Конкретно защо Г4 Вариант: Голфът си е голф - по-евтин е за поддръжка от пасата, резрвните части са на приемливи цени, а и има минимална положителна разлика във возията на Варианта пред хечбек-а на Г. Избрах ТДИ поради факта, че оставям Г3-то да се мъчи в града - разликата е една ГО в повече, пък и съпругата трябва да тренира да върти геврека (и да свиква на овациите). А за дълъг път дизела е перфектен.В конкретния случай има-няма 5/100. Друг е въпроса за рисковете при закупуване на стар дизел. 101 катърчета - 30 лв. данък. Добър обем на багажника. Може би ако човек е по-по-едричък ще му е леко тясно, мЪ на мен ми е ОК. И най-хубавото - Г4 Вариант се произвежда до 2006Дек или 2007Яну във Волфсбург(Г5-в Mexico City

Накратко - помисли за Г4 комби. Ако не си се сблъсквал с проблема на избор на стар дизел - обезателно да го види сигурен човек. Не бързай - търси продължително и внимателно - хем ще се нагледаш на дъраци, хем ще си изясниш какво точно е за теб. Най-лесно се набутва човек като бърза. Другото колегите по-горе са го писали - да не ги повтарям. Успех!