
Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
Raikov, това са много сериозни ремонти за пробега който споменаваш, мислех че поне Шкода с амлако по-надеждни имайки предвид че не са набухани толкова с електроника но явно съм се лъгал.Сериозно взеха да ми падат в очите.Все повече си обяснявам защо шефа като проучваше най различни оферти се спря на Корола версо ди фор ди и половината ми колега токава тайно се подсмихваха,ама май са се подсмихвали само и единствено на себе си 

- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
Колега никой не знае, колко е печалбата от нов продаден автомобил, да не говорим че всички работят през офшорки и ептен не можеш да им хванеш спатиите. Това, което съм се добрал до информация, е че средно печалбата на един автомобил за Мерцедес S класа е някъде към 300-500% от продажната цена. Тоест по памет цетирам, че един мерцедес S класа струваше към 30 хил.дойче марки, а на пазара започваше от 100 хиляди. Оттам слагаш, реклама, научна и развойна дейност и само те си знаят, колко им струва.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
Цитирам по памет изследване за печалбите в автомобилния бранш, мисля фирмата беше JD Power, всеки случай фирма която редовно прави такива изследвания. Най-много печелят Порше - 10000 на кола (не помня валутата) - но там обемите са доста по-малки.
И печалбата се смята с отчитане на всички разходи
И печалбата се смята с отчитане на всички разходи
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
restless написа:Цитирам по памет изследване за печалбите в автомобилния бранш, мисля фирмата беше JD Power, всеки случай фирма която редовно прави такива изследвания. Най-много печелят Порше - 10000 на кола (не помня валутата) - но там обемите са доста по-малки.
И печалбата се смята с отчитане на всички разходи
Колега това се мъча да обесня от одеве, никой не може да разбере колко е и как се формира. Това кой анализирал, пък какво е слагал вътре няма как да го знаем. Ако е такава печалбата на кола чистата, никой няма да се занимава.Схемата е следната.
Инженерите на Порше получаващи луди заплати получават следната поръчка. Да се създаде автомобил със следната кубатура от 3000-3600 с коне от 250-300 и да бъде около 80 000 евро продажна цена. И те почват да проектират, прави се няколко макета, изчислинеа за часите, откъде с какъв материал, цени, доставки, срокове, и след околок 1 година вече почват да правят първият и мострен автомобил, който ще струва около 100 милиона евро, защото за тази галимация са инвестирани толкова пари, барабар с рекламата. И ако съвета на директорите е удобрят, има интерес и поръчки се вкарва с поточната линия и след 8-9 месеца ще излезне първият модел на стойност 200 млн. евро, защото толкова пари са инвестирани до момента. И завода 5 месеца щрака този модел с различните екстри и простотии. Но определено, надценката е в пъти от производствената цена. Това порше с материалите и с инвестирането едва ли ще струва повече от 10 000 евро.И оттам всичко е горница и добре дошла, която пък от нея ще дойдат премии, нови инвестици, закупуване на нови машини и така. Спирам, че мога да напиша цял трактат.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
eng написа:Raikov, това са много сериозни ремонти за пробега който споменаваш, мислех че поне Шкода с амлако по-надеждни имайки предвид че не са набухани толкова с електроника но явно съм се лъгал.Сериозно взеха да ми падат в очите.Все повече си обяснявам защо шефа като проучваше най различни оферти се спря на Корола версо ди фор ди и половината ми колега токава тайно се подсмихваха,ама май са се подсмихвали само и единствено на себе си
И аз бях буквално в шок от сумата ,но това е ........ добре ,че мина гаранционно.Бъпросния протокол го взимаме за досието на колата. Не ми се мисли като изтече гаранцията кво ще е!!!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
donMaranzano написа:Колега никой не знае, колко е печалбата от нов продаден автомобил, да не говорим че всички работят през офшорки и ептен не можеш да им хванеш спатиите. Това, което съм се добрал до информация, е че средно печалбата на един автомобил за Мерцедес S класа е някъде към 300-500% от продажната цена. Тоест по памет цетирам, че един мерцедес S класа струваше към 30 хил.дойче марки, а на пазара започваше от 100 хиляди. Оттам слагаш, реклама, научна и развойна дейност и само те си знаят, колко им струва.
Скоро обявиха марката с най-голяма печалба от моделите си - Порше прави около 15% средна печалба от крайната цена на всяка бройка. ФВ върви между 4 и 5% печалба, така са и другите масови марки. Малка им е чистата печалба от един автомобил, но пък залагат на количеството

- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
hooligan_sk написа:donMaranzano написа:Колега никой не знае, колко е печалбата от нов продаден автомобил, да не говорим че всички работят през офшорки и ептен не можеш да им хванеш спатиите. Това, което съм се добрал до информация, е че средно печалбата на един автомобил за Мерцедес S класа е някъде към 300-500% от продажната цена. Тоест по памет цетирам, че един мерцедес S класа струваше към 30 хил.дойче марки, а на пазара започваше от 100 хиляди. Оттам слагаш, реклама, научна и развойна дейност и само те си знаят, колко им струва.
Скоро обявиха марката с най-голяма печалба от моделите си - Порше прави около 15% средна печалба от крайната цена на всяка бройка. ФВ върви между 4 и 5% печалба, така са и другите масови марки. Малка им е чистата печалба от един автомобил, но пък залагат на количеството
Никой не знае, докато останат тези 15% какво са изваждали.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
donMaranzano написа:hooligan_sk написа:donMaranzano написа:Колега никой не знае, колко е печалбата от нов продаден автомобил, да не говорим че всички работят през офшорки и ептен не можеш да им хванеш спатиите. Това, което съм се добрал до информация, е че средно печалбата на един автомобил за Мерцедес S класа е някъде към 300-500% от продажната цена. Тоест по памет цетирам, че един мерцедес S класа струваше към 30 хил.дойче марки, а на пазара започваше от 100 хиляди. Оттам слагаш, реклама, научна и развойна дейност и само те си знаят, колко им струва.
Скоро обявиха марката с най-голяма печалба от моделите си - Порше прави около 15% средна печалба от крайната цена на всяка бройка. ФВ върви между 4 и 5% печалба, така са и другите масови марки. Малка им е чистата печалба от един автомобил, но пък залагат на количеството
Никой не знае, докато останат тези 15% какво са изваждали.
Така е, първо се вадят 10000 дилърски отстъпки, промоции, рекламации, сервизни акции - всичко което е вкючено в цената. Но Порше с тея 15% е номер 1 по печалба за 2010 в целия свят, другите на доста по-дребни % Аз много се изнандах като го прочетох, мислех си че поне половината кола им е чист кяр

- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
hooligan_sk написа:Скоро обявиха марката с най-голяма печалба от моделите си - Порше прави около 15% средна печалба от крайната цена на всяка бройка. ФВ върви между 4 и 5% печалба, така са и другите масови марки. Малка им е чистата печалба от един автомобил, но пък залагат на количеството
Масовите и големи производители са ориентирани изцяло към следпродажбената поддръжка на автомобила (резервни части, консумативи, сервизни центрове, етц.) и това им е основното перо приходи.
Естествено, че печалбата на автомобил на групата на VW ще е някакви смешни %, но колко автомобила продават те на година и колко продават Порше?

Весели празници!
- Ikov_VR
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 0:19
- Автомобил: Vw Passat b5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: В Р А Ц А
- Контакти:
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
Само не мога да разбера какво толкова се дрънкате,който не харесва Шкода да не кара бе ! Аз от моята съм супер доволен.Я дайте да сравним Октавия 1 със Голф 4/ Бора. Голфа държи доста по висока цена,а е очевидно,че е с по малко екстри.До сега съм видял 5 или 6 Голфа със Шибидах и подгряване на седалките. Това не са ли екстри за вас ? И Голф 4 съм карал и като гледам таблото не е от по различна пластмаса.Дайте да сравним и цените като нови .. Новата Октавия със 1.6 ТДИ и почти всички екстри = 380000 лв ! Голфа ще стъпи ли на толкова?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
Ikov_VR написа:Само не мога да разбера какво толкова се дрънкате,който не харесва Шкода да не кара бе ! Аз от моята съм супер доволен.Я дайте да сравним Октавия 1 със Голф 4/ Бора. Голфа държи доста по висока цена,а е очевидно,че е с по малко екстри.До сега съм видял 5 или 6 Голфа със Шибидах и подгряване на седалките. Това не са ли екстри за вас ? И Голф 4 съм карал и като гледам таблото не е от по различна пластмаса.Дайте да сравним и цените като нови .. Новата Октавия със 1.6 ТДИ и почти всички екстри = 380000 лв ! Голфа ще стъпи ли на толкова?
Само за цените втора ръка не съм съгласен. Един голф ahf нов внос да е от 5500 до 7000лв. Шкодилака и той си е толкова. Сега изключения има и при двете но...

ПП: В октавия 1, 4те еърбега, регулиране по височина и на двете предни седалки, АБС, чупещ волан във всички посоки - част от базовото оборудване ли са?
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
Ikov_VR написа:Само не мога да разбера какво толкова се дрънкате,който не харесва Шкода да не кара бе ! Аз от моята съм супер доволен.Я дайте да сравним Октавия 1 със Голф 4/ Бора. Голфа държи доста по висока цена,а е очевидно,че е с по малко екстри.До сега съм видял 5 или 6 Голфа със Шибидах и подгряване на седалките. Това не са ли екстри за вас ? И Голф 4 съм карал и като гледам таблото не е от по различна пластмаса.Дайте да сравним и цените като нови .. Новата Октавия със 1.6 ТДИ и почти всички екстри = 380000 лв ! Голфа ще стъпи ли на толкова?
Зависи, аз на Голфа имам подгряване на седалките, пръскалки на фаровете и т.н. И при Октавиите са рядкост тия екстри, може да ги има при някоя L&K. Не ме разбирай погрешно, харесвам Октавия. Преди да купя Голфа гледах няколко Шкоди ама бяха или много постни или много карани и съсипани.
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауто билд признава че Шкода се представя по-добре от VW
Една трета от цената на колата...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 70 госта