Ръжда ~92?
Ръжда ~92?
Интересува ме как стои въпросът с ръждата при Пасатите до 92-93 г.? Чувам че били поцинковани - това за абсолютно всички ли важи или има модификации и без цинк? След 93 година май не били като по-старите? Доколко може да се разчита, че един Пасат'92 без ръжда в момента след 3-4-5 години все още ще държи (когато е на 18-19 години например)? Преди имах Форд, вече го продадох и съм решил да обърна сериозно внимание на проблема с корозията, защото като започне е неспасяемо. Всякакви части по двигател и ходова част може да се сменят, но купето като го нападне ръждата няма оправия (кърпи се по принцип, но до едно време).
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Колега, принципно погледнато при тези автомобили може би единствения шанс да избие корозия е претърпян удар с некомпетентна поправка.
Като вероятност за корозия по отделни части по купето е задната врата на комбито заради пластмасите, които като се разхлабят от вибрациите свалят покритието и... се започва.
Другите места са гумените лайстни в горната част на вратите, където се задържа доста влага...
Лично аз не ти препоръчвам да се заглеждаш по версиите с пласмасови вежди и прагове, защото под тях става чудо...
Като вероятност за корозия по отделни части по купето е задната врата на комбито заради пластмасите, които като се разхлабят от вибрациите свалят покритието и... се започва.
Другите места са гумените лайстни в горната част на вратите, където се задържа доста влага...
Лично аз не ти препоръчвам да се заглеждаш по версиите с пласмасови вежди и прагове, защото под тях става чудо...
поцинкован, колега;
подцинкован няма (да не е кон това да се под... нещо си там) защото ще трябва и надцинкован тогава
А за ръждата на 14 годишен пасат - има я, най-често там където е правено нещо по ламарините. Моята кола е от Германия и си имаше ръждица като я взех, но няма непоправими неща. Общо взето VW на толкова години, ако не е удряна много няма проблеми, а и ръждата не се разпространява като чума - не е опел все пак.
подцинкован няма (да не е кон това да се под... нещо си там) защото ще трябва и надцинкован тогава

А за ръждата на 14 годишен пасат - има я, най-често там където е правено нещо по ламарините. Моята кола е от Германия и си имаше ръждица като я взех, но няма непоправими неща. Общо взето VW на толкова години, ако не е удряна много няма проблеми, а и ръждата не се разпространява като чума - не е опел все пак.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз давам един положителен глас - Доста устойчив на ръжда е VWто. Просто не може и дума да става да се прави сравнение с форд пък камо ли опел. Тва опела имам чувството че е от хартия не от ламарина. Тва нагъне ли го ръждата край. Друго което ми прави впечатление е че по VWто избива ръжда тук там но няма гниене докато при опела примерно докато видиш че е избило малко и вече се оказва че е як гнилоч. Примерно едва ли има някое VW дето да можеш да му завреш отверка през прага както става с почти всеки опел като стане на 15 години
Та - ако си купиш Пасат 88-93та съм сигурен че 6-7 години няма да се наложи да го кърпиш, а ако случайно изгние някъде ще е на веждите отзад т.е. не на носещата конструкция а именно няма да влезнат пружините и носачите вътре при теб и няма опасност да стане флинтстоун мобил както се случва с опела обикновенно

Та - ако си купиш Пасат 88-93та съм сигурен че 6-7 години няма да се наложи да го кърпиш, а ако случайно изгние някъде ще е на веждите отзад т.е. не на носещата конструкция а именно няма да влезнат пружините и носачите вътре при теб и няма опасност да стане флинтстоун мобил както се случва с опела обикновенно

Последна промяна от barbushev на Пон 31 юли 2006 21:38, променено общо 1 път.
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Колеги съгласен съм с вас но ако знаете на какво съм попадал.Преди да си зема моя, ходих да гледам един Пасат Б4 '94година,внос от Австрия,леле как му се беше повдигнала на кръгове ,колкото 1лв.метален боята на праговете ,задните вежди и даже на зад.ляв калник горе на нивото на капачката за горивото.Все едно гледам Опел,направо страх.Отварям капака отпред и какво да вида,гредата отпред на радиаторите беше се нацепила на люспи като жигулката на баща ми от '75 год.Тоя продавача почна да ми обяснява че това се дължало на лугата която хвърляли в Австрия.Абе с две думи беше много зле.
Така че един съвет от мен:Бъди предпазлив към коли с пл.вежди по калниците и пл.лайстни на вратите,а колкото до комбитата,баща ми има и найстина започна да го избива ръжда точно под зад.чистачка,защото предполагам,че там има една пластмаса която задържа вода като се пуска чистачката и пръскалката.Така че нема спасение от корозията

Така че един съвет от мен:Бъди предпазлив към коли с пл.вежди по калниците и пл.лайстни на вратите,а колкото до комбитата,баща ми има и найстина започна да го избива ръжда точно под зад.чистачка,защото предполагам,че там има една пластмаса която задържа вода като се пуска чистачката и пръскалката.Така че нема спасение от корозията

Този модел на пасат без да е цялостно поцинков е с най-здравата ламарина, основа и качество на боята,Отвътре всички дедайли са третирани с парафин. за да избия някъде ражда трябда да е нарушено покритието в/у ламарината от удар или друго и след това да не е обработено и запечатано както трябва . Пример е моя 17 год пасат - здрав и изпънат като чук въпреки , че е от северна германия.
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Andrian_VT написа:Стига с тея заблуди. Само ако е италянка няма ръжда. Всичко над 10г. е нормално да има ръжда





-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Поцинковани са пасатите от тези години, споко.
Аз съм с "италианка" от 91-ва, ръжда просто няма... Вярно че колата си е доста запазена принципно, но дори местата отдолу които са били чукнати и метала се е оголил не ръждясват, или ако има ръжда тя е само "за цвят". Това си е нормално за поцинкованата ламарина де. По принцип от тези години, и от масовите коли ауди и пасат са си най-стабилни откъм ръжда.
Аз съм с "италианка" от 91-ва, ръжда просто няма... Вярно че колата си е доста запазена принципно, но дори местата отдолу които са били чукнати и метала се е оголил не ръждясват, или ако има ръжда тя е само "за цвят". Това си е нормално за поцинкованата ламарина де. По принцип от тези години, и от масовите коли ауди и пасат са си най-стабилни откъм ръжда.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ръжда Пассат 92-93г.
Бобсън Пассатов приветства всички пасатаджии. Относно ръждата съм съгласен, че я има под пластмасовите вежди, допълнит.пластмаси на вратите и на задният капак на комбито. Всичко си зависи от бившият собственик-как я поддържа и експлоатира. Моят Пассат е 1992 от Холандия. Като го взех нямаше никаква ръжда и сега е така. Само на ръбчетат на предните две врати имаше леки олюпвания но се показваше само бяло покритие. На първото авто изложение през 1992г в НДК си взех подробен каталог (едвам го изпросих) за производств.програма на VW - Passat 1992-1993. Там ясно и точно е показана борбата с-у корозия: горещо подцинковане (77 градуса по Целзии), слой от полимер нанесен в ел.статично поле, силиконово покритие, основа за авто боя, авто боя, втвърдител и пластификатор, лак. Това са всички слоеве на боята на пода,прагове калници и прагове. На ламарините е без силикона. Ако се закачи някъде и се свалят тези пластове , то ръждата тръгва. През зимата, щом се прибера с пассата- веднага със пароструйката и веднага в гаража. Лятото по рядко я мия. Редовно всеки месец я пастирам и един път в седмицата я мажа с течна паста с парафин (Американски продукти средно около 40лв.). Колата е в супер перфектно състояние. При тази поддръжка ще искара още 20 год. поне. А двигателя е коте - 1,6/75 к.с./ААМ/J Jektion с работещ кат. Не се притеснявайте за корозията на пассатите. Много здрави коли са. Успех.
aман! ААМ е 1.8!!!! и няма J Jektion a Mono Motronic!!!mod edit: vaskoto1
aман! ААМ е 1.8!!!! и няма J Jektion a Mono Motronic!!!mod edit: vaskoto1
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта