Колеги замина ми акумулатора колата я взех с него преди около 7 месеца и от преди 4 ми падна за пръв път, и взе да кара по месец месец и нищо на зареждане до преди няколко дена зареждам изкара 6-7 дена зареждам го слагам го въртя стартера няма никои само лампите светват и веднага усетих че олекнах с 100+
Акумулатора е Sznajder 62Ah 480EH 12V и представа си няма кога е слаган,но мисля че не е куче марка Полски е и мисля да си взема същия.
Кажете знам че колко повече ампери е токова по добре,въпроса ми е дали динамото ще успява да го зарежда както трябва понеже слушам музика и т.н и колко ампера е нормално за този мотор 1.8 90ks ABS защото този 62Ah едвам се събира в дупката..
Акумулатор въпрос
- martin_072
- Мнения: 301
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Акумулатор въпрос
напълно ти е достатъчен този от 62Ам. дори и малко по-слаб не пречи.
- martin_072
- Мнения: 301
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: Акумулатор въпрос
teddy написа:напълно ти е достатъчен този от 62Ам. дори и малко по-слаб не пречи.
Да разбирам ли че динамото го зарежда безпроблемно?!
Чакам още мнения за този акумулатор и параметри
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Акумулатор въпрос
martin_072 написа:teddy написа:напълно ти е достатъчен този от 62Ам. дори и малко по-слаб не пречи.
Да разбирам ли че динамото го зарежда безпроблемно?!
Чакам още мнения за този акумулатор и параметри

Re: Акумулатор въпрос
Току що си взех същата марка но 55 ампера, по препоръка на личен човек продаващ акумулатори, а и баща ми кара дизелова гробница 6 години с такъв! А относно това какъв да избереш, те хората си имат каталози и ще те насочат към избора!
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Габрово
Re: Акумулатор въпрос
Е хубаво ама ти замери ли си динамото с колко зарежда и дали въобще зарежда? Акомулатора обслужваем ли е? Ако е такъв има ли електролит в клетките ако няма налей дейонизирана вода остави го един час да постои после го зареди както трябва и го върни на колата. Имам един приятел така беше неговия акомулатор само, че той беше Искра
заредихме го с дейонизирана вода заредих го вкъщи със зарядното и сега го търка вече година. 
Успех колега, дано съм помогнал.


Успех колега, дано съм помогнал.

- martin_072
- Мнения: 301
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: Акумулатор въпрос
valku написа:Е хубаво ама ти замери ли си динамото с колко зарежда и дали въобще зарежда? Акомулатора обслужваем ли е? Ако е такъв има ли електролит в клетките ако няма налей дейонизирана вода остави го един час да постои после го зареди както трябва и го върни на колата. Имам един приятел така беше неговия акомулатор само, че той беше Искразаредихме го с дейонизирана вода заредих го вкъщи със зарядното и сега го търка вече година.
Успех колега, дано съм помогнал.
Обслужваем е баща направи всичко това,зарежда го слагаме го на колата само лампите на таблото светват леко и не иска да завърти дошло му е времето.Динамото не знам с колко зарежда щом преди това си караше явно е зареждало
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Габрово
Re: Акумулатор въпрос
martin_072 написа:valku написа:Е хубаво ама ти замери ли си динамото с колко зарежда и дали въобще зарежда? Акомулатора обслужваем ли е? Ако е такъв има ли електролит в клетките ако няма налей дейонизирана вода остави го един час да постои после го зареди както трябва и го върни на колата. Имам един приятел така беше неговия акомулатор само, че той беше Искразаредихме го с дейонизирана вода заредих го вкъщи със зарядното и сега го търка вече година.
Успех колега, дано съм помогнал.
Обслужваем е баща направи всичко това,зарежда го слагаме го на колата само лампите на таблото светват леко и не иска да завърти дошло му е времето.Динамото не знам с колко зарежда щом преди това си караше явно е зареждало
Аха е хубаво е да го замериш да знаеш, но когато аз сменях миналата година си купих FIAAM доволен съм много за да ми е валидна гаранцията ме накараха да отида в сервиз да ми замерят заряда и ако е слаб оправят го и тогава го слагат. Така, че предполагам ще те пратят в сервиз. Успех!

- martin_072
- Мнения: 301
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: Акумулатор въпрос
TiL написа:А данеби да имаш някъде утечка?
Какво ще рече "утечка"?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Акумулатор въпрос
марката Sznajder определено няма нищо общо с Schneider electric
нещо като BOSCH ама написано като BOCSH
а утечка означава да имаш някаква малка консумация на ток която да изтощава акумулатора денонощно- за да се установи трябва да се премери дали има консумация на ток при напълно изключени консуматори в колата- като фарове,радио,нагреватели и т.н.
а тоя въпросния дето го имаш 62 ампер/часа е с много малък стартов ток480ампера
стартовия ток трябва да е 9-10пъти по голям, в случая от 62 ампера
не си взимай монбат и искра
нещо като BOSCH ама написано като BOCSH
а утечка означава да имаш някаква малка консумация на ток която да изтощава акумулатора денонощно- за да се установи трябва да се премери дали има консумация на ток при напълно изключени консуматори в колата- като фарове,радио,нагреватели и т.н.
а тоя въпросния дето го имаш 62 ампер/часа е с много малък стартов ток480ампера
стартовия ток трябва да е 9-10пъти по голям, в случая от 62 ампера
не си взимай монбат и искра
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Акумулатор въпрос
6 години изкарах с 44 Аh...словенски "Стартер"(говоря за 1.8 АБС)!!!махнах го дори малко насила защото под -5 градуса палеше след 3-4 оборота(а преди аз винаги съм палел от едно чукване)...Сега съм с Банер 66 Аh,ама нещo не ми харесва...Дизела си го купих с нов монтиран Искра 77 Аh(гаранционен)...сигурно след време
..ама на харизан кон зъбите не се гледат 
Aпрорпо-напръскай си с контактен спрей куплунга и минуса на стартера!


Aпрорпо-напръскай си с контактен спрей куплунга и минуса на стартера!
- get
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 12:03
- Автомобил: Polo 6R and Golf 3
- Двигател: 1.2 TSI CBZC 2013 and 1.8 ABS1993
- Местоположение: Пловдив
Re: Акумулатор въпрос
Акумулатор Sznajder - Silver 64Ah 520Aen 12V - необслужваем при мен на същия мотор с климатик изкара точно 5години. За това време не ми е правил никакви проблеми. Сега съм с Bosch S5 63Ah - засега доволен.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13558
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Акумулатор въпрос
Акумулаторът е мъртвец. Точно такива бях взел 2 бр за колите с разлика 3-4 месеца. Единият умря изведнъж без никакъв намек / паля тръгвам из града, спирам до 1 магазин .След магазина -няма палене- няма грам ток .Умряла клетка или лоша връзка вътре в акумулаторът ./Зареждане в нормитепроверено/ . запалих с друг акумулатор и след прибиране и загасяне на двигателя същата история. Ятория акумулатор взе да дава признаци - бавно въртене на студено, въпреки, че е сниман за зареждане и така след 1 седмица същата история -няма никой.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Акумулатор въпрос
moimoimoi написа:марката Sznajder определено няма нищо общо с Schneider electric
Тук си прав, Sznajder няма общо с Schneider electric, но пък е доста стара търговска марка и правят акумулатори от няколко десетилетия. Добри са!
moimoimoi написа:а тоя въпросния дето го имаш 62 ампер/часа е с много малък стартов ток480ампера
стартовия ток трябва да е 9-10пъти по голям, в случая от 62 ампера
Ще бъдеш ли изненадан ако ти кажа, че много западни фирми купуват български акумулатори слагат си техни етикети и надписват стартовия ток 10-20-30А




moimoimoi написа:не си взимай монбат и искра
Ти к'во казА?



Сега по проблема на колегата
Един акумулатор разреден веднъж до край е пътник. Отиди да ти проверят инсталацията на колата за отечки, зареждане и лоши връзки и няма смистъл повече да чешем клвиатурите. А и си вземи и нов акумулатор! Като ми кажвете: - Ей сега трябва да дам 100+ лв за нов! ми иде да хвана една дълга пръчка и... все пак парите за един нов акумулатор ги повечето хора ги изпушват за по-малко от месец, а ако инсталацията ти е наред новия ще изкара поне 5 години! А сега раздели 100лв на 5 години и не се оплаквай

- Presian
- Мнения: 490
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 17:30
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: BAG
- Местоположение: Пловдив
Re: Акумулатор въпрос
тука има систематизирана информация за акумулаторите.... разгледай ако искаш... viewtopic.php?f=5&t=100095
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: hi4umir4uu, humanic и 68 госта