Историята ми е следната - имах проблем с моя голф дизел, като загрее и падат оборотите, губи се тягата и пр. Свалих си помпата и отидох в БОШ сервиза в ж.к. Младост на пазарчето. Обясних им за проблема си, и ги попитах дали от тази помпа става нещо, или да си купя нова. Те ми казаха че трябва да и сменят всички елементи,семеринги, пластинки, дифтунги и след това да я закачат на стента да покаже. Аз ги попитах не става ли преди тази операция да се провери, и отговора беше отрицателен. Както и да е. Обадиха ми се да си взема гнп-то и си я монтирах. Да ама не пали. Те ми намалили пропорцията на гориво до минимум. Обогатих малко сместа и запали. След като чух звука на мотора, той работеше на 500-600об/мин, след 1 мин работа, започна да работи на 1200-1300об/мин, и след 10мин работа пак паднаха на 600-700об/мин. Отидох отново при тях и им обясних, и те ми центроваха малко горивото и котвичката. Покарах още малко ама пак не беше добре- тяга никаква. Отново отидох при тях и почнаха да ми развиват теории как разпределителния ми вал не бил зацепн както трябва, как шайбата на коляновия вал сигурно била износена и т.н.

Два месеца преди това си бях правил ремонт на мотора, и си помислих че като е загряла може и някой клапан да е или някой сегмент. Отворих мотора - всичко си беше на 6+. И като се прибирах от работа минах през газстанцита да заредя битова газ(тя ме спаси), но колата беше в работна температура и работеше отново на 600об/мин. Изгасих я, да си заредя ботилката и като си тръгвах - няма палене. От заредената току-що бутилка пуснах една струя газ да охлади помпата, и след охлаждането запали без проблем. Успокоих се, че мога да се прибера, и на прибиране, на 50м от вкъщи колата изгасна. Накрая излезе така, че им закарах развалена помпа, и те ми я върнаха още по-развалена(платих им да ми я доразвалят). Не съм първия с оплаквания от тях, и на дали последния. НЕ ХОДЕТЕ ПРИ ТЕЗИ МОШЕННИЦИ!!!
