Симсон или МЗ
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Симсон или МЗ
За СИМСОН се иска А категория !
Re: Симсон или МЗ
Stoi написа:За СИМСОН се иска А категория !
По принцип е така, ако е регистрирано и талона пише "мотопед" не искат.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Симсон или МЗ
МЗ-то(етз 251) е сериозна работа,има 21 кончета
. Виждал съм хора по гръб след неадекватно потегляне.За градско е супер,почти като колело,но:
По дяволите,изкарай си нужната категория

По дяволите,изкарай си нужната категория
- svilennsl
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 14:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Симсон или МЗ
Петре написа:МЗ-то(етз 251) е сериозна работа,има 21 кончета. Виждал съм хора по гръб след неадекватно потегляне.За градско е супер,почти като колело,но:
По дяволите,изкарай си нужната категория
Аз доколкото разбрах, колегата няма намерение да кара без необходимата категория.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Симсон или МЗ
Колега, аз имах Симсон, и не обръщаи внимание на колегите, дето те базикат! Просто се наложи да го продам, за да си изкарам Шофьорска книжка, иначе не бих го продал! Това е един от мотопедите дето изискват най-малка подръжка, и даже сам можеш да си го ремонтираш!
Сега има друго нещо, че си е на години, ма все още се намират запазени! И ако е стегнат ще се родиш с него, след това като се качиш на кола, ще ти се струва че колата ти харчи много
Аз бих се спрял на него, заради това че е икономичен, има си въздушно охлаждане, за да го прегрееш трябва да си много добър, има за смяна само 1 свещ и един ауспух, които струва 80 лева нов! И ако си много мераклия да върви малко повече му сипваш бензинец 98 и малко повече масло в бензина и в града си пердашиш мъжката
А относно за читав, имам познат които продава със 4-ри скорости мисля че индуро се водят, за 1000 лева!
Сега има друго нещо, че си е на години, ма все още се намират запазени! И ако е стегнат ще се родиш с него, след това като се качиш на кола, ще ти се струва че колата ти харчи много

Аз бих се спрял на него, заради това че е икономичен, има си въздушно охлаждане, за да го прегрееш трябва да си много добър, има за смяна само 1 свещ и един ауспух, които струва 80 лева нов! И ако си много мераклия да върви малко повече му сипваш бензинец 98 и малко повече масло в бензина и в града си пердашиш мъжката

А относно за читав, имам познат които продава със 4-ри скорости мисля че индуро се водят, за 1000 лева!
Re: Симсон или МЗ
svilennsl написа:Аз доколкото разбрах, колегата няма намерение да кара без необходимата категория.

- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Симсон или МЗ
Малко офф от темата, но го видях и се сетих за изчезналата марка MZ която правеше страхотни мотоциклети:
http://spisanie.mobile.bg/motori/kliuch ... -moto.html
По темата, според мен най-добре си вземи ETZ 150 кубика. В повечето време мотоциклета се кара с един човек, 150 кубика са напълно достатъчни и не предразполагат към скорости и опасни ситуации. И втори да качиш - мотора има достатъчно мощност. Разхода им е безумно нисък на тези мотори. Нещо ТАКОВА например. ETZ е най-добрия соц. мотор, даже бих казал, че не отстъпва на доста съвременни двутактови машини. И то на смешна цена за таква хубава машина.
Симсон е вариант ако не ти се занимава да изкарваш А категория, повечето са регистрирани като мотопеди и се карат с М. Той също не е лош мотор, но е слаб за пътуване, става за бръмчене в района, магазина, вилата.. но не и за преходи. Ако се спреш на Симсон търси Ендуро варианта - доста е по-практичен.
http://spisanie.mobile.bg/motori/kliuch ... -moto.html
По темата, според мен най-добре си вземи ETZ 150 кубика. В повечето време мотоциклета се кара с един човек, 150 кубика са напълно достатъчни и не предразполагат към скорости и опасни ситуации. И втори да качиш - мотора има достатъчно мощност. Разхода им е безумно нисък на тези мотори. Нещо ТАКОВА например. ETZ е най-добрия соц. мотор, даже бих казал, че не отстъпва на доста съвременни двутактови машини. И то на смешна цена за таква хубава машина.

Симсон е вариант ако не ти се занимава да изкарваш А категория, повечето са регистрирани като мотопеди и се карат с М. Той също не е лош мотор, но е слаб за пътуване, става за бръмчене в района, магазина, вилата.. но не и за преходи. Ако се спреш на Симсон търси Ендуро варианта - доста е по-практичен.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Симсон или МЗ
velinsl написа:svilennsl написа:Аз доколкото разбрах, колегата няма намерение да кара без необходимата категория.

доста километри имам на 251-цата и поддръжката й не е нищо особено,но определено предразполага за по-висока скорост.
Миналото лято в София видях потресаваща гледка-едно МЗ 175 см3 от 1976 примерно,което е било от кортежа на тато и така изглеждаше.Спрях го директно на улицата за "разпит"

- Booster
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 15 апр 2010 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Симсон или МЗ
Ей де ги класиките
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 49 госта