


Какво ще кажете?Golf3
Какво ще кажете?Golf3
Колата е голф3 1994 1.8 моно 90 кончета.Има климатик и е автоматик от Италия с цена 5500лв.А и само с две врати.Наи-вече кажете за цената,заслужава ли си?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Мотора е перфектен(според АБилд тва е наи-добрия мотор за Г3-склонен сам да им вярвам).Климатика е страшна екстра особено кам морето.Автоматика при стара кола не е екстра и не вдига цената,а по-скоро я сваля иначе като цяло си е въпрос на вкус
От италия колите си имат своите слабости ама не са болка за умиране-дано естествено да си я огледал добре и да си минал сервиза
Цената е толкоз относителна че не е истина-ще чуеш милион мнения за нея.Ако очакваш да чуеш че си напраил страшна зделка(при условие че не разбираш много-много от коли) говори само лошо за тебе.Знаеш ли кво да смениш сега-ако незнаеш ползваи тарсачка-ама накратко ангренажен ремак с ролките,пистов ремак,горивен филтар,ваздушен и за купе,масло мисля че за тебе 10W15 ама да не сложиш някое БГ и маслен филтар.Иди да ти проверят климатика че аз заради ена замарсена клема замалко да изгора с 300-400 лв.Ако имаш пари смени тампони и биалетки-щи подобри возията.Прегледаи спирачките за течност ,дискове и феродо.Честита кола и много безавариини километри.


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
По мои наблюдения цената на такъв модел(без автоматик щото са редки) е между 4500-6500(наи често от 5 до 6хил.)+-300-400 лв. са нищо на фона на данъци гориво,ремъци,застраховки и т.н.Автоматика много рядко има технически проблем в кутията-общо зето са изчислени една кутия да умори два мотора(донякаде и в буквален смисал).+а на автоматика е при градско каране че не ръчкаш скорости.Минуса е че е по бавен,тромав и гори повече.Тва че е тромав е голям минус щото съответно по време на живота му е натискан повече педала на газта ,а и автоматика превключва на максимума на оборотите и съответно двигателя вижда голям тормоз.Сичко тва е в сферата на теорията-ако колата е добра и не я тормозиш щи кара вечно.
P.S.Лично аз сам карал 2 автоматика на вуичо ми и за нищо на света няма да си зема докато един приятел ги боготвори.Вапрос на вкус-казало кучето и си облизало т......е.
P.S.Лично аз сам карал 2 автоматика на вуичо ми и за нищо на света няма да си зема докато един приятел ги боготвори.Вапрос на вкус-казало кучето и си облизало т......е.

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Нищо такова.Виждал сам на живо.Просто автомата превключва когато стигне обортите до краи.Виждал сам нервни шофйори как карат автомат и ме боли сарцето за моторите-а самите те умрели от сякаде.Има един много интересен номер като изпреварваш с автомат :сваляш обороти да превключи на по-ниска предавка(автомотите винаги са с по-малко скорости от ръчните) щото колата е заспала,чуваш леко изтракване газ до долу,силно езтракване и колата потегля-после ми разправяи че автомота пази от неправилно боравене с ръчната кутия от пишман шофйори.Хубавото на автомата е че гореспоменатите шофйори общо зето го избягват и в повечето случеи е карано от жена в града и са супер запазени-ама веднаж попаднели в лоши раце.....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Старите автоматични скоростни кутии (визирам конкретния случай) се командват от разреждането на двигателя и спрямо него, определят кога да превключат скоростите.
Няма тракане, няма стържене, освен ако кутията не е повредена, или не е останала без масло.
Това с превключването при изпреварване няма нищо общо с реалността. Има си "kick down" чрез който можеш да свалиш на възможно най-ниската предавка, ако ти трябва рязко ускорение и кутията вече не е превключила на нужната ти предавка.
Това колко ще е броя на скоростите е сметнато от производителя и съответно така са направени и предавателните числа на предавките. Има си и 3 и 4, 5, 6, 7 степенни автоматици.
Има дори автоматици, които се адаптират към стила на шофиране. Старите естествено не са така и най-често имат 2 режима на работа "спорт" и "комфорт" (освен ограничителя на максималната предавка от лоста, който също променя стила на превключване)
Да не продължавам, че ще стане ферман.
Няма тракане, няма стържене, освен ако кутията не е повредена, или не е останала без масло.
Това с превключването при изпреварване няма нищо общо с реалността. Има си "kick down" чрез който можеш да свалиш на възможно най-ниската предавка, ако ти трябва рязко ускорение и кутията вече не е превключила на нужната ти предавка.
Това колко ще е броя на скоростите е сметнато от производителя и съответно така са направени и предавателните числа на предавките. Има си и 3 и 4, 5, 6, 7 степенни автоматици.
Има дори автоматици, които се адаптират към стила на шофиране. Старите естествено не са така и най-често имат 2 режима на работа "спорт" и "комфорт" (освен ограничителя на максималната предавка от лоста, който също променя стила на превключване)
Да не продължавам, че ще стане ферман.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не приемаи нищо лично не се заяждам ама аиде просветли ме още малко за нововъведенията в автоматиците от 2000 г. на сам и ми кажи коя кола преди тва има такива.Да не споменавам че вуечо ми има се мерцедеси щото гледам че тва караш(впрочем колиците са №1) и явно го защитаваш.Освен тва човека питаше за Г3 автоматик чиято скоростна кутия е модел 90.Посочи ми един автоматик с 7 скорости(ама да не е типтроник щото тва не е автоматик-всъщност различаваш ли автоматик от типтроник?).Искам някои ден да ме повозиш в твоя бенц и да ми покажеш плавното и бързо ускоряване без удари щото аз такова не сам усещал до сега.Кажи ми после и че не дърпа от мощност и разход и ще падна някаде.А и още един вапрос твоита колко скорости е?
P.S.Разводняваме темата с излишни спорове както винаги.
P.S.Разводняваме темата с излишни спорове както винаги.
а според теб какво е автоматична скоростна кутия
от скромния ми опит с автоматици (след 2000 г), мога да кажа че нито чукат нито тропат, всичко става плавно, дори и при kick off-a. Определено пазят двигателя, малко по-голям разход имат и са една идея по "тромави".
Преди типтроника (дори и след), никой "спортист" не би си взел кола с автоматична скоростна кутия, така че от тази гледна точка може да си по-спокоен, че не е юркана и от към двигател ако е гледана трябва да е ОК.

от скромния ми опит с автоматици (след 2000 г), мога да кажа че нито чукат нито тропат, всичко става плавно, дори и при kick off-a. Определено пазят двигателя, малко по-голям разход имат и са една идея по "тромави".
Преди типтроника (дори и след), никой "спортист" не би си взел кола с автоматична скоростна кутия, така че от тази гледна точка може да си по-спокоен, че не е юркана и от към двигател ако е гледана трябва да е ОК.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Автоматична е с хидросъединител или вариаторна(много рядки са основно на Ауди и Мицубиши).Типтроник е ръчна кутия с компютар които ти превключва и мърда съединителя."едната идея" е относително понятие за тва нема да спорим.Мотора не го пази на 100% щото както ти казах превключва на доста по високи обороти от ръчната-колкото и тва нещо да се избягва в последните модели а камо ли в по старите.Тва че спортисти не карат автоматик има определин резон ама аз сам виждал как секи кара квото му попадне и тогава климатика много си пати!
P.S.Нямам на идея да плюя автоматиците.Ако прочетеш внимателно сам им споменал положителните черти и че сичко е въпрос на вкус и за кво ползваш кола,коя точно кола и т.н.Просто се дразна някои като си е взел определен тип машина и да казва"По убаво нема" всичко си има плюсове и недостатъци.Отделен е вапроса че лично мое мнение е че кола над 10 години ,старичка като модел и наи-вече голф нито е наи-доброто решение нито е добра като инвестиция щото после няма продаване.
P.S.Нямам на идея да плюя автоматиците.Ако прочетеш внимателно сам им споменал положителните черти и че сичко е въпрос на вкус и за кво ползваш кола,коя точно кола и т.н.Просто се дразна някои като си е взел определен тип машина и да казва"По убаво нема" всичко си има плюсове и недостатъци.Отделен е вапроса че лично мое мнение е че кола над 10 години ,старичка като модел и наи-вече голф нито е наи-доброто решение нито е добра като инвестиция щото после няма продаване.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 117 госта