мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: мк1- POWER

Мнениеот Калоян Крумов » Нед 27 фев 2011 16:04


За фаските на клпаните ли говорим или...?




Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER

Мнениеот mk1 » Нед 27 фев 2011 21:02


55555 написа:
Сиромаха написа:Емо намери един Глобулски телефон да се наприказваме.Имам 1000 минути само за тебе :lol: .Ще ти кажа какво още трябва и как.

Колега,обяснявай направо тук за да четеме всички който имаме желание да понаучиме нови неща,пък дори да не е толкова подробно. :beer Ако колегата няма нищо против да е във темата му разбира се.

за съжаление фолксваген не се славят с главите си . де да беше като на ц20хе или като на ф16 или техните 16 клапанови събратя от друи марки .
в общи линии се стремим да се заглядят неравностите като се спазват пропорциите на порта.заостря се преградата м-у двата потра и се полира . има 2 противоречиви тории за оформянето на портовете . аз реших да ги използвам и 2-те . полирах ги доколкото мога и с шкурка 150-200 ще направя нарези подобни на хонинг .
не разширявам отворите на портовете :!: а прости заглаждам неравностите


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mk1 » Чет 03 мар 2011 22:32


напаснох изпускателния колектор :

Изображение

Изображение

полорах го :

Изображение

увих и генерацията назад с ал. фолио :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот didkoltd » Пет 04 мар 2011 15:51


Евала за ентусиазма и вниманието което обръщаш на тази единичка!От такива хора има нужда форума,дано продължиш да пишеш и да споделяш до къде си стигнал и какво си постигнал,че напоследък много малко хора които имат практически опит по направата на колите си пишат и дават съвети въз основа не само на прочетено и чуто от тук и там...!Успех занапред и ще се радвам ако се включиш и в другата ти тема която поотупах от прахта на скоро / viewtopic.php?f=52&t=157019 / и да споделиш опит и там! :beer


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mk1 » Пет 04 мар 2011 21:35


за сега мосля да карам с кр-ската котия 2y или ако намеря FM скорости , имам и налични скорости от DX но те като параметри са сащите като 2y (садя по графика с предавателни числа) .
някой ако иска да направим бартер за скорости от DX за FM скорости да свирка , ще сам безкраино благодарен


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот tubotipo » Съб 05 мар 2011 10:07


Емо кога ще се захванеш както трябва с тоя голф?
кво стана с мегата ?


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mk1 » Пон 07 мар 2011 17:37




Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот Punisher-GTI » Пон 07 мар 2011 18:19


колега карал съм си АБФ а с такъв маховик и скорости 2y и да ти кажа ефекта е scare много ще ти хареса ,но малкия съединител не държи на голям напан и се принудих да мина на големия вариант с по къса кутия от 2у


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот indjov_GTI » Пон 07 мар 2011 20:55


бат Емо до колко кг го свалихте :roll:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mk1 » Вто 15 мар 2011 15:20


боядисах си коша тези дни :D

Изображение

боядисах си и картера

Изображение

така ще изглежда и смукателния ми колектор

Изображение

Изображение

касапчо ми оправи и паразитния вал ... не е за вярване колко е крив заводския детаил :cry:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

ето го и заваршения детаил :D

Изображение

много добре се получи :twisted:


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот tubotipo » Сря 23 мар 2011 19:48


някво размърдване ?
ония ден нещо човъркаше?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот leonardo_vd » Сря 23 мар 2011 22:24


От толкова работа по тая кола, колко аджаба коне в + постигнахте. Не че нещо ама щом е в силов тунинг би трябвало да е вече отдавна 139++++


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mk1 » Пет 25 мар 2011 13:31


направихме тампони на лостовата с-ма от полиамид понеже имах износване на едното тампонче :)

[img]http://storage4.album.bg/5c1/Изображение0334_b3239_27152915.jpg[/img]

този тампон влиза в този отвор

[img]http://storage4.album.bg/f38/Изображение0332_6ea0d_27152916.jpg[/img]

а това беше проблеминия тампон

[img]http://storage4.album.bg/e59/Изображение0336_ea7a8_27152917.jpg[/img]

накрая всичко монтирано

[img]http://storage4.album.bg/1a4/Изображение0337_d305d_27152918.jpg[/img]

направих си 2 тампона преходни по 10 мм за закрепянето на масления радиатор

[img]http://storage4.album.bg/382/Изображение0339_33233_27152919.jpg[/img]

а това са долните стоики на масления радиатор

[img]http://storage4.album.bg/c05/Изображение0340_95890_27152920.jpg[/img]

Жоро олекоти ко. вал

[img]http://storage4.album.bg/6e3/Изображение0341_43e77_27152921.jpg[/img]

[img]http://storage4.album.bg/c4c/Изображение0342_faf69_27152922.jpg[/img]

[img]http://storage4.album.bg/4d9/Изображение0343_488f1_27152924.jpg[/img]

[img]http://storage4.album.bg/07e/Изображение0344_7b7de_27152925.jpg[/img]

[img]http://storage4.album.bg/5be/Изображение0345_e3e07_27152926.jpg[/img]


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот vidolov » Пет 25 мар 2011 18:51


:bishop браво...теб определено нете слуша главата...дано няма проблеми с баланса!проекта е супер....тази 1-чка трябва да вари за страх


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот miro_hack » Пет 25 мар 2011 23:54


leonardo_vd написа:От толкова работа по тая кола, колко аджаба коне в + постигнахте. Не че нещо ама щом е в силов тунинг би трябвало да е вече отдавна 139++++


В проект е още,няма как да каже колко коня е :roll: ама ще има бая нашамарени :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта