на самата кола.
Ако някои наистина може да го направи аз съм съгласен да си направя моя голф по този начин.
Колеги кажете си мнението по този въпрос.
На мене много ми харесва идеята тди без електроника което си върви съвсем нормално, даже мисля,че е по добре от към поддръжка на самата кола.
Ако някои наистина може да го направи аз съм съгласен да си направя моя голф по този начин.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: м-тди
Колега, какво ти харесва в тая идея ? Може би без електроника ще се постигне тоя вървеж-разход ? А сигурно искаш и да е с променлива геометрия, но ако може без Н75 щото дава фира. Дебитомер ще трябва ли ? Все едно да питам за климатик, ама без фреон, искам да ми духа студено, ама без пари. Безплатен обяд няма
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
110afn написа:Колега, какво ти харесва в тая идея ? Може би без електроника ще се постигне тоя вървеж-разход ? А сигурно искаш и да е с променлива геометрия, но ако може без Н75 щото дава фира. Дебитомер ще трябва ли ? Все едно да питам за климатик, ама без фреон, искам да ми духа студено, ама без пари. Безплатен обяд няма
Моят двигател е 1Z може и без Н75 и неможели пък да ми харесва това?
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: м-тди
Това, че може значи ли, че е по добре ? Не си мисли, че се заяждам, но обясни какъв е смисъла на занятието, щом казваш, че ти харесва идеята. А и 1Z ще ти отнеме повече време и нерви да го направиш без Н75, отколкото да си вземеш втора употреба работещ за 20-30лв и пак да полетиш.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: м-тди
Колеги, понеже съм писал и в онази тема, да ви кажа от къде тръгва всичко.
Не знам дали сте запознати, но голяма част от собствениците на VW Bus T3 си мечтаят за мощен и икономичен дизел двигател.Най-мощния заводски монтиран дизел е 1.6TD, който е крайно недостатъчен, особенно при Т3 Syncro.Много колеги от европа се организират и обикалят из пустините на Африка всяка година със своите синхро.

Изглежда добре натоварен, а

За такава експедиция е необходим мощен и сигурен двигател с минимално количество електроника.Поради тази причина, немците използват за основа AFN и го правят с мехнична помпа, защото в пустинята няма как да си купиш клапан N75, или дебитомер или нещо друго.Надявам се инфото да ви е било интересно, ето и малко цени в Германия и се дивете на цени
Берн Ягер, се води един от най-добрите им специалисти по Syncro.
http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLI ... r_tdi.html
Не знам дали сте запознати, но голяма част от собствениците на VW Bus T3 си мечтаят за мощен и икономичен дизел двигател.Най-мощния заводски монтиран дизел е 1.6TD, който е крайно недостатъчен, особенно при Т3 Syncro.Много колеги от европа се организират и обикалят из пустините на Африка всяка година със своите синхро.

Изглежда добре натоварен, а


За такава експедиция е необходим мощен и сигурен двигател с минимално количество електроника.Поради тази причина, немците използват за основа AFN и го правят с мехнична помпа, защото в пустинята няма как да си купиш клапан N75, или дебитомер или нещо друго.Надявам се инфото да ви е било интересно, ето и малко цени в Германия и се дивете на цени

Берн Ягер, се води един от най-добрите им специалисти по Syncro.
http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLI ... r_tdi.html
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: м-тди
PACH , ти си много напред с материала за бусовете, така че направо ми е неудобно да спорим. Макар, че надежден и опростен двг са две различни неща. А и един двг като рече да те забърка ще те забърка. Не да си в пустинята, а във Волфсбуг-все тая.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: м-тди
110afn написа:PACH , ти си много напред с материала за бусовете, така че направо ми е неудобно да спорим. Макар, че надежден и опростен двг са две различни неща. А и един двг като рече да те забърка ще те забърка. Не да си в пустинята, а във Волфсбуг-все тая.
В спора се разждала истината

Честно казано не виждам за какво да спорим, споделям каква е идеята на м-тди при Syncro бусовете.За проблемите си напълно прав, тръгнат ли назад нещата ...

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: м-тди
Колега трябва ти хибридна помпа за да ти работи колата както трябва.Помпа от 1.9тд и 1.9тди.Незнам да ли си струва да правиш тея гиманстики при полужение, че доколкто разбирам имаш работещ двигател с комп.Това се прави при силов туниг и то ако си ентусиаст и да пропуснеш момента с чиптунинга парвиш М-ТДИ.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
don hose написа:Колега трябва ти хибридна помпа за да ти работи колата както трябва.Помпа от 1.9тд и 1.9тди.Незнам да ли си струва да правиш тея гиманстики при полужение, че доколкто разбирам имаш работещ двигател с комп.Това се прави при силов туниг и то ако си ентусиаст и да пропуснеш момента с чиптунинга парвиш М-ТДИ.
Наистина голфа ми е работещ, но за в бъдеще ако имам сериозни проблеми с електрониката предпочитъм вариянта м-тди.
Например преди 1 година имобилайзера ми се скапа тотално.Колата палеше за една секунда и гасне.Този проблем ми го оправиха за 15 минути и ми струваше 150лв.
Според мен м-тди има повече плюсове отколкото недостатъци.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
Вече имам реални резолтати. Колата е с механична помпа ,работи много добре само трябва да си направя жило за газта 

- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: м-тди

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: м-тди
Това малко ми звучи като , че посоката е лека-полека към кола тип Флинстоун , пък и с тая цена на горивата
.
Може би има логика , ако става въпрос за някакво екстремно преживяване в пустинята , но не забравяйте че електрониката се слага освен заради всичко останало , за да се опрости механиката и да я направи по-надеждна . Сигурно има начин да се направи едно механично TDI дори да изпълнява функциите на компа по механичен път (едва ли все пак
) , но едва ли си струва и едва ли ще е по-сигурно от електронното .

Може би има логика , ако става въпрос за някакво екстремно преживяване в пустинята , но не забравяйте че електрониката се слага освен заради всичко останало , за да се опрости механиката и да я направи по-надеждна . Сигурно има начин да се направи едно механично TDI дори да изпълнява функциите на компа по механичен път (едва ли все пак

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
Не съм направил никакви снимки. Колата не е напълно завършена след окончателния резолтат ще снимам клипче. Целта не е повече конски сили а опростяване на самия автомобил откъм поддръжка. Сега вече няма да ми се ебава имобилайзера,няма да се прецаква дебитомера,няма да плащам за диагностика.
- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: м-тди
Тази тема е бая глупава.Както са казали хората-който си има брада,да има и гребен да я реши-.Като си искал колега по-прости неща що си се хвърлил на сложното? 

- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: м-тди
dishata написа:Тази тема е бая глупава.Както са казали хората-който си има брада,да има и гребен да я реши-.Като си искал колега по-прости неща що си се хвърлил на сложното?
Колега, няма нужда от такива изказвания.Всеки си намисля проект и го осъществява.Някои критикуваха колегата с проекта Корадо ТДИ, но много фенове се накефиха.Нека не критикуваме а да помагаме с каквото можем.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 40 госта