Катализатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Катализатор

Мнениеот Ksdx986 » Пон 31 юли 2006 8:11


Колеги имам следния въпрос. Вчера си купих гърне от тези, които уж са спорти ! Сложих го, но не се чу звука който очаквах, оказа се че имам катализатор, за който не знам ! Сега ще трябва да го махна, защото той и без това е запушен ! Проблема обаче е там, че дачика на ламда сонтата е закачен там някаде и мангала който ми слага гърнето каза, че трябвало да се отреже катализатора, на негово място да се сложи тръба и в нея да се сложи тоя дачик. Някой ако е правил тази процедура, ще моля да каже как стоят нещата. Има ли вероятност да се прецака сондата и т.н. Също така ми се спомена цена от порядъка на 60 лв. !!!, което ми се вижда много за това ! Благодаря.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 юли 2006 9:40


Лошото като сменяш гарнетата е че ги прават само мангали което естествено могат ти прецакат нещо.С сондата тряяя вниметелно че после ядове ще береш.Що не ти го свали(ако е на скоби)да ти го изтърбуши с ено желязо да изпада отвътре керамиката и пак да го закачи.Иска ти тия пари щото ша ти сложи гарне на катализатора.И ако иска да ти земе стария катализатор не му го даваи щото има места дето ти зимат стария а ти слагат нов за без пари!Аз бих предпочел да си хода с изтърбушен катализатор щото ламарината на ФВ е почти вечна а новото гарне ще прогние за 2 години.


Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ksdx986 » Пон 31 юли 2006 9:50


Не, той иска да махне напълно катализатора и да сложи на негово място обикновенна тръба!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 юли 2006 9:52


ЕЕЕЕ тоя се накендзал иди при друг такъв ремонт е 20ина лева и е вазможно наи-лошото.Или търбуши стария или резонатор.


Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ksdx986 » Пон 31 юли 2006 9:59


Е аз още не съм го направил, затова питам как стоят нещата.


wotson
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 13:35
Автомобил: vw touran
Двигател: BKD 2006
Контакти:

Мнениеот wotson » Пон 31 юли 2006 10:03


ако се поразтъсиш из форума и маше некаде кадето то го сменят без пари
единственото условие да и м оставиш катализатора :wink:


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пон 31 юли 2006 10:44


Ksdx986 написа:Е аз още не съм го направил, затова питам как стоят нещата.


Колега, моя съвет е да си сложиш резонатор, а не тръба.
На мен миналата седмица ми сложиха тръба и звука е ужасен просто, дрънчи като моторна резачка. В м комплект примерно за тия пари , които са ти обяваили ще ти сложат резонатор + преместване на ламбда сондата.
При мен е заминало и средното гърне де, а задното е право спортно /суоер спринт/ и реално вече нямам никакво заглушаване по цялата ауспухова система и пука трещи - абе некъв ужас е.
Сега ще търся средно гърне и ще сложа и резонатор.

Успех!


Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ksdx986 » Пон 31 юли 2006 11:48


Този резонатор, какво представлява и каква роля играе?


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пон 31 юли 2006 11:49


Ksdx986 написа:Този резонатор, какво представлява и каква роля играе?


Само заглушава, поставя се на мястото на катализатора, и представлява гърне /по-скоро минигърне ;) /


Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ksdx986 » Пон 31 юли 2006 12:03


Аха, ясно. Мерси.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 юли 2006 13:05


Да ама ако другите ти гарнета са в ред мисля че няма смисал да слагаш резонатор.Щото освен пари ще даваш раждясва за 2 години.И аз до миналата седмица мислих за резонатор ама ме разубедиха.


Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ksdx986 » Пон 31 юли 2006 14:49


Значи средното гарне е здраво, а последното е ново! Няма смисъл, значи.


Потребителски аватар
lukavia
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 01 юни 2005 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lukavia » Пон 31 юли 2006 15:10


и моита сонда бе на гърното с катализатора, но го смених.Арабите ми сложиха някакво друго вниматлно преместиха сондата и нямам никакви проблеми а цената от 60 лева не е много на мен ми взеха 50 лева за новото гърне и труда.Успех


Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ksdx986 » Пон 31 юли 2006 15:13


OK мерси : vw fen


botev23
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот botev23 » Пон 31 юли 2006 19:50


Слагането на резонансно гарне е задалжително защото се променя налягането в системата и ланд сондата запо4ва да от4ита грешно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта