VW Polo 2F относно двигател AAV
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Колеги и на мен ми гори 8 градско във Видин.. а като го взема в София незнам какво ще стане
но аз го и натискам и съм с 4 скорости. Обаче ми се получи един проблем.. лампата за водата постоянно мига, това предполагам е от датчика който ще го сменяа, обаче сутринта запали работи малко и огасна и после нема палене.. върти си стартера хубаво, бързо, бензин има, а не иска да запали... Баща ми си го кара във Видин и сега като ходих да го покарам ми се стори, че не дърпа като преди ама това сигурно аз си въобразявам...
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13570
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
6/100 без гонене и задръстване във Варна.Марширута има дълги наклони , липса на навалица .
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Браво,ше се опитам и аз ама кеф ми прай как дърпа хахахах... А някой да има представа от този проблем,запали и после не иска... 
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13570
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Аз временно съм я приватизирал , тя е на сина и я пазя
задните седалки са долу , да има място за кокеро да се разхожда вътре.
Като се залепи на задния прозорец все едно е залепен стикер.
задните седалки са долу , да има място за кокеро да се разхожда вътре.
Като се залепи на задния прозорец все едно е залепен стикер.- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Абе защо си казвате на колите, мърши !?
Като толкова не ти харесва, продай я.
А човека едно пита, а тук стана на кой колко му гори.
А човека едно пита, а тук стана на кой колко му гори.
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Ами ... хаха да особено много ме интересува това с това гаснене дали му се е случвало на някой... запали и огасна и след това няма палене... а трябва да я взема в София защото ми върши работа... и неискам да я правя тук.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13570
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Escape написа:Ами ... хаха да особено много ме интересува това с това гаснене дали му се е случвало на някой... запали и огасна и след това няма палене... а трябва да я взема в София защото ми върши работа... и неискам да я правя тук.
Бобина, дистибуторна капачка,палец.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
... датчик на хол!
Масово след 14-15 години умират!
Масово след 14-15 години умират!
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
kris11 написа:6/100 без гонене и задръстване във Варна.Марширута има дълги наклони , липса на навалица .
Наклона на отиване.На връщане пак ли е наклон?
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13570
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
porko написа:kris11 написа:6/100 без гонене и задръстване във Варна.Марширута има дълги наклони , липса на навалица .
Наклона на отиване.На връщане пак ли е наклон?
Намират се и в 2 посоки, има и равен участък около 4-5 км, няма грам светофар .Може да се каже, че е почти извънградско.Това е в определени часове 8-8:15 и 15:30-15:45 отиване и връщане.Спокойно се кара с 80-90км/ч, само на 3 те кръгови се намалява отдалеч по инерция.В мокро време скоростта е 40-50 поради малоумния проектант на пътя.
Щом с 147 коньова стрела не съм превишавал 12л /100 с вкл климатроник и през центъра на града значи мога да карам икономично
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
пичове, ако знаете какво е станало ще паднете .... Конденза в гърнето ми беше замръзнал и ми е запушил гърнето .... няма палене, та после като разбрахме какво е се спукахме от смях 
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Колеги, появи ми се друг проблем. Смених водната помпа, датчика на радиатора и др. неща, след което започна да изхвърля водата от преливника на разширителния съд и да грее. Карам известно време и когато спра някъде почва да тече от преливника, като му сипя течност почва да църцори и да поема, след което тръгвам, спирам и пак почва да тече.... и мени температурата стига до 110 и не отваря перката, а всички маркучи са опли. Направо ме матира, ако някой може да помогне да ми каже нещо.. ще съм много благодарен.
- stefan4o
- Мнения: 19363
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Погледни си центровката. Водната помпа ти е на ангренажа (ако си я сменил ти ще го знаеш междувпрочем). Провери си и датчикът, който включва перката, ако наистина всички маркучи са ти топли (т.е. върти вода и в двата кръга).
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Ами не съм сменял аз, на сервиз беше, отваря термостата, върти си двата кръга, интерестното е че преди да сменя помпата съм го натискал колкото може, карано е яко и стрелката и течността не е мърдала, а сега какво му стана, не мога да разбера.
- stefan4o
- Мнения: 19363
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Щом друг я е пипал погледни центровката като за начало, имаш ли нужда да ти снимам от аутодата белезите? Дай 12В на перката от акумулатора и виж дали ще сработи, провери за откачени букси и т.н.
Иначе как пали? В смисъл по-различно ли върти "на стартер" от преди да смениш водната помпа? Лесно ли пали, трудно ли? По-добре, по-зле от преди?
Иначе как пали? В смисъл по-различно ли върти "на стартер" от преди да смениш водната помпа? Лесно ли пали, трудно ли? По-добре, по-зле от преди?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта
