Днес докато ровех из двигателното се загледах във спирачната помпа на колата и открих нещо според мен нередно.
Значи спирачната помпа има четири извода, два откъм сервото и два към края. От там тръгват тръбите и отиват директно към спирачните апарати. Отзад няма кантар, всяко от колелетата се захранва със отделна тръба. При такава схема все си мисля че примерно двете тръби за предните колелета трябва да са хванати на изходите откъм сервото, а двете тръби за задните колелета да са захранени от другите два изхода на помпата към върха и . Но какво бе очудването ми когато забелязах че тръбите са захранени на кръст, тоест на изходите откъм сервото има закачена една тръба към предното колело и другата отива към задното, а във другия край ситуацията е аналогична!
Та молбата ми е към колегите които карат такива автомобили да погледнат как са им захранени тръбичките от помпата към колелетата и да напишат, защото си мисля че тука някой преди да взема колата е правил свободни съчинения при свързването на помпата
И ако се окаже вярно ме е страх да мисля как е карана тази кола толкова години
За протокола Полото е 1991г, двигател AAV.
Надявам се на вашата помощ



