Питане относно термоампулата и нейната работа?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Питане относно термоампулата и нейната работа?

Мнениеот mupk0 » Чет 10 мар 2011 23:47


Така колеги искам да попитам нещо. Днес установих,че термоампулата ми не работи коректно.


При студен мотор трябва да е свита,а при загрял да изкача навън.Нали и затова го водят Extension Unit.Да ама не.Моята си има симптом на умряла и държи високи обороти на смукач,като под 1700 не работи добре.Чист симптом за повредена ампула.Нормално работещата на студен мотор трябва да стърчи 2мм над пластмасовата си част.Гледам из българските сайтове няма цена на ампулата.Из чужбина е по 50лева.Та идеята ми е да купя нова или да пробвам следният трик,който днес разбрах:

Наваряш самият шестоъгълен елемент който бута ампулата и така се оправя проблема и може да се направи колата да пали на 1000об.Предният ми карбуратор беше точно така наварен и държеше под 1700 оборота,около 1400 студена и работеше супер преди да се скапе.Та да взема нова ампула или да наваря щифта?Принципно в момента сложих на колата щифта от старият карбуратор(този който е по-дълъг с 1-2мм).




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта