vaskoto1 написа:
задават се кофти времена...![]()
![]()
![]()
Васе стига бе

Точно ти трябва да си оптимист

В интерес на истината не съм сигурен, какво значи това

Досега VW произвеждаха оригиналните части определен брой години след спиране от производство на даден модел (дали 3 бяха - не помня). После се оставяха някакви наличности от части, които никой друг не произвежда и това е.
Останалите части се поемат от външни за VW фирми. Подчертавам външни, защото то и за оригиналните се работи с подизпълнители, но VW пак има печалба. Често се припокриват, но това няма значение.
Та тогава идва времето на Топ ран и подобните, които са не 'икономи клас', а 'мизерен клас'.
От това, което пишеш(Васил) си мисля, че VW искат да печелят и от това и да поизбутат тези фирми

За каквото и да си говорим става дума за пари - нали така беше

Какво значи това за нас?
Лично аз си мисля, че само ще спечелим, защото тези 'икономи' части ще са с по-добро качество от другите 'мизерен клас'.
Поне аз така си мисля.
Ако една машинка за ел. стъкло оригинална кара 10 години (пример давам само), то икономи да кара 5 - пак ще е добре. Топ ранските ми караха по няколко месеца

Обаче си мисля, че има една уловка:
Ще имаме полза от 'икономи' класа, но след десетилетия, когато си купим 10 годишна кола, защото ако започнат сега производство на такива части едва ли ще се върнат назад. По скоро ще се облажат новите коли, които сега се произвеждат.
Може и да греша. Просто размишлявам на глас
