Ръжда ~92?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Banan
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ръжда ~92?

Мнениеот Banan » Пон 31 юли 2006 18:07


Интересува ме как стои въпросът с ръждата при Пасатите до 92-93 г.? Чувам че били поцинковани - това за абсолютно всички ли важи или има модификации и без цинк? След 93 година май не били като по-старите? Доколко може да се разчита, че един Пасат'92 без ръжда в момента след 3-4-5 години все още ще държи (когато е на 18-19 години например)? Преди имах Форд, вече го продадох и съм решил да обърна сериозно внимание на проблема с корозията, защото като започне е неспасяемо. Всякакви части по двигател и ходова част може да се сменят, но купето като го нападне ръждата няма оправия (кърпи се по принцип, но до едно време).




Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пон 31 юли 2006 18:23


Колега, принципно погледнато при тези автомобили може би единствения шанс да избие корозия е претърпян удар с некомпетентна поправка.
Като вероятност за корозия по отделни части по купето е задната врата на комбито заради пластмасите, които като се разхлабят от вибрациите свалят покритието и... се започва.
Другите места са гумените лайстни в горната част на вратите, където се задържа доста влага...
Лично аз не ти препоръчвам да се заглеждаш по версиите с пласмасови вежди и прагове, защото под тях става чудо...


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пон 31 юли 2006 19:01


Стига с тея заблуди. Само ако е италянка няма ръжда. Всичко над 10г. е нормално да има ръжда. Идва ли от Германия и е 92 и да няма ръжда, значе има някаква интервенция по нея. А това за подцинкованите купета-това не е ауди. VW тея години не е подцинкован.


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Пон 31 юли 2006 20:15


поцинкован, колега;

подцинкован няма (да не е кон това да се под... нещо си там) защото ще трябва и надцинкован тогава :lol:

А за ръждата на 14 годишен пасат - има я, най-често там където е правено нещо по ламарините. Моята кола е от Германия и си имаше ръждица като я взех, но няма непоправими неща. Общо взето VW на толкова години, ако не е удряна много няма проблеми, а и ръждата не се разпространява като чума - не е опел все пак.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 31 юли 2006 21:31


И аз давам един положителен глас - Доста устойчив на ръжда е VWто. Просто не може и дума да става да се прави сравнение с форд пък камо ли опел. Тва опела имам чувството че е от хартия не от ламарина. Тва нагъне ли го ръждата край. Друго което ми прави впечатление е че по VWто избива ръжда тук там но няма гниене докато при опела примерно докато видиш че е избило малко и вече се оказва че е як гнилоч. Примерно едва ли има някое VW дето да можеш да му завреш отверка през прага както става с почти всеки опел като стане на 15 години :)
Та - ако си купиш Пасат 88-93та съм сигурен че 6-7 години няма да се наложи да го кърпиш, а ако случайно изгние някъде ще е на веждите отзад т.е. не на носещата конструкция а именно няма да влезнат пружините и носачите вътре при теб и няма опасност да стане флинтстоун мобил както се случва с опела обикновенно :)

Последна промяна от barbushev на Пон 31 юли 2006 21:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Пон 31 юли 2006 21:38


Колеги и аз споделям мнението , че само ако е удрян избива ръждата инече държат , но изпусне ли се да тръгне както при всички други иди та я спри . Имам доста впечатления от Пасати 91-92г. внесени от Италия и никакъв проблем .


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Пон 31 юли 2006 21:49


Аз мойта я чаках две години да тръгне след като изби ... и нищо. Кошника все повече ме кефи.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 31 юли 2006 21:59


Колеги съгласен съм с вас но ако знаете на какво съм попадал.Преди да си зема моя, ходих да гледам един Пасат Б4 '94година,внос от Австрия,леле как му се беше повдигнала на кръгове ,колкото 1лв.метален боята на праговете ,задните вежди и даже на зад.ляв калник горе на нивото на капачката за горивото.Все едно гледам Опел,направо страх.Отварям капака отпред и какво да вида,гредата отпред на радиаторите беше се нацепила на люспи като жигулката на баща ми от '75 год.Тоя продавача почна да ми обяснява че това се дължало на лугата която хвърляли в Австрия.Абе с две думи беше много зле. :shock
Така че един съвет от мен:Бъди предпазлив към коли с пл.вежди по калниците и пл.лайстни на вратите,а колкото до комбитата,баща ми има и найстина започна да го избива ръжда точно под зад.чистачка,защото предполагам,че там има една пластмаса която задържа вода като се пуска чистачката и пръскалката.Така че нема спасение от корозията :cry:


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 01 авг 2006 7:41


Този модел на пасат без да е цялостно поцинков е с най-здравата ламарина, основа и качество на боята,Отвътре всички дедайли са третирани с парафин. за да избия някъде ражда трябда да е нарушено покритието в/у ламарината от удар или друго и след това да не е обработено и запечатано както трябва . Пример е моя 17 год пасат - здрав и изпънат като чук въпреки , че е от северна германия.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 01 авг 2006 8:18


Andrian_VT написа:Стига с тея заблуди. Само ако е италянка няма ръжда. Всичко над 10г. е нормално да има ръжда


:lol: :lol: :lol: Да ти снимам ли мойта? Ама вече почти няма прагове, та едвали ще има нещо на снимката!!! Аааа забравих... вратите и подкалниците и тях почти ги няма.... Иначеч не хващат ръжда :lol: :lol: Ама никаква ръжда


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 01 авг 2006 8:43


Не вярвам да са поцинковани но са здрави - моята няма никъде освен малко под гумените уплътнения на предните врати.Иначе голфове и пасати от 92-93 насам са с доста калпави ламарини- лично съм се убедил в това..... без да се обиждат колегите... :cry:


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Вто 01 авг 2006 8:48


Абе имаме една служебна Арива 1993 година. Която попадна на възможно най лошия шофьор мурдар във фирмата които и разказа играта, но ръжда и с лупа да търсите нема да намерите има места където е свалил боята като си качва по нея стълби тръби и др подобни но седи бяло на цвят ръжда няма.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 01 авг 2006 12:06


Поцинковани са пасатите от тези години, споко.
Аз съм с "италианка" от 91-ва, ръжда просто няма... Вярно че колата си е доста запазена принципно, но дори местата отдолу които са били чукнати и метала се е оголил не ръждясват, или ако има ръжда тя е само "за цвят". Това си е нормално за поцинкованата ламарина де. По принцип от тези години, и от масовите коли ауди и пасат са си най-стабилни откъм ръжда.


Потребителски аватар
kolia76
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolia76 » Сря 02 авг 2006 7:41


Аз съм със Швейцарец! Просто няма забележки. Това е як автомобил бре хора !


Bobsun Passatov
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ръжда Пассат 92-93г.

Мнениеот Bobsun Passatov » Пон 07 авг 2006 23:11


Бобсън Пассатов приветства всички пасатаджии. Относно ръждата съм съгласен, че я има под пластмасовите вежди, допълнит.пластмаси на вратите и на задният капак на комбито. Всичко си зависи от бившият собственик-как я поддържа и експлоатира. Моят Пассат е 1992 от Холандия. Като го взех нямаше никаква ръжда и сега е така. Само на ръбчетат на предните две врати имаше леки олюпвания но се показваше само бяло покритие. На първото авто изложение през 1992г в НДК си взех подробен каталог (едвам го изпросих) за производств.програма на VW - Passat 1992-1993. Там ясно и точно е показана борбата с-у корозия: горещо подцинковане (77 градуса по Целзии), слой от полимер нанесен в ел.статично поле, силиконово покритие, основа за авто боя, авто боя, втвърдител и пластификатор, лак. Това са всички слоеве на боята на пода,прагове калници и прагове. На ламарините е без силикона. Ако се закачи някъде и се свалят тези пластове , то ръждата тръгва. През зимата, щом се прибера с пассата- веднага със пароструйката и веднага в гаража. Лятото по рядко я мия. Редовно всеки месец я пастирам и един път в седмицата я мажа с течна паста с парафин (Американски продукти средно около 40лв.). Колата е в супер перфектно състояние. При тази поддръжка ще искара още 20 год. поне. А двигателя е коте - 1,6/75 к.с./ААМ/J Jektion с работещ кат. Не се притеснявайте за корозията на пассатите. Много здрави коли са. Успех.
aман! ААМ е 1.8!!!! и няма J Jektion a Mono Motronic!!!mod edit: vaskoto1



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта