Запушване на EGR?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...

Запушване на EGR?

За!
142
77%
Против!
42
23%
 
Общо гласове: 184
Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Запушване на EGR?

Мнениеот IvailoOo » Пет 11 мар 2011 22:54


Чета,че било хубаво да се запуши ЕГР-та.Малко повече вредни емисии,но по-нисък разход.Искам да разбера колко хора всъщност са го направили и са доволни/недоволни от това,понеже възнамерявам да го затапя ? :roll:
П.с. Интересува ма най-вече при 1Z има ли особен резултат




Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот Velko » Пет 11 мар 2011 23:03


Аз преди три дни.Имам чувството, че колата има повече ряз.Беше изключен електронно още преди, но вече е затапен тотално по необходимост (теч на масълце)


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот Peteff » Съб 12 мар 2011 9:00


Доколкото знам при затапен егр разхода се увеличава малко , както и вредните емисии .
Иначе аз съм - за.


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот RadoShopa » Съб 12 мар 2011 9:43


"....С две думи ЕГР-а е нужен единствено за подобряване на екологичността на автомобила и спазване на зададените по закон ЕКО норми."

цитат от статията за ЕГР на brezel :)

Хубаво е това за Екологията....но май в България не е приоритет засега за жалост :roll: Стотици хора да се стремят да го направят,хиляди други им е през оная работа :!:

Не е хубаво обаче ЕГР да "ака" навсякъде,а именно отвън по двигателя или вътре в колекторите и щом без него е същото (дори по-добре) положение с колата,след като се направят необходимите манипулации механично и софтуерно.....МАРШ тогава,аз съм ЗА :да:


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот IvailoOo » Съб 12 мар 2011 10:19


В България ако въведат закон за екологията...това значи да се спрат от движение над половината от автомобилите. :evil: Само едно не разбрах...защо гласувалите "Против" не дават аргументи mhihi . А аз мисля да го затапя не от гледна точна на разхода,а на финансите,понеже скоро май ще избие още повече масло, а нов е абсурд да купя,понеже и други неща са ми на глават :|


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот PagocmuH » Съб 12 мар 2011 10:34


Аз съм против запушването на клапана.

Голямо четене падна преди да го запуша,и в последствие...нищо.

Всеки се хвали че,го махнал или запушил и колата му направо "литнала" после.

Предпочитам всяко лято да извадя EGR клапана и всмукателните колектори,
да ги почистя и да си карам колата.

Цялата процедура отнема около 2 часа. :beer

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=150

Последна промяна от PagocmuH на Нед 13 мар 2011 2:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот Peteff » Съб 12 мар 2011 10:43


Въпроса не е да литне, а да не цапа мотора с мизерии мисля !


Потребителски аватар
Aleksey
Мнения: 168
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 20:55
Автомобил:
Двигател: 1996 ABF
Местоположение: Стара Загора

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот Aleksey » Нед 10 апр 2011 14:56


Колеги извинявам се, че се намесвам в темата. Става въпрос за 1з мотор на ауди. При мен изглеждат нещата така както на снимката, но където е номер 3 аз нямам допълнителен мъркуч. Сменял съм сегменти биелни лагери и всичко по главата ако това е от значение, но от този ЕГР клапан капе много масло и най вече когато колата се кара продължително и се натиска повече. Въпросът ми е какво да го правя писна ми да цапа само преди 2 семици го чистиха, не знам отворен ли е затворен ли как трябва да е, трябва ли да го махам щом номер 1 е изолиран.Междодругото като ходих да го изчистят ми казаха да пробвам как е колата като е разкачена изпускателната тръба от която излзиат газовете и отново се връщат, нямаше никаква мощност едвам вървеше и аз си мисля значи трябва тези газове да влизат наново???Тогава какво става като го махнем този клапан? Също искам да знам тези маркучи за какво служат отбелязаните. Много ще съм благодарен някой ако напише нещо по въпроса. :)
http://sites.google.com/site/nicoldy/egr_klapan.JPG


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот Peteff » Пон 11 апр 2011 7:21


Aleksey написа:...


за номер 1 не съм сигурен
номер 2 ти е мъркуча по който се подава вакум който да отваря клапана, ако го откачиш въпросния маркуч клапана не отваря и все едно си без егр.


Потребителски аватар
Aleksey
Мнения: 168
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 20:55
Автомобил:
Двигател: 1996 ABF
Местоположение: Стара Загора

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот Aleksey » Пон 11 апр 2011 7:57


И всъщност ако му сложа ламарина между клапана и чугуна пак ще си остане затворен защото от маркучето няма да има полза, е така тези газове които идват къде ще отидат? Няма ли колата да стане по тромава?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот morfei1 » Пон 11 апр 2011 12:08


Моят ЕГР е затворен максимално - софтуерно. Не е затапван с пластини или вадене на вакум мъркучи и т.н.т.

Впечатленията са ми.....

-завишен разход по-бордови, реалния си е пак толкова. Преди отколоненията бяха до 100гр. на един резервоар, сега са от порядъка на 200 - 250 до 500гр. на един резервоар, явно зависи от това колко от "пробега' e тракала на празен ход.

-откакто е затворен, колата спря да "гори" масло, преди на всеки 5000км. доливах от 100 до 200гр., а сега на пробег от 15000км не доливам въобще. (не съм на 100 процента сигурен дали това е причината, но просто невиждам от какво друго може да е :roll: . Маслото си е същото условията и стила ми на каране са същите)

-също така не съм видял колата ми да пропуши, също така след продължителн пробег 1000 - 2000км и повече, без да е мита колата имаше следи от пушек на черната добавка на задната броня, около ауспуха (дори и когато още беше с катализатор). Сега вече ги няма. Това е в процес на тестване защото още не съм съвсем сигурен в пропушването, понеже вече карам и с друга нафта (която се предполага че е уж е по-хубава).

-колата е по-пъргава в ниските обороти..... все пак диша само чист въздух.

-намаля и омасляването около ЕГР клапана.

Общо взето това са ми впечатленията към момента.


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот ulipet » Пон 11 апр 2011 20:41


Мойта е бях ограничил софтуерно,но си възстанових старите стойности,така било по-добре за помпа-дюзата.И при двата случая все ми се струваше,че гори по-малко и върви повече :lol:


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот IvailoOo » Пон 11 апр 2011 20:45


ulipet написа:Мойта е бях ограничил софтуерно,но си възстанових старите стойности,така било по-добре за помпа-дюзата.И при двата случая все ми се струваше,че гори по-малко и върви повече :lol:


Я сподели защо е по-добре :roll: понеже аз моя го затапих и даже май и идва по-добре :)


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот ulipet » Пон 11 апр 2011 21:13


IvailoOo написа:
ulipet написа:Мойта е бях ограничил софтуерно,но си възстанових старите стойности,така било по-добре за помпа-дюзата.И при двата случая все ми се струваше,че гори по-малко и върви повече :lol:


Я сподели защо е по-добре :roll: понеже аз моя го затапих и даже май и идва по-добре :)

Колегата по-горе е дал този линк,неодавна това го прочетох и то ми повлия да си възстановя ЕГР да работи по предназначение. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=150


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Запушване на EGR?

Мнениеот RadoShopa » Пон 11 апр 2011 21:41


За BMW може и да е така.....предполагам във всеки форум има малко или много различия :deal И аз го четох,но не ми повлия!Всеки си преценя... :beer Как ли е при ...МАЗДА :lol: ?Айде,няма да се регвам и там да чета,аз лично гледам само и единствено този форум,защото инфото в него си е за Нашите колици,които......няма да ги караме цял живот я,4-5 години и айде към нови "приключения" :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта