
А до рейката накраниците са си като мойте аз говорих че самите шпилки са по дълги с около 30мм на страна,и тази разлика няма ли да се прояви при реглажа или при пален ляв или десен
_NqKoI_ написа:Да но поткачващата от тройката неможе да влезне в моя резервоар... И ок де от двойка 1.8 пак ли са две помпи и тази в резервоара с какво се различава от моята когато пак са две... втората предполагам е електрическа а не като моята старата която е на двигателя![]()
А до рейката накраниците са си като мойте аз говорих че самите шпилки са по дълги с около 30мм на страна,и тази разлика няма ли да се прояви при реглажа или при пален ляв или десен
това утре сутрин ще го гледа стругаря на фирмата да изкаже мнениеPuShE_ написа:При 3-ките се монтират 2 вида хидравлики-ZF и TRW,при 2-ките TRW,явно твоята е ZF и за нея няма накрайници за голф 2-ка,единствения начин е да режеш вътрешния накрайник и да удължиш резбата защото тройката е със по-широка предница и накрайниците са по-дълги от 2-ковите
_NqKoI_ написа:Проблема с рейката го реших на сруга рязане правене на мъжко женско с фаски и заваркаимам питане
за бензиновата помпа ... Ако взема резервоар от тройка ще пасне ли на моето купе
PuShE_ написа:_NqKoI_ написа:Проблема с рейката го реших на сруга рязане правене на мъжко женско с фаски и заваркаимам питане
за бензиновата помпа ... Ако взема резервоар от тройка ще пасне ли на моето купе
Вие луди ли сте бре?!?Как ще режете от там-скъсяваш накрайника кадето е резбата за външния накрайник,след това резбовате още за да може да се навие достатъчно външния накрайник...
_NqKoI_ написа:Работата продължава събрах скоросната кутия с двигателяУтре живот и здраве ще се мушка в коша .. Но имам голям проблем който ме притеснява немога да намеря ел инсталация за АБФ... някой ако има на ум от някой друг двигател ли
![]()
Едит: а това клапанче ли е какво е в ляво до филтърната кутия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта