


Голф 4 ТДИ АРЛ смяна на хидравлични повдигачи
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
- Автомобил: golf2
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД
Здравейте колеги някой можели да ми обясни разликата между повдигачите на АФН,и АВБ.На вид са абсолютно еднакви разликата е вътре.Извинявам се за тъпият въпрос но ми е интересно кой е по твърд и кой по мек.И дали са взаимо заменяеми.
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД
И мен ме интересува живо това,защотото марковите повдигачи INA за AFN струват 16-17 лв.бр.,а тия за AVB,AXR,AJM,ASZ,ARL(помпа дюза) 45лв. бройката.Преди година ги сменях на моя AJM с такива на АЕ(FOL114)но пак се разтропаха.
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД
С риск да бъда понапсуван малко, ще напиша това: повдигачите INA по 16 лв ги взех от магазин в Търново, където са били поръчани преди повече от година и стоят, защото били объркани и нямало как да се върнат. Продавача в магазина е мой човек и след разговор с шефа си, му е казал, че има кой да ги вземе, но не цената от 38.80лв на която стоят там. И така склонил шефа да ги отърве на загуба и тук отварям една голяма скоба - благодарение на моя човек. По същия начин, с огромен късмет намерихме и демпферната шайба на бмв 320д комън рейл 150коне за 250 лв при положение, че нова струва над 500левове. Повдигачите вече почти година си функционират перфектно на 203 коня надув от 1,9 атм и 476нютона. Новият му собственик е " Летящия Холандец" от Русе. Да си го кара със здраве. Относно конете от диното на "Келеша" са резулататите.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД
към автора не темата и всички останали, които са в час с нешата, имам въпрос относно смяната на повдигачи на АФН от 96 лето, на една А4. Та, сори първо за тъпия въпрос, но не съм в час много, как се процедира към смяната на повдигачите за въпросния мотор, и смяната изисква ли демонтаж на главата или става само чрез демонтаж на вала? Това ме интересува най-вече. Става въпрос за моята кола, повдигачите потропват доста, няма зиме, няма лете, топъл студен мотор, все тая. Масла много не съм експериментирал с тях, препоръчайте нещо, като имате предвид че мотора е едно на поне 330 хил км. Както и ако може някой да каже, ако не сменя носачите, до каква беля може да ме докарат? Разход на гориво и масло са много прилични. 6,3 градско и 4,7 извънграда за дизел, маслото за 8 хил половин литър яде, като доста добре, особенно при студен двигател, си тече от капака на клапаните, пък и от гарнитурата на картера, но за сега не се оплаквам. За вървежа не мога да кажа дали е нормален, нямам база за сравнение, но на мен определено си ми харесва. Правил съм и веднъж 190 км с още един човек в колата, и 175 с 4 човека, ма последното като я напънах и се размериса като на нещо изгоряло, или като доста сгряло, не знам кво беше, но кол5а си работи добре и върви както винаги.
Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД
Колеги да питам, по един и същи начин ли тропат тия повдигачи на бензиновия пасат 90к и на ТДИ 131к примерно ?
Питам така щото на бензиновия ги знам как тракаха.
Някъде по Вибокса няма ли записи да чуя, че не откривам ?
А на дизела има едно като чаткане докато загрее и после изчезва, зимата го нямаше въобще.
Много странно повече се чува в купето. Като я купих и имаше това тракане постоянно, смених тая оптегач ролката и изчезна, сега пак се появява на студен мотор докато ремъка подскача повече, а на алтернатора фрай-ролката е добре.
Питам така щото на бензиновия ги знам как тракаха.
Някъде по Вибокса няма ли записи да чуя, че не откривам ?
А на дизела има едно като чаткане докато загрее и после изчезва, зимата го нямаше въобще.
Много странно повече се чува в купето. Като я купих и имаше това тракане постоянно, смених тая оптегач ролката и изчезна, сега пак се появява на студен мотор докато ремъка подскача повече, а на алтернатора фрай-ролката е добре.
Re: Смяна на хидравлични повдигачи на ТДИ ПД
Като се заслушах шума като че ли идва от блока на АБС ? После изчезва, като загрее ?
А като завъртам волана пак намалява и после пак излиза.
А като завъртам волана пак намалява и после пак излиза.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта