мда ... ако е Servotronic (с електрическа рейка)! Ама ако е с "обикновена" хидравлична, по-скоро някой от клапаните е блокирал и след това се е оправил!Не помня още от началото на производството на тези половери ли беше серийно тази рейка или не! Хубаво е да се подмени хидравличната течност и в двата случая!
Преди години имах подобен проблем, който сам се оправи и в последствие само си смених течността за всеки случай ... но така и не се прояви повече!
ПОЛО - :) , проблем с хидравликата :( - решен
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Купих си ПОЛО - :) , но възникна проблем с хидравликата :(
Koksan написа:мда ... ако е Servotronic (с електрическа рейка)! Ама ако е с "обикновена" хидравлична, по-скоро някой от клапаните е блокирал и след това се е оправил!Не помня още от началото на производството на тези половери ли беше серийно тази рейка или не! Хубаво е да се подмени хидравличната течност и в двата случая!
Преди години имах подобен проблем, който сам се оправи и в последствие само си смених течността за всеки случай ... но така и не се прояви повече!
Колега в грешка си,незнаеш как работи тази хидравлика.При проблем с зареждане и акум. компютъра първо изключва помпата на хидравликата.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Купих си ПОЛО - :) , но възникна проблем с хидравликата :(
vasko__2 написа:Koksan написа:мда ... ако е Servotronic (с електрическа рейка)! Ама ако е с "обикновена" хидравлична, по-скоро някой от клапаните е блокирал и след това се е оправил!Не помня още от началото на производството на тези половери ли беше серийно тази рейка или не! Хубаво е да се подмени хидравличната течност и в двата случая!
Преди години имах подобен проблем, който сам се оправи и в последствие само си смених течността за всеки случай ... но така и не се прояви повече!
Колега в грешка си,незнаеш как работи тази хидравлика.При проблем с зареждане и акум. компютъра първо изключва помпата на хидравликата.
Абе ти четеш ли колегата какво е написал (ЕЛЕКТРИЧЕСКА И ХИДРАВЛИЧНА) Ако е електрическа е както ти казваш сигурно незнам и аз , ако е хидравлична компютъра там не играе никаква роля...Електрическата има дачик на кормилния прът мисля че и следи движенията на волана от там подава импулс към компютъра, след което се включва елетрическия мотор, който помага за въртенето.
Рейката на колегата най-вероятно е електическа.
А, колкото до незнаенето явно май ти незнаеш какви видове рейки има, секторни кутии и как работят.
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Купих си ПОЛО - :) , но възникна проблем с хидравликата :(
Рейката е хидравлична с електрическа помпа.И управление с електроника- тъкмо то изключва помпата.На това поло рейките и помпите са два вида- KOYO и ТRW.Принципа има на работа е еднакъв.Не ми обяснявай какви са ,гледам ги всеки ден .Това в официалния сервиз на VW(не споменавам точно кой от всичките).Казвам го просто да не си мислиш,че ги гледам в некой квартален сервиз.Като не си сигурен в нещо не го пиши,че така се объркват хората яко.На Голф 5 ,Пасат 6 е електрическа рейката.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Купих си ПОЛО - :) , но възникна проблем с хидравликата :(
vasko__2 написа:Koksan написа:мда ... ако е Servotronic (с електрическа рейка)! Ама ако е с "обикновена" хидравлична, по-скоро някой от клапаните е блокирал и след това се е оправил!Не помня още от началото на производството на тези половери ли беше серийно тази рейка или не! Хубаво е да се подмени хидравличната течност и в двата случая!
Преди години имах подобен проблем, който сам се оправи и в последствие само си смених течността за всеки случай ... но така и не се прояви повече!
Колега в грешка си,незнаеш как работи тази хидравлика.При проблем с зареждане и акум. компютъра първо изключва помпата на хидравликата.
Просто написах че не съм сигурен, дали от самото начало на производството на този тип поло е със Servotronic-a или в някои от началните години има с хидравлична помпа вързана към пистовия ремък!
Явно са серийно от самото начало! Не виждам в какво друго съм сгрешил - написал съм, че ако е електрическа е точно така, както и ти си го описал! Но не бях сигурен дали е такава!
- geordano
- Мнения: 154
- Регистриран на: Вто 24 авг 2004 15:23
- Автомобил: VW CC
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Купих си ПОЛО - :) , но възникна проблем с хидравликата :(
хей хей -
не се карайте за моята помпа - всичко си работи нормално след смяната на акумулатора - факт.
Сега ако кажа и какъв акумулатор съм сложил, представям си какви спорове ще се развихрят - дали е добър или за нищо не става и съм се прецакал.
не се карайте за моята помпа - всичко си работи нормално след смяната на акумулатора - факт.
Сега ако кажа и какъв акумулатор съм сложил, представям си какви спорове ще се развихрят - дали е добър или за нищо не става и съм се прецакал.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта
