Първи впечатления- Поло

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Първи впечатления- Поло

Мнениеот guard » Пет 24 дек 2004 19:37


Първите ми впечатления
след изминати 200-300км за 2 дни на VW Polo 6N1, абе това АБСОЛЮТНО всеки VW ли страда от гадния звук при включване на задна.............от 10включвания 1-2 са с някакво гадно скърцане.........пак е по добре от Пасата, при него бяха 5-6 от 10 пъти. :)
И да попитам на лявото огледало има нещо дето ми прилича на отопление- същата ивица като на задното..........това подгряване на страничното огледало ли е?...........а защо само на лявото? :?: :cry:
Който иска също кола която да му харчи 5-6литра на 100градско препоръчвам му го този модел- Поло, харчи с капкомер........и вътре на предните седалки не е много тясно.............виж обаче отзаде само х................не може да се побере. :D , теснотия голяма........обаче пък вози сравнително стегнато............

Имам и един проблем, значи Скоростомера и Оборотомера се включват когато си поискат.............сетих се веднага за жило.........обаче изненада, жило няма :?: :?: :?: ...........какъв може да е проблема?




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 24 дек 2004 20:00


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 17:34, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Papa_Dock
Мнения: 835
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Papa_Dock » Пет 24 дек 2004 20:06


Здравей 6ампионе на въпроса ти за тая иви4ка на лявото огледало та това не6то разделя огледалото ти на 2 4асти по малката десйтва и играе роля на не6то като лупа за да може да вижда6 мнооо назад надале4е мухахаха мноо е готино не е награветал за6тото 6те топли само едното огледало и един съвет преди да вклю4ва6 задна вклю4и 1 първа и няма проблеми това на мен ми помага :D стар съвет от дядо ми той бе6е един от първите състезатели с мотор :D :D

Последна промяна от Papa_Dock на Пет 24 дек 2004 20:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 24 дек 2004 20:06


vw_golf_2_Memphis написа:не се сещам за кой точно звук говориш при вкл. на задна...ама се сещам че може някой от лостовете да упира в ламарината която предпазва купето от ауспуха..и трябва да я поизкривиш малко.

за таблото..някъде не дава контакт.

мда това на огледалото ни трябвало да е отопление...


И аз това си мисля...........а всъщност като няма жило как се определят скоростта, оборотите и изминатите километри...............с датчици към компа ли?
Абе де да знам, но 3-4VW съм карал, но на всичките се чуваше някакъв странен звук от дерене на метал с метал?..........най вероятно си прав за тази ламарина ще взема да погледна......благодаря ти. Beer


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 24 дек 2004 20:08


Papa_Dock написа:Здравей 6ампионе на въпроса ти за тая иви4ка на лявото огледало та това не6то разделя огледалото ти на 2 4асти по малката десйтва и играе роля на не6то като лупа за да може да вижда6 мнооо назад надале4е мухахаха мноо е готино


Аха, много благодаря че ме :idea: (светна)..........явно е така наистина......не ми се вярва такова коленце да има подгряване........знаех си че не е това. :lol:


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Съб 25 дек 2004 11:13


ивицата на огледалото е за мъртвата зона, вместо да си купуваш отделно лепящо се огледалце немците са го предвидили по този на4ин, и на моята 2 ка е така, а за скърцането на скоросния лост за пръв път 4увам явно не съм попадал на такъв слу4ей до сега


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Re: Първи впечатления- Поло

Мнениеот guard » Съб 25 дек 2004 12:39


Red_Jetta написа:
ChampioN написа:....Имам и един проблем, значи Скоростомера и Оборотомера се включват когато си поискат.............сетих се веднага за жило.........обаче изненада, жило няма :?: :?: :?: ...........какъв може да е проблема?


на скоростната кутия, там където обичайно се свързва жилото ти е монтиран един датчик. той подава ел-сигнали на таблото и там те се преобразуват и иникират скорост. разгледай на първо време кабелите (3 бр.), които се свързват към въпросния датчик. ако не е от там проблема сигурно е по таблото, но там мамата....
имам подобен проблем - пробвай с чукване на клаксона. при мен понякога така тръгва


Ами баси...........ето днес ми работиха и двете 10км........после изгасих двигателя за да заредя бензин и спряха и двете..................ама много ме е яд на този дефект.........а е нещо малко със сигорност, ту се включват ту се изключват. :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 06 яну 2005 12:59


просто имаш електронен скоростомер, това е масово при италианските колици от по-старо поколение и при по-новите коли, ред джета ти го е казал -кабели и тоци проверяваш ако не е оттам вече за майстор може би требе /може би Васко/ :D , а за скърцането на задна нещо не разбрах, влиза със стържене или нещо друго


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 14 яну 2005 20:19


Pichaga написа:просто имаш електронен скоростомер, това е масово при италианските колици от по-старо поколение и при по-новите коли, ред джета ти го е казал -кабели и тоци проверяваш ако не е оттам вече за майстор може би требе /може би Васко/ :D , а за скърцането на задна нещо не разбрах, влиза със стържене или нещо друго


Проблема решен..........чип на таблото...........решение.....взех си платката от Ибица...........само ме дразни че свети червено, а аз искам зелено. :twisted: :twisted: :twisted:


pezo
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 28 яну 2006 1:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pezo » Пет 24 фев 2006 10:34


Здравейте,аз съм прясно регистриран във форума, но с моето Поло се търкаляме заедно 2 години, че и повече по света :D

Та проблема който видях засегант в тази тема и ме дразни от около месец е с таблото (скоростромера и оборотомера заедно), също както го описва колегата си тръгва когато иска, абсолютно тото :(

Какво бихте ме посъветвали, да пробвам ли на сервиз и кой бихте ми препоръчали?
Между другото колко му е излязла платката от Сеат на колегата?


P.S. Таблото го поогледах, проблемът не е от лоши контакти или спойки, напълно електронно е. когато не тръгне стрелката на оборотомера си вибрира около 0-та, а датчиците за темпреатура и гориво си работят винаги а сякаш се оправляват от един чип на таблото?!


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 24 фев 2006 12:05


Трудно ще е да го оправиш.........аз и един приятел си играхме, наливахме му акъл, от какви ли не коли на таблото, от същия модел, от същия модел с друг двигател от голф...от ибица........не стана и не стана......така и не се разбра какъв е проблема....

Та накрая си взех едно страхотно табло от Ибица,

струваше ми 100лв таблото. :wink:

П.П.......абсолютно същия проблем и аз имах......

Явно просто се преебава чипа....


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 24 фев 2006 12:25


по повод на задната...
Какви обороти ти държи мотора на тихи...

предполагам изчакваш да паднат оборотите на мотора преди да включиш задна...

Пробвай ако искаш, да изчакаш 5-10 сек. да се стабилизират оборотите на 900, след което включи.. има сериозна възможност да не хъркат


pezo
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 28 яну 2006 1:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pezo » Пет 24 фев 2006 15:32


Явно и аз ще трябва да мина по този път :)

само се чудя дали като се смени таблото с такова от друг модел кола ще отчита коректно скоростта?

Благодаря за инфото и ако има ниакакво развитие, ще информирам своевременно :idea: :)


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 24 фев 2006 17:34


pezo написа:Явно и аз ще трябва да мина по този път :)

само се чудя дали като се смени таблото с такова от друг модел кола ще отчита коректно скоростта?

Благодаря за инфото и ако има ниакакво развитие, ще информирам своевременно :idea: :)


Колко коректно незнам, аз си намерих табло от Ибица със подобен явно двигател, защото скоростта е разграфена до 200км, както при полото.........ами то всъщност таблото си е мотамо същото като изключим цвета.......мисля че няма какво да се притесняваш....



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта