ЗАВЪРШЕН Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот stefan4o » Пон 28 фев 2011 21:39


muhtarov написа:виждам, че доста активно сте на темата за лупи и ксенон. имам питане и аз :)

имам поло 9н3
сложих ксенон 55вата,
рефлекторния фар свети като замаен и заслепявах всичко, трябваше да ги настроя да светят в земята


преди няколко дни сложих нови фарове. Сонар, с лупи на късите
на новите фарове се различаваше цокъла за късите.
смених крушките, 55вата 4300К, регулираха ги хората на стенд.
светят добре, правят мн готина линия, ... т.н.
н имам чувството, че повече светят в земята отколкото напред.
питах мой човек който има хонда црв, тя си е оригинално с лупа, само сложи ксенон, при него е така.

за сравнение, .. гледал съм мерцедес е280, .. свети и осветява пътя напред като в ден. - той си е оригинално със ксенон.

чудя се може ли да има някаква разлика в крушките м/у оригинален ксенон (хела, игъл ай, т.н.) и китайския.

Тоя модел Поло имат доста добри фарове по мое мнение. Как си се заиграл с лупи и ксенони mhihi Логично е ксеноновата крушка да заслепява, при теб е даже по-фрапиращо, отколкото при колегите с оребрените стъкла :012: Относно крушките - тя лупата ти си е изчислена за даден модел крушка. Не би следвало да има разлика от китайска такава до оригинална на Филипс, Хелла или Осрам поне като габарити (щото това е ключовото при лупата, за да свети коректно).




Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот muhtarov » Пон 28 фев 2011 21:43


може да се регулира колко да са свити.
ама пък забити в земята, това е много странно :?

но пъи мен дългите са добре.
светят напред.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот stefan4o » Пон 28 фев 2011 21:46


Е те дългите са ти на отделна секция предполагам от рода на колегата Спиди86. Демек нямат нищо общо с лупите ти, освен, че са едно до друго mhihi Пусни някоя снимка да видя как изглеждат тези купешките фарове за твоята кола. :beer


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот muhtarov » Пон 28 фев 2011 22:00




Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот valyo_v » Пон 28 фев 2011 22:27


аз нали съм си голфаджия по сърце,та реших да споделя една тема от форума на една друга марка.Знам че няма много общо с темата но пък смятам че на някой може да му хареса идеята с "излишната" секция
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=103641.0


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот muhtarov » Пон 28 фев 2011 22:31


въпроса ми е има ли разлика в начина по който свети оригинален ксенон
и китайски ксенон.

чудя се къде да го търся ефекта :?

Изображение

ей това имам предвид. моите сякаш по голяма част от светлиния поток е надолу към пътя
а не на пред както е на снимката.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот stefan4o » Пон 28 фев 2011 22:51


При теб може и да се окаже, че проблемът е в самата лупа. Щом приятелят ти с хондата свети по-добре от теб, а предполагам неговият ксенон не е оригинален? Снопът светлина и разстоянието на осветяване си зависят само и единствено от лупата и реглажа й.


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот muhtarov » Пон 28 фев 2011 23:01


може би грешно съм се изразил
но авера, който има оригинални лупи и китайски ксенон, даже 35ватов е неговия
свети по същия начин.


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот valyo_v » Вто 01 мар 2011 0:28


относителна работа.. мой приятел от тоя форум има пасат 2000 година и си сложи оригинални фарове с лупа за този модел.Първо беше сложил крушки H7 вместо D2S (защото старите му бяха с такъв цокъл)и габаритите му светиха повече от късите :D после му взех D2S крушки за да не се излага и както той казва "прогледнах".Проблема е в това че H7 и D2S имат различно разстояние между цокъла и балончето което свети.Така се разваля фокуса на светлината в рефлектора зад лупата и все едно нямате фарове.Въпреки всичко моите на лагуната светят по добре от неговите ( ксенона му е от хубавия- скъпия). Според мене има значение дали на оригиналните лупи им е запазен рефлектора и т.н. Т. От друга страна има разлика между оригинална лупа за ксенон и такава за халоген.На тези които са предвидени за халоген,среза на светлината е под ъгъл и проължава нагоре до безкрайност,а на лупата предназначена за ксенон,светлината тръгва нагоре и после пак става хоризонтален среза ( както е на снимката в подземния паркинг ). Тази, макар и малка подробност, също има значение. Вече всеки сам решава какво да избере според възможности умения и т.н. ;)

Съвета ми е ако си сложил крушки които не са със същия цокъл като фара,да си намериш подходящи и да ги смениш!Ще си решиш проблема със сигурност.


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот muhtarov » Вто 01 мар 2011 7:13


H1 е цокъла,
не мисля, че има нещо друго което ще пасне на х1 :?


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот yoan4o » Вто 01 мар 2011 9:48


Speedy86 написа:И трака след преглеждане на цялата тема на колегата Hertz установих че проблема ми е точно като неговият.......................


Те така е, да го слушате повече yoan4o ей.... mhihi

Ето ти темата Пламене.
viewtopic.php?f=11&t=2835&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот valyo_v » Вто 01 мар 2011 12:27


muhtarov написа:преди няколко дни сложих нови фарове. Сонар, с лупи на късите
на новите фарове се различаваше цокъла за късите.


от тези думи останах с впечатлението че нещо не ти е паснало и си сложил каквото имаш... затова те попитах дали не си сложил друга крушка и ако е така да си купиш точните крушки за тоя фар.Иначе дали ще е хела ксенона или китайски светенето е почти 1:1,разликите са в друго по принцип.Разбира се за китайски ксенон говорим все пак за приличен китайски,а не възможно най-долнопробния!


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот Speedy86 » Вто 01 мар 2011 13:49


Ето какв изрових аз и ще ми свърши работа viewtopic.php?f=11&t=50950&start=0&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0+%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5 , само да напазарувам следобяд всичко необходимо и почвам,като го направя ше кача и снимки!!!Поздрави на всички :beer


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот Koksan » Сря 02 мар 2011 10:57


valyo_v написа:относителна работа.. мой приятел от тоя форум има пасат 2000 година и си сложи оригинални фарове с лупа за този модел.Първо беше сложил крушки H7 вместо D2S (защото старите му бяха с такъв цокъл)и габаритите му светиха повече от късите :D после му взех D2S крушки за да не се излага и както той казва "прогледнах".Проблема е в това че H7 и D2S имат различно разстояние между цокъла и балончето което свети.Така се разваля фокуса на светлината в рефлектора зад лупата и все едно нямате фарове.Въпреки всичко моите на лагуната светят по добре от неговите ( ксенона му е от хубавия- скъпия). Според мене има значение дали на оригиналните лупи им е запазен рефлектора и т.н. Т. От друга страна има разлика между оригинална лупа за ксенон и такава за халоген.На тези които са предвидени за халоген,среза на светлината е под ъгъл и проължава нагоре до безкрайност,а на лупата предназначена за ксенон,светлината тръгва нагоре и после пак става хоризонтален среза ( както е на снимката в подземния паркинг ). Тази, макар и малка подробност, също има значение. Вече всеки сам решава какво да избере според възможности умения и т.н. ;)

Съвета ми е ако си сложил крушки които не са със същия цокъл като фара,да си намериш подходящи и да ги смениш!Ще си решиш проблема със сигурност.


Тук не си съвсем прав! Не е различно фокусното разстояние м/у Н7 и D2S - еднакви са! САмо отзад системата на закрепване е друга!


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Проект Лупи в Двусекционни Фарове на МК3 - 95% завършен!!!

Мнениеот BLADE8209 » Сря 02 мар 2011 21:22


Speedy86 написа:
muhtarov написа:виждам, че доста активно сте на темата за лупи и ксенон. имам питане и аз :)

имам поло 9н3
сложих ксенон 55вата,
рефлекторния фар свети като замаен и заслепявах всичко, трябваше да ги настроя да светят в земята


преди няколко дни сложих нови фарове. Сонар, с лупи на късите
на новите фарове се различаваше цокъла за късите.
смених крушките, 55вата 4300К, регулираха ги хората на стенд.
светят добре, правят мн готина линия, ... т.н.
н имам чувството, че повече светят в земята отколкото напред.
питах мой човек който има хонда црв, тя си е оригинално с лупа, само сложи ксенон, при него е така.

за сравнение, .. гледал съм мерцедес е280, .. свети и осветява пътя напред като в ден. - той си е оригинално със ксенон.

чудя се може ли да има някаква разлика в крушките м/у оригинален ксенон (хела, игъл ай, т.н.) и китайския.


Относно това колега и аз съм така с разликата че късите(Лупите с ксенона) си ми светят добре,но дългите са ми забити в земята и един в друг,като ги пусна и пред мен в средата се появат дългите забити в земята.

Ами ако можеш да си регулираш лупите отделно от рефлектора ще стане лесно да си регулираш и дълги и къси. Значи първо регулираш дългите да светят добре а после регулираш и лупите без да бараш дългите.

П.С. Пича в клипчето затова си беше направил белези в гаража и си равнеше лупата в ъгъла на гаража без да мести рефлектора.А иначе както казва един приятел "с лупи забрави за видимос нощем" а аз бих казал зависи какви са лупите ако са от онези големите те са супер осветяват и настрани и напред а тия китайските са пълна боза (да не се обиждат някои колеги) даже има и тема по въпроса и сравнение между китайски и заводски непомня от каква кола.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта