Може би трябваше още малко да изцедя скоростите, но това е в общи линии. Накрая вече трябваше да хващам отбивката за слизане от магистралата и нямаше как да видя колко още ще вдигне...
Поло 2F AAU - 3F Swap
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Може би трябваше още малко да изцедя скоростите, но това е в общи линии. Накрая вече трябваше да хващам отбивката за слизане от магистралата и нямаше как да видя колко още ще вдигне...
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: AAU--->3F Swap
Медец и това с малкия колектор.... 
Може още... при мен спираше да вари около 160!

Може още... при мен спираше да вари около 160!
- stefan4o
- Мнения: 19337
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Е, за толкоз коне - толкоз. Хубаво върви колицата
Но едни мааалко по-дълги скоростички и ще видиш, че до 100 ще става по-бързо и само с две предавки
Нали пробата е на бензин?
Ся ме присърбя да снимам и моята, която е същите коне да видя разликата в ускоренията
Но едни мааалко по-дълги скоростички и ще видиш, че до 100 ще става по-бързо и само с две предавки
Нали пробата е на бензин?
Ся ме присърбя да снимам и моята, която е същите коне да видя разликата в ускоренията

- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Днеска пак я пробвах и 1ва, и 2ра ги сменях на прекъсвач
1ва: 50
2ра: 90
Тея дни може и да направя нов клип.
А98 от Лукойл. Газ тая кола никога няма да види, докато е в мои ръце
1ва: 50
2ра: 90
Тея дни може и да направя нов клип.
Нали пробата е на бензин?
А98 от Лукойл. Газ тая кола никога няма да види, докато е в мои ръце
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Между другото, смених черния датчик за температурата и пак не показва както трябва. Според мен остава таблото и евентуално кофти връзка някъде по инсталацията... Някой ако се сеща за нещо друго, да сподели 
- bbboiko2004
- Мнения: 4316
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: AAU--->3F Swap
Тия дни ще направя и аз 1 клип да сравним 

- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: AAU--->3F Swap
bbboiko2004 написа:Тия дни ще направя и аз 1 клип да сравним
Нема смисъл , ти не й подаваш газ как си тряяя!

Викторе има и го и тоя момент... на мен бензиномера ми се беше прееебал оказа се от таблото...
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: AAU--->3F Swap
BukTop написа:Между другото, смених черния датчик за температурата и пак не показва както трябва. Според мен остава таблото и евентуално кофти връзка някъде по инсталацията... Някой ако се сеща за нещо друго, да сподели
При мене е съшия проблем с таблото и показанията - какво ли не правих - отчита си темп по-ниска с 10 градуса от реалното
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: AAU--->3F Swap
Имай в предвид, че километража показва повече от реалната скорост. В началото тоя скок на стрелката от боксуване ли е, или жилото ти се ебава?
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Имай в предвид, че километража показва повече от реалната скорост. В началото тоя скок на стрелката от боксуване ли е, или жилото ти се ебава?
Би трябвало даже да е по-малко, тъй като съм с високи гуми в момента 165/70/13. Иначе в началото си е боксуване, да.
- stefan4o
- Мнения: 19337
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
lrlmodo написа:BukTop написа:Между другото, смених черния датчик за температурата и пак не показва както трябва. Според мен остава таблото и евентуално кофти връзка някъде по инсталацията... Някой ако се сеща за нещо друго, да сподели
При мене е съшия проблем с таблото и показанията - какво ли не правих - отчита си темп по-ниска с 10 градуса от реалното
Имаше една тема в "Голф" раздела, където колегата Жокер сподели, че запоявал някакво съпротивление преди таблото и тогава отчитало правилно.
Ето я и нея:
viewtopic.php?f=5&t=250170
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Няма да стане номера... Там дава много висока стойност и като се запои последнователно съпротивлението в/у него се отлага някакъв пад на напрежение, и стойността намаля. При мен е обратното, стойността е ниска или по-скоро таблото се еб*ва 
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: AAU--->3F Swap
По-голяма скорост отчита, сложи си един ГПС и ще видиш.Повечето коли показват повече.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Има нови придобивки за колата:
- бели мигачи
- табло с оборотомер
- всмукателен колектор от 3Ф
Таблото го сложих днеска, голям кеф! Само там гледам, ще се пребия някъде накрая.
Температурата пак не се отчита коректно, остана да е инсталация вече, ама не ми се занимава...
В неделя слагам колектора и дано си реша проблемите вече...
- бели мигачи
- табло с оборотомер
- всмукателен колектор от 3Ф
Таблото го сложих днеска, голям кеф! Само там гледам, ще се пребия някъде накрая.
В неделя слагам колектора и дано си реша проблемите вече...
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AAU--->3F Swap
Вчера сложих колектора.
Резултатите са:
-не гасне на празен ход, при студен мотор
-не забива на около 1500-2000 оборота
-по-малко тресе
-мотора реагира значително по-добре, при рязко подаване на газ
-осезаема разлика във вървежа
Това е в общи линии, много съм доволен. Толкова проблеми си реших, само с една част.
Имам намерение да правя още неща, но по-нататъка, трябват пари...
Резултатите са:
-не гасне на празен ход, при студен мотор
-не забива на около 1500-2000 оборота
-по-малко тресе
-мотора реагира значително по-добре, при рязко подаване на газ
-осезаема разлика във вървежа
Това е в общи линии, много съм доволен. Толкова проблеми си реших, само с една част.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта
