Дилема за свещи
- trifon022
- Мнения: 222
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 19:22
- Автомобил: Skoda Superb 2022
- Двигател: 2000 TSI 190 hp DSG
- Местоположение: Попово/София
Re: Дилема за свещи
Може ли и аз да се включа в темата с едно въпросче за 1.8 PB двигател какви свещи бихте ми препоръчали да взема, с какво топлинно число и колко полюсни. Питам защото ония ден като си ги махнах да ги видя на какво дередже са ми се доплака, имах една NGK триполюсна (на която както писа по напред в темата един колега средния полюс беше станал триъгълен) и останалите 3 бяха БОШ. Затова ако може някой да ми каже какви да сложа ще съм много благодарен, като марка съм се ориентирал към БЕРУ!
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема за свещи
Има два полюса: плюс и минус, останалото са електроди...trifon022 написа:Може ли и аз да се включа в темата с едно въпросче за 1.8 PB двигател какви свещи бихте ми препоръчали да взема, с какво топлинно число и колко полюсни. Питам защото ония ден като си ги махнах да ги видя на какво дередже са ми се доплака, имах една NGK триполюсна (на която както писа по напред в темата един колега средния полюс беше станал триъгълен) и останалите 3 бяха БОШ. Затова ако може някой да ми каже какви да сложа ще съм много благодарен, като марка съм се ориентирал към БЕРУ!
- trifon022
- Мнения: 222
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 19:22
- Автомобил: Skoda Superb 2022
- Двигател: 2000 TSI 190 hp DSG
- Местоположение: Попово/София
Re: Дилема за свещи
А защо ги водят тогава 2,3,4 полюсни? Или това е от "висока компетентност" 
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема за свещи
Водят ги 1,2,3,4 електродни, компетентно си челtrifon022 написа:А защо ги водят тогава 2,3,4 полюсни? Или това е от "висока компетентност"

- trifon022
- Мнения: 222
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 19:22
- Автомобил: Skoda Superb 2022
- Двигател: 2000 TSI 190 hp DSG
- Местоположение: Попово/София
Re: Дилема за свещи
И все пак ми остава въпроса колко електродни
, с какъв темперетурен коефициент?
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема за свещи
Виж тук:
viewtopic.php?f=20&t=76112
Близо са ти. Обади им се по телефона, по каталог ще ти кажат какви са точно свещите за твоя двигател.
Те са вносител на BERU.
viewtopic.php?f=20&t=76112
Близо са ти. Обади им се по телефона, по каталог ще ти кажат какви са точно свещите за твоя двигател.
Те са вносител на BERU.
Re: Дилема за свещи
trifon022 написа:Може ли и аз да се включа в темата с едно въпросче за 1.8 PB двигател какви свещи бихте ми препоръчали да взема, с какво топлинно число и колко полюсни. Питам защото ония ден като си ги махнах да ги видя на какво дередже са ми се доплака, имах една NGK триполюсна (на която както писа по напред в темата един колега средния полюс беше станал триъгълен) и останалите 3 бяха БОШ. Затова ако може някой да ми каже какви да сложа ще съм много благодарен, като марка съм се ориентирал към БЕРУ!
и защо Беру? по скъпи са ,а свещите като консуматив се сменят и по - често!пуснал съм линк за директен он-лайн каталог на NGK и всеки да прецени!
-
EdelweisS
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 09 авг 2010 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
Re: Дилема за свещи
Аз съм със свещи и кабели БЕРУ и съм доволен.
- trifon022
- Мнения: 222
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 19:22
- Автомобил: Skoda Superb 2022
- Двигател: 2000 TSI 190 hp DSG
- Местоположение: Попово/София
Re: Дилема за свещи
rudoni написа:и защо Беру? по скъпи са ,а свещите като консуматив се сменят и по - често!пуснал съм линк за директен он-лайн каталог на NGK и всеки да прецени!
Нещо се е бугнал каталога немога да си намеря свещи
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Дилема за свещи
Здравейте колеги.Днес отивам да ми сменят свещите и в първия сервиз ми казаха,че трябва да свалят всмукателните колектори иначе нямало начин,отказах им.След това ходих и в друг сервиз и там същата работа-викат няма как да се развият без да се разглобява и вече незнам какво да правя.Колата е Голф3-AFT.Според вас прави ли са или наистина има начин и някой колега от Стара Загора ако чете това и му се е налагало да сменя свещите на този двигател,го моля да ме насочи към сервиз.Благодаря Ви. 

-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Дилема за свещи
tiho_madjarov написа:Здравейте колеги.Днес отивам да ми сменят свещите и в първия сервиз ми казаха,че трябва да свалят всмукателните колектори иначе нямало начин,отказах им.След това ходих и в друг сервиз и там същата работа-викат няма как да се развият без да се разглобява и вече незнам какво да правя.Колата е Голф3-AFT.Според вас прави ли са или наистина има начин и някой колега от Стара Загора ако чете това и му се е налагало да сменя свещите на този двигател,го моля да ме насочи към сервиз.Благодаря Ви.
Свалят се безпроблемно. Те са под ъгъл, така че има достъп до тях. Просто трябва по-дълъг ключ. Не се сваля колектора. Ключът е 16. Ако си намериш такъв тръбен или камък за свещи от комплект с инструменти можеш и ти да си ги смениш. И аз карам AFT. И колектор съм свалял, не е трудно. Няколко болта и готово. Но няма нужда
-
Pencp
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Дилема за свещи
tiho_madjarov написа:Здравейте колеги.Днес отивам да ми сменят свещите и в първия сервиз ми казаха,че трябва да свалят всмукателните колектори иначе нямало начин,отказах им.След това ходих и в друг сервиз и там същата работа-викат няма как да се развият без да се разглобява и вече незнам какво да правя.Колата е Голф3-AFT.Според вас прави ли са или наистина има начин и някой колега от Стара Загора ако чете това и му се е налагало да сменя свещите на този двигател,го моля да ме насочи към сервиз.Благодаря Ви.
Колектора не се сваля а се обръща нагоре и назад.Така е направен фабрично,че в задния край има точка на въртене около един шестогранен винт!Има още един винт,също шестогранен и един болт,които трябва предварително да се развият.Общо взето,нищо трудно-можеш и сам да си ги смениш.Трябва ти камък 16-дълъг с гумичка вътре в него,каре,удължително рамо и тресчотка!
Направи си го сам

- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Дилема за свещи
за да не пускам друга тема, колеги ще помогнете ли за избор на свещи за голф 2 1,8 карб rh мотора
. Аз съм се спрял на ngk с 3 електрода
. Аз съм се спрял на ngk с 3 електродаВърни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта