



Голф4 TDI 131 или 150 коня
Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Ами вероятността там да попадне на мъртвец е доста минимална ,ако е от собственик или немска автокъща(изключвам балканските ни събратя там),а и другото хубаво е ,че там почти всички коли се поддържат в оторизирани сервизи и е лесна проверката 

- Cekcu
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 11:03
- Автомобил: Passat 6
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Колеги дайте малко инфо за самите автомобили пък ще видим от каде ще се купува колата 

Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
sam_boha написа: Според мен покарай колата и след това й провери ауспуха за наличие на "мазно" в саждите . Не е най-сигурният метод , но ...
Другото вече е късметът , колкото и тривиално да звучи .
Колега за "мазното" важи само за бензинките, изинявам се, че те контрирам. Бях изпаднал и аз в дилема за дизел, ама добре че вече няма пари

Драсни ми на ЛС, имам малко отбирана инфо, да ти пратя едно файлче, не е много но е от сърце...
Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Вземи си по - запазения и по - читавия. Също така е хубаво някой, който знае какво да гледа, да дойде с теб когато си харесаш нещо определено. И двата мотора са приятни на вървеж и горе долу еднакви на обслужване и части. Единия върви една идея повече от другия. След като си карал ASZ те съветвам те да отидеш и да покараш едно ARL за сравнение. Не бързай с покупката, ако не ти е спешно, по - хубаво изкачай да си намериш нещо читаво независимо кой двигател е ... въпреки, че каквото и да правиш рано или късно турбината и маховика са пътници... 

Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
velinsl написа:sam_boha написа: Според мен покарай колата и след това й провери ауспуха за наличие на "мазно" в саждите . Не е най-сигурният метод , но ...
Другото вече е късметът , колкото и тривиално да звучи .
Колега за "мазното" важи само за бензинките, изинявам се, че те контрирам. Бях изпаднал и аз в дилема за дизел, ама добре че вече няма пари, говорил съм с колеги от форума за това нещо...
Драсни ми на ЛС, имам малко отбирана инфо, да ти пратя едно файлче, не е много но е от сърце...
Аз съм намирал и в дизелов ауспух такава гадория и то на едно доста опънато хай лайнче и си мисля , че важи и за нафтата. Абе , мисълта ми беше , че ако има нещо подобно няма да е за добро . Предполагам , че за това си съгласен

А за личното , за мен ли се отнася или за колегата с темата ?
- Cekcu
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 11:03
- Автомобил: Passat 6
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Колеги, мисля да се спра на 131 коня мотора. Исках много да е ARL 150 коня, но всичките ми приятели ме убеждават, че всичките ARL-та са яко юркани и издъхнали и е по голяма вероятността да си намеря четаво ASZ (131 коня версията). Возих се и на 2-та автомобила. ARL-то върви малко повече, но за това съвсем малко повече си мисля, че не си струва да рискувам. Вие как мислите ?
Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Cekcu не искам да те разубеждавам, но е добре преди покупка да си отговориш на следния въпрос - кой в България извършва профилактика / ремонт на PD елементи. Отговорът ще ти спести много неприятности и пари. Успех. 

Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Cekcu написа:Колеги, мисля да се спра на 131 коня мотора. Исках много да е ARL 150 коня, но всичките ми приятели ме убеждават, че всичките ARL-та са яко юркани и издъхнали и е по голяма вероятността да си намеря четаво ASZ (131 коня версията). Возих се и на 2-та автомобила. ARL-то върви малко повече, но за това съвсем малко повече си мисля, че не си струва да рискувам. Вие как мислите ?
Колега, ти не взе ли нищо досега? Не знам какво са ти казвали приятели, но вероятността и двата мотора да са карани леко е минимална. Пробвай, карай, ВАГ-а и каквото сабя покаже(знам, че звучи смело да се каже, но ... такъв е животът).
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Вероятността да намериш читав ARL наистина е малка. Той си е направо екзотика. И аз бих заложил на 131HP, има по-голям ибор.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Cekcu написа:Ами ще дам на джамбаза 50 лева за гориво и ще я поръчкаме из Дупница колата.
Късмет с намирането на такъв джамбазин дето ще се навие да се возите Х км с колата



Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Ето ти един хубав ARL - http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 966#p29966
- Cekcu
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 11:03
- Автомобил: Passat 6
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
morfei1 написа:Ето ти един хубав ARL - http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 966#p29966
Търся с предно колега, иначе изглежда супер

Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Cekcu написа:Колеги, мисля да се спра на 131 коня мотора. Исках много да е ARL 150 коня, но всичките ми приятели ме убеждават, че всичките ARL-та са яко юркани и издъхнали и е по голяма вероятността да си намеря четаво ASZ (131 коня версията). Возих се и на 2-та автомобила. ARL-то върви малко повече, но за това съвсем малко повече си мисля, че не си струва да рискувам. Вие как мислите ?
Всичко си е до късмет колега. ASZ моторите също не се жалят, много си зависи от собственика, подръжката и стила на каране. За това гледай добре преди да купуваш. Можеш да се замислиш и върху варианта ARL 4x4. Верно е по - спънато, ако това те притеснява (най - вече заради стотината кг. повече), но пък няма да въртиш гуми като обезумял на първите предавки, особено и ако го чипосаш. 4 motion-а ще ти даде и други предимства и друго усещане за колата

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 TDI 131 или 150 коня
Fen написа:Cekcu написа:Колеги, мисля да се спра на 131 коня мотора. Исках много да е ARL 150 коня, но всичките ми приятели ме убеждават, че всичките ARL-та са яко юркани и издъхнали и е по голяма вероятността да си намеря четаво ASZ (131 коня версията). Возих се и на 2-та автомобила. ARL-то върви малко повече, но за това съвсем малко повече си мисля, че не си струва да рискувам. Вие как мислите ?
Всичко си е до късмет колега. ASZ моторите също не се жалят, много си зависи от собственика, подръжката и стила на каране. За това гледай добре преди да купуваш. Можеш да се замислиш и върху варианта ARL 4x4. Верно е по - спънато, ако това те притеснява (най - вече заради стотината кг. повече), но пък няма да въртиш гуми като обезумял на първите предавки, особено и ако го чипосаш. 4 motion-а ще ти даде и други предимства и друго усещане за колата
Колегата е прав на 100%...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта