Едно въпросче за VR6
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Едно въпросче за VR6
Здравейте първо. Нов сам тука и имам следния въпрос. Имам Голф3 VR6 2.8(174),95g. ,и се 4удя дали ако направа едно не6то 6те тръгне малко пове4е.Зна4и на дросела отгоре има два марку4а през които минава антифриз.Ако се изкарат тези марку4и и се съединят с байпас един към друг,просто да ги няма в дросела,дали 6те има разлика дори и минимална във вървежа.За6тото те играят роля да топлят дросела при ниски температури и по принцип. Ако някои знае не6то моля да каже. Или някакъв друг вариант за малко POWER. Са6то така за регулатор на налягането на бензина,на този мотор дали има файда.
- tuninga4
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Едно въпросче за VR6
Компресор генерация дюзи и една мега вместо комп..




- cardan
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: ABC
- Местоположение: София Лозен
Re: Едно въпросче за VR6
Колега:
1.
2.Според мен няма да има никаква положителна разлика във вървежа.По-добре си го карай така(174 коня не са никак малко)и не се занимавай с глупости.
3."4" и "6" са цифри,а не букви.Използвай на тяхно място "Ч" и "Ш".
1.

2.Според мен няма да има никаква положителна разлика във вървежа.По-добре си го карай така(174 коня не са никак малко)и не се занимавай с глупости.
3."4" и "6" са цифри,а не букви.Използвай на тяхно място "Ч" и "Ш".
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Едно въпросче за VR6
Добре дошъл въф Кубъ
Според мен не се занимавай с глупости, ами ако му правиш нещо, гледай да е качествено и истинско
Дай малко снимки да го видим тоя бегач 



- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Едно въпросче за VR6
при мен тия маркучи за подгряване на дросела с вода ги няма,и сега зимата като я запаля и още студена и настъпвам и малко прекъсва,предполагам е от това,а инъче да поработи 5 минути и после няма оре асвалта 
един познат има 1.6 карбуратор джета и там на всмукателния колектор има пак воден кръг за затопляне, ама си мисля че като достигне някаква температура трябва да спре да циркулира вода

един познат има 1.6 карбуратор джета и там на всмукателния колектор има пак воден кръг за затопляне, ама си мисля че като достигне някаква температура трябва да спре да циркулира вода
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Едно въпросче за VR6
tuninga4 написа:Компресор генерация дюзи и една мега вместо комп..![]()
![]()
Тая Мега си я ползвай ти.
Компа на вр6 си е доста добър и може до 300 к.с. Да храно мотора.
По темата : сложи си 1 чипче и колектор и не го барай повече
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Едно въпросче за VR6
Мерси много на вси4ки които ми дадохте съвет...Махнах тези марку4и и го карах без тях,невиждам май кой знай ква разлика,а може и да не се усе6та.Сега 6те ги сложа отново както си бяха и 6те ви пи6а дали има разлика... 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Едно въпросче за VR6
Привет, колега май това е твоята тема viewtopic.php?f=52&t=239001&p=2751535 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Едно въпросче за VR6
Зависи колко пари ти се дават, каква мощност гониш и какъв разход на гориво си готов да понесеш после.
Като цяло, VR6 е нелоша основа за тунинг, но всичко става с доста пари. Може да се докара мощност от 300-500, дори и към 600++ коня, но отиват десетки хиляди лева.
Ако мислиш да вложиш 200-300лв. и да литне - няма да се получи. Започни от чип, филтър и генерация - 500-600лв.
Като цяло, VR6 е нелоша основа за тунинг, но всичко става с доста пари. Може да се докара мощност от 300-500, дори и към 600++ коня, но отиват десетки хиляди лева.
Ако мислиш да вложиш 200-300лв. и да литне - няма да се получи. Започни от чип, филтър и генерация - 500-600лв.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Едно въпросче за VR6
Генерацията е готова на 63мм вън6ен и на 60мм вътре6ен диаметар.Филтъра е КН,4исто нов за Голф. А за 4ипа малко се 4удя,за6тото един авер сложил на АБФ-150, и нямало никаква разлика освен в оборотите. А моя на ВР6-то, 4ух 4е бил добър.И заслужава ли да го махам с друг. 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Едно въпросче за VR6
Как точно го "чу", че твоят е добър? От хубав чип винаги има смисъл, явно на твоят авер не е бил от читавите...
Генерацията ти какво включва, добре е и снимки да сложиш? Фи-то й е добро, но има ли резонатори, гърнетата спортни или нормални са, колко са, термолента и т.н.
Колко пари си предвидил като цяло за засилване на тая кола? Атмосферна или турбо мислиш да е като краен резултат? За атмосферка - има готини валове за под 900лв. (нови, втора ръка - наполовина), които в комбинация с още малко доработки докарват 200-210 коня някъде. Всъщност каква мощност те интересува?
Генерацията ти какво включва, добре е и снимки да сложиш? Фи-то й е добро, но има ли резонатори, гърнетата спортни или нормални са, колко са, термолента и т.н.
Колко пари си предвидил като цяло за засилване на тая кола? Атмосферна или турбо мислиш да е като краен резултат? За атмосферка - има готини валове за под 900лв. (нови, втора ръка - наполовина), които в комбинация с още малко доработки докарват 200-210 коня някъде. Всъщност каква мощност те интересува?
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Едно въпросче за VR6
Ма6инката няма да я помпя,6те се кара сток,просто и махнах гарненцата и малко я поодпу6ех от изпускателна система,и филтар4ето и доиде добре.Ина4е несмятам да я прая не6то 6тото:парво изка мн средства, второ:6те има ненормален разход,и трето няма да може да се кара когато ми потрябва. А не мен ми стига и сега как варви.Просто попитах за тези марку4ета на дросела. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта