На Пасата го смених в Ауди-Порше в Пловдив и там ми казаха 90хк или 4 години.Смятам на 60хк да го сменя за по сигурно, щото иначе

Volkswangel написа:На Пасата го смених в Ауди-Порше в Пловдив и там ми казаха 90хк или 4 години.Смятам на 60хк да го сменя за по сигурно, щото иначе
HeadshooteR написа:Добре а как ги изчислявате тея километри когато колата работи на празен ход в задръстването или замата когато чакате да ви загрее пред вас?
Трябва и това да се има предвид .![]()
![]()
![]()
achodemo написа:HeadshooteR написа:Добре а как ги изчислявате тея километри когато колата работи на празен ход в задръстването или замата когато чакате да ви загрее пред вас?
Трябва и това да се има предвид .![]()
![]()
![]()
Ами то се има предвид, производителя е казал примерно 90к. км като в тях си влиза и тази работа на място . Все пак не работи с часове всеки ден на място ,че да окаже влияние . То и при маслото е така.
smirkb0y написа:Аз моя си го сменям на 25 000 - 28 000 хиляди
achodemo написа:smirkb0y написа:Аз моя си го сменям на 25 000 - 28 000 хиляди
Е то може и с маслото ,за по сигурно
smirkb0y написа:achodemo написа:smirkb0y написа:Аз моя си го сменям на 25 000 - 28 000 хиляди
Е то може и с маслото ,за по сигурно
и какво толкова лошо казах ....
achodemo написа:smirkb0y написа:achodemo написа:smirkb0y написа:Аз моя си го сменям на 25 000 - 28 000 хиляди
Е то може и с маслото ,за по сигурно
и какво толкова лошо казах ....
Нощо лошо колега . При теб има май само една ролка ,ако не бъркам и ремъка не ти е много скъп, но аз има 4 ролки + водна помпа и ремъка на обща стойност около 400лв и не мога да си позволя да ги сменям всяка година , защото просто така за нищо
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта