Rabbit_TDI написа:...
Мерцедеса, който гледаш на аватара ми не е автоматик, за което мога само да съжалявам. Колата ми е с 5-степенна механична скоростна кутия.
Но ако имаш път насам, с удоволствие бих те повозил на 123-ката, която пък е модел далеч преди голфа за да ти покажа плавното и превключване на скорости.
Може би има защо колите в горните класове и лимузините да са предимно автоматици и това много ама много преди 2000 г. И повярвай ми, те не се правят за неграмотни шофьори, а се произвеждат за комфорт на возещия се.
Сега се хвани някъде да не паднеш, защото наистина ще ти кажа че при някои модификации автомобили, разхода на градско с автоматик е по-нисък от този с механична кутия - http://store2.data.bg/mercedes/Tehn.info.htm
И да, чакам да ме убедиш колко по-приятно е в задръстванията да си играеш с лоста за скорости и съединителя, вместо само да пуснеш спирачката и да тръгнеш.
Недей да търсиш n-степенен автоматик при голф 3, защото и механичните им кутии са 5 степенни
В конкретния случай голфа с този мотор и автоматик е по-тромав при 0-100 с 2 сек, максималната му скорост е с цели 5 км по-ниска, а разхода е по-висок с 0,5 до 1л. http://www.doppel-wobber.de/db_g3_wa.html
Като си състезател не си взимай автоматик, или пък си вземи по-мощен мотор, който многократно може да компенсира загубите от хидросъединителя
EDIT
Типтроник е ръчна кутия с компютар които ти превключва и мърда съединителя
Изказваш някакви технически познания, но моля те не бъркай понятията
Типтроника не е механична кутия с електронно задвижване, каквато описваш. Типтроника Е разновидност на автоматична кутия.
Можеш да прочетеш малко
Код: Избери всички
Tiptronic is a type of discrete automatic transmission developed by Porsche
Ето малко обяснения на достъпен за всички език - не се обиждай, казвам достъпен за всички, защото на много хора ще им е интересно за какво аджаба спорим.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiptronic
А това с което бъркаш типтроника е обяснено тук:
Semi-automatic transmission, or clutchless manual transmission