Какво ще кажете?Golf3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 01 авг 2006 16:36


Rabbit_TDI написа:...

Мерцедеса, който гледаш на аватара ми не е автоматик, за което мога само да съжалявам. Колата ми е с 5-степенна механична скоростна кутия.
Но ако имаш път насам, с удоволствие бих те повозил на 123-ката, която пък е модел далеч преди голфа за да ти покажа плавното и превключване на скорости.
Може би има защо колите в горните класове и лимузините да са предимно автоматици и това много ама много преди 2000 г. И повярвай ми, те не се правят за неграмотни шофьори, а се произвеждат за комфорт на возещия се.
Сега се хвани някъде да не паднеш, защото наистина ще ти кажа че при някои модификации автомобили, разхода на градско с автоматик е по-нисък от този с механична кутия - http://store2.data.bg/mercedes/Tehn.info.htm
И да, чакам да ме убедиш колко по-приятно е в задръстванията да си играеш с лоста за скорости и съединителя, вместо само да пуснеш спирачката и да тръгнеш.
Недей да търсиш n-степенен автоматик при голф 3, защото и механичните им кутии са 5 степенни
В конкретния случай голфа с този мотор и автоматик е по-тромав при 0-100 с 2 сек, максималната му скорост е с цели 5 км по-ниска, а разхода е по-висок с 0,5 до 1л. http://www.doppel-wobber.de/db_g3_wa.html
Като си състезател не си взимай автоматик, или пък си вземи по-мощен мотор, който многократно може да компенсира загубите от хидросъединителя

EDIT
Типтроник е ръчна кутия с компютар които ти превключва и мърда съединителя

Изказваш някакви технически познания, но моля те не бъркай понятията
Типтроника не е механична кутия с електронно задвижване, каквато описваш. Типтроника Е разновидност на автоматична кутия.
Можеш да прочетеш малко

Код: Избери всички

Tiptronic is a type of discrete automatic transmission developed by Porsche

Ето малко обяснения на достъпен за всички език - не се обиждай, казвам достъпен за всички, защото на много хора ще им е интересно за какво аджаба спорим.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiptronic
А това с което бъркаш типтроника е обяснено тук:
Semi-automatic transmission, or clutchless manual transmission




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 авг 2006 21:43


На 123-ка не сам се возил ама сам се возил на 124-ка дет си халцаше.Извиняваи че подлагам интернет източника ти под самнение ама по-малак разход с автоматик можеш да постигнеш само в някви тестови условия!
Напълно сам сагласен че голяма кола(особено комфортен автомобил като Мерцедес)да го ръчкаш на ръчни си е направо смешно-както споменах не отричам автоматиците а излагам недостатъците им-а конкретно за темата ставаше вапрос за кола която нито е 123-ка 124-ка или Е-класа а Голф които е савсем друг автомобил и няма база за сравнение.2 сек. по бавно ускорение ако не са осезаема разлика за тебе то за повечето хора са.
Ако съдим по WIKIPEDIA може и аз да сам в грешка.Моята информация е от списания като АБелд и т.н. които не че са някво светило в автомобилния свят ама поне са специализирани.Но от това което прочетах в WIKIPEDIA намерих несъответствие-според нея Типтроник е кутия с преобразувател на въртящия момент-демек безстепенна вероятно с хидросъединител.В същото време Типтроник е направен от Порше-а те нямат безстепенни кутии!Да не споменавам че според мен БМВ М са първите с типтроник.На сичкото и от горе според WIKIPEDIA Типтроник е задалжително с лостчета на волана- а ако отидеш в поршебг примерно можеш да си поръчаш Ауди с Типтроник без мултифункционален волан(с копчета за превключване).Ако имаш няква представа Типтроника какво е ако не ръчна кутия с превключващ комп с радос бих я чул.Щото и аз се обарках,а наи-вероятно става вапрос кои как си кращава кутиите с рекламно цел.
И последно аз не сам састезател и фен на драга по светофарите(наи-малкото нямаше да карам дизел!),ама мудноста на втоматика особено на малките коли е дразнеща а това че гори повече на сичкото и отгоре е много лошо.И не ми отговори на вапроса коя кола е с безстепенна кутия с 7 скорости-според мен такава няма.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 02 авг 2006 9:05


Оффф аман
Това с "хълцането" ти казах, че е проблем в кутията. Има колеги във форума с автоматици и ще го потвърдят. Просто нямаш поглед над изряден автоматик.
Разхода не само по книга е по-нисък, но и лично съм правил засичания.
Казах ти - като са ти проблем 2-те секунди, не си купуваш автоматик. Всеки си има стил на шофиране, ама от "Камикадзе рейсинг тиим" не съм видял никой да кара автоматик. Щом не ти допада, не го купувай. За всеки влак си има и пътници, но недей с лека ръка да пренебрегваш предимствата му.
Че си грешка с типтроника - така е, но поне си го признай. Никой не е съвършен и още повече ако има поглед над нещо само на теория.
Не намесвай безстепенните (вариаторни) кутии, че съвсем се омешваш.
Не може да е хем безстепенна, хем със n-скорости.

Хайде мир накрая, че ми омръзна вече, а темата на човека отиде по дяволите.
Не харесваш автомати, типтроници и т.н., защото имат загуби, по-тромави са и харчат повече.
Точно за такива хора, VW са направили DSG, която е с два съединителя, за да няма загуби и ускорението с нея е по-добро отколкото с механична.
Пожелавам ти да имаш удоволствието да караш такава кола, а още повече да можеш да си позволиш да си я купиш :drive
:beer

Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ognqn и 119 госта