Днес пасата ми за малко да се запали. Не искам нито един от вас да преживее това което се случи на мен:
Заради проблем с маркуча за обратния бензин от рейката изведнъж целия двигател бе облян с около 4 литра бензин. Спаси ме това че двигателя бе загрял до около 75 градуса. За да не Ви се случи и на вас моля Ви, проверете си трите маркуча за бензин: двата към рейката с вътрешен диаметър ф8мм и третия за 5-та дюза ф6мм вътрешен диаметър. Казвам Ви и диаметрите за да сте ориентирани ако Ви се наложи. И трите маркуча са с дължина около 30 см.
Лека и безаварийна служба на возилата Ви желая.
За всички с 2E двигател
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: За всички с 2E двигател
Някой се и палихме преди 3-4 години, че и писахме дори, но е хубаво да се напомня тази опасност от време на време. Радвам се че си се отървал, на един приятел днес вектрата му изгоря тотално някъде по Петрохан 

-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: За всички с 2E двигател
редовно трябва да се проверяват маркучите за горивото,че на пасата са разположени точно над/до изпускателния колектор.
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: За всички с 2E двигател
И аз се поливах. Сменил съм двата с ф 8.
А третото Ф 6 - къде е?
А третото Ф 6 - къде е?
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: За всички с 2E двигател
И на мен преди месец почна да ми изчезва повече бензин и да мирише от парното в купето на бензин. Решение на пробема подмяна на двата маркуча ф 8. Грешно решение на проблема е да се опитвате да натягате скобите на старите маркучи няма да има резултат.
За това колеги ако усетите и най-малката миризма на бензин в купето (не на изгорели газове) спирате и проверявате маркучите при работещ двигател.
В противен случаи ако изгасите мотора няма как да установите теча защото първо, че от загрятия двигател бензина се изпарява бързо и второ че няма налягане за да има теч и докато отворите капака вече няма нищо.
Доста майстори занаят за този проблем и даже профилактично сменят маркучите за 2Е моторите. Лично аз не съм чувал някой да се е палил
но не е неприятно да ръсиш бензина по пътя на 2.46лв за литър A95 






Последна промяна от Kirocco на Пон 02 юли 2012 21:56, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За всички с 2E двигател
Искам да добавя само без да Ви стряскам: при B3 помпата прави около 3 атм. Маркучите са ф6 или ф8 мм диаметър. Можете ли да си представите какво става с този бензин при такова налягане и при температура на двигателя примерно 85 градуса?
Другата седмица слагам ГИ и се надявам всичко малко по малко да се нормализира (миризми стрес и т.н).
Знае ли някой къде в Пловдив продават качествени маркучи за бензин?
Преди 3 седмици смених този на 5-та дюза и днес забелязах че е мек като дъвка.
Другата седмица слагам ГИ и се надявам всичко малко по малко да се нормализира (миризми стрес и т.н).
Знае ли някой къде в Пловдив продават качествени маркучи за бензин?
Преди 3 седмици смених този на 5-та дюза и днес забелязах че е мек като дъвка.
Re: За всички с 2E двигател
peter70 написа:Знае ли някой къде в Пловдив продават качествени маркучи за бензин?
Преди 3 седмици смених този на 5-та дюза и днес забелязах че е мек като дъвка.
Добър въпрос? Но те всички търговци продават "качествени" маркучи. Друг е въпроса колко са качествени, а ако са такива, дали са подходящи за съответното налягане.
peter70, разбирам притеснението ти, но все пак повече от денонощие след като си пуснал темата, да беше казал какви точно са използваните от теб маркучи.
А теми за маркучи във форума има доста, потърси ги.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За всички с 2E двигател
Маркучите бяха "Goodyear" бензино и маслоустойчиви.
Това което ми трябва е просто адрес на магазин и то от човек сменил си такъв маркуч без проблем след седмици или месеци заради маркучите.
Теми знам че има много, ментета и боклуци също.Все пак това е България.
Това което ми трябва е просто адрес на магазин и то от човек сменил си такъв маркуч без проблем след седмици или месеци заради маркучите.
Теми знам че има много, ментета и боклуци също.Все пак това е България.
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Re: За всички с 2E двигател
Откакто имам колата 3 пъти съм ги сменял тея маркучи.



- motofan
- Мнения: 138
- Регистриран на: Пон 28 авг 2006 21:11
- Автомобил: A4
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Плевен Bad Oeynhausen
Re: За всички с 2E двигател
DJ_TOLYO написа:Откакто имам колата 3 пъти съм ги сменял тея маркучи.![]()
...след първото спукване (добре че беше леееко и само сълзеше ) за 3 години 3 пъти ги сменям ,и сега като се позатопли пак ще ги сменя....

- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: За всички с 2E двигател
Колега peter70 има една фирма която предлага хидравлични маркучи които са масло-устойчиви.Незнам дали са пробвани от някой,но би трябвало да стават.Фирмата се казва "HANSAFLEX".Намира се до завода за авто-електроника.Аз смятам от там да си купя,но в понеделник ще спра да попитам дали стават за бензин и ще пиша за какво става въпрос.Ако някой е взимал от там да даде компетентно мнение за да знаем всички от Пловдив и околията.Колеги намерих ги предлагат много добри маркучи,поне на картинките де.Ето линка за да погледнете,а аз в понеделник ще дам цени като мина от там.http://hansa-flex-bg.com/hoses/itemslist_25.html
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: За всички с 2E двигател
Дам това изглежда доста обещаващо http://hansa-flex-bg.com/hoses/2511.html
Re: За всички с 2E двигател
Аз постоянно го имам този проблем, е не е 2Е, ADY е, но нещата са същите...Постоянно сменявам маркучи, скоби и след 2-3м започва да мирише ....
Веднъж се облях пред Су точно, колата беше на 95градуса, нищо не стана, махнах бушона на помпата и се прибрах на газ
Веднъж се облях пред Су точно, колата беше на 95градуса, нищо не стана, махнах бушона на помпата и се прибрах на газ

-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За всички с 2E двигател
За "HANSAFLEX" знам, приятел който ми обслужва климатика, там ми прави маркучите. Препоръча ми "Semperit" от там за високо налягане, масло и бензиноустойчив. Утре работят и мисля да отида да ги видя. Ще споделя впечатления
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: За всички с 2E двигател
Никой не казва къде е тънкия маркуч. Възможно ли е при мен да няма?
Не съм свалял въздуховода, но с оглед отгоре и с опипване на можах да намеря такъв маркуч?
Тези 8мм съм ги сменял два пъти. Единия път ходих пеша 10км заради тях (не се сетих да изключа помпата
).
Не съм свалял въздуховода, но с оглед отгоре и с опипване на можах да намеря такъв маркуч?
Тези 8мм съм ги сменял два пъти. Единия път ходих пеша 10км заради тях (не се сетих да изключа помпата

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 61 госта