

Нищо кой знае какво не съм направил.
Просто безпаричието ме накара,
да се опитвам и да решавам сам проблемите по колата.



PagocmuH написа:Не ме хвалете много,че се окапах вече...![]()
![]()
Нищо кой знае какво не съм направил.
Просто безпаричието ме накара,
да се опитвам и да решавам сам проблемите си по колата.
![]()
![]()
Така трябва, мойта кола за три години все сам си я правя.А по въпроса за чистенето на турбината, човек трябва да се научи да си познава колата и да я кара така, че да не се налага почистване, защото не работи ли добре н75 и актуатора и не се ли кара отвреме на време на висока предавка с високи обороти, дори и да се почисти турбината пак ще се замърси.Аз мойта за три години въобще не съм я чистил.Колата е Пасат АФН мотор 160 коня.ico.stoev написа:Безпаричието ще те накара да си направиш един автосервиз.Ще им правиш магии на тия VW
nikgk_72 написа:Ех да я имаше тази тема преди няколко месецаСега, ще трябва и аз да свалям турбото за да го чистя. Но сега ще имам снимките за консултаций.
SMEL написа:И аз вчера свърших същата процедура 2-ри път с един приятел/поради безпаричие/ и с професионалната помощ на ifidik-понеже 1-вия път като съм я сглобил съм завъртял гривната на лопатките обратно.И стана 2,2 бара налягане без да се разтоварва-забива на 3000 об.След голямо главоблъскане
,се намеси ifidik
и установи проблема.Хайде пак разглобявай с моя прител/щот пари нема/=вече 3 часа общо-придобит опит.ifidik зацепи правилно геометрията и сега всички дето ме изпреварваха съм си ги записал в един тефтер и ги чакам на правата....
Колата е ГОЛФ4 AHF
feikot написа:Няма за какво да го чистиш,целта на чистенето е защото забива променливата геометрия...дефакто не могат да се местят.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта