Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Аз да попитам днес гледах да си правя и аз тръбата до дросела,но преди него в оригиналния маркуч влиза една тръбичка идваща от стъпковото моторче,без нея неможе а какво да я правя нея,трябва да се вкара в алуминиевата тръба нали?
- did0ni
- Мнения: 192
- Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Някоий има ли предтсава какво може да се промени на една скоростна кутия за да дърпа повече в момента на смяната на предавки...от какво зависи...При моето комби вече се получава доволно ускорение но при редене на предавки няма никакво дърпане всякаш не съм сменил става мнго плавно а съединителя е сменян преди 7-8 месеца и т.н.
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Speedy86 написа:Аз да попитам днес гледах да си правя и аз тръбата до дросела,но преди него в оригиналния маркуч влиза една тръбичка идваща от стъпковото моторче,без нея неможе а какво да я правя нея,трябва да се вкара в алуминиевата тръба нали?
Колега това нещо се прави с гумен маркуч 6-8мм от компенсатора и вътре се навива въздушен жигльор 190 от жигула и нещата стават прекрасни

Последна промяна от gtracing1 на Вто 30 ное 2010 19:35, променено общо 1 път.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
gtracing1 написа:Speedy86 написа:Аз да попитам днес гледах да си правя и аз тръбата до дросела,но преди него в оригиналния маркуч влиза една тръбичка идваща от стъпковото моторче,без нея неможе а какво да я правя нея,трябва да се вкара в алуминиевата тръба нали?
Колега това нещо се прави с гумен маркуч 6-8мм от компенсатора и вътре се навива въздушен жигльор 190 от жигула и нещата стават прекрасни
Точно, точно, при мен е така и е безотказно вече почти година...

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Малко UP на темата от доста време не съм правил нищо по колата заради кризата,но вижте какво видях viewtopic.php?f=52&t=253833
,бях питал преди относно тази процедура на моя АЕК но ми казахте че няма да има ефект и неща от тоя сорт,та сега пак да попитам какво ше ми е нужно за 8V=>16V ,примерни цени и ефект?
,бях питал преди относно тази процедура на моя АЕК но ми казахте че няма да има ефект и неща от тоя сорт,та сега пак да попитам какво ше ми е нужно за 8V=>16V ,примерни цени и ефект?

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Защо? Нали искаш да засилваш 1.6 двигателя ,който е 8 клапанов... за 16в само блока ще ти остане същия ...сметни го тва в пари.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Stenly написа:Защо? Нали искаш да засилваш 1.6 двигателя ,който е 8 клапанов... за 16в само блока ще ти остане същия ...сметни го тва в пари.
Stenly знам че е много пари но просто го видях като тема,а относно засилването да искам да засиля 1.6 8клапана,но незнам какво да направа вече по него(не че съм направил много) а и всеки се отнася негативно като чуе за засливане 1.6.

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
ще го кажа прагматично...
насочил си се добре към вентилирана глава. Най-добрия начин за засилване на товя мотор в случая е да засилиш на някъде с 8в главата и долнището и. И при монтажа освен 16в глава си сложи и прилежащия и блок(с разните му карантии)
верно, не е много оригинално, но във всяко останало отношение е по-добре. Инче ако ти се занимава просто... ако търсиш предизвикателство- действай
насочил си се добре към вентилирана глава. Най-добрия начин за засилване на товя мотор в случая е да засилиш на някъде с 8в главата и долнището и. И при монтажа освен 16в глава си сложи и прилежащия и блок(с разните му карантии)
верно, не е много оригинално, но във всяко останало отношение е по-добре. Инче ако ти се занимава просто... ако търсиш предизвикателство- действай

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
pe6kata написа:ще го кажа прагматично...
насочил си се добре към вентилирана глава. Най-добрия начин за засилване на товя мотор в случая е да засилиш на някъде с 8в главата и долнището и. И при монтажа освен 16в глава си сложи и прилежащия и блок(с разните му карантии)
верно, не е много оригинално, но във всяко останало отношение е по-добре. Инче ако ти се занимава просто... ако търсиш предизвикателство- действай
Абе то варианта с ABF е лесен,но искам да си поиграя с този мотор иксам да попитам ако главата не е шлайфана никога колко максимално може да се пили,но да се остави и малко за резерв при евентуален ремонт някога?
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Пламене, знаеш я дръгата тема за тунинга на АФТ-то нали.
Не се чуди, а спестявай пари и действай, ама първо повечко спестявай.....
ПС. Подобни размисли като твоите ме докараха да сменя обитателя на гаража...
Не се чуди, а спестявай пари и действай, ама първо повечко спестявай.....
ПС. Подобни размисли като твоите ме докараха да сменя обитателя на гаража...

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Абе то варианта с ABF е лесен,но искам да си поиграя с този мотор иксам да попитам ако главата не е шлайфана никога колко максимално може да се пили,но да се остави и малко за резерв при евентуален ремонт някога?[/quote]
ще отговори ли някой на колегата че и на мен ми е интересно
ще отговори ли някой на колегата че и на мен ми е интересно

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
препоръки за засилване на този 1.6 - 8V:
1.портване всмукателен колектор, глава, увеличаване диаметъра на изпускателната система.
2.отнемане чело на главата 0.6 - 0.7 мм (мери се камера на главата - 37.5 - 38.5 см3
3. натягане пружината на клапаните с подложни шайби - 2 мм
4. може да се използва разпр вал от DX или EG
5. раздвижна шайба на разпределителния вал
1.портване всмукателен колектор, глава, увеличаване диаметъра на изпускателната система.
2.отнемане чело на главата 0.6 - 0.7 мм (мери се камера на главата - 37.5 - 38.5 см3
3. натягане пружината на клапаните с подложни шайби - 2 мм
4. може да се използва разпр вал от DX или EG
5. раздвижна шайба на разпределителния вал
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Няколко въпроса:
- 0.6-0.7мм отнемане не е ли малко? Каква степен на сгъстяване докарва така, едва ли минава 11-11,2:1?
- това с шайбите е... българска работа. Слагат се усилени пружини или изобщо не се пипат тия.
- DX и EG не бяха ли с механични клапани?
- като нямаш вал с дълги фаза (истиснки спортен, над 270 градуса), за какво ти е раздвижено колело?
- 0.6-0.7мм отнемане не е ли малко? Каква степен на сгъстяване докарва така, едва ли минава 11-11,2:1?
- това с шайбите е... българска работа. Слагат се усилени пружини или изобщо не се пипат тия.
- DX и EG не бяха ли с механични клапани?
- като нямаш вал с дълги фаза (истиснки спортен, над 270 градуса), за какво ти е раздвижено колело?
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Само да поясня че 1.6-101 коня АЕК,AFT са с по 5 лагера на разпределителният вал,за да няма недоразумения аз сега съм с вал от 2Е и се наложи едното легло за лагр на главата да се изпили така че да не пречи на вала защото е в повече.
А за тези усилени пружини от къде?
А за тези усилени пружини от къде?
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Много по-лесно и правилно щеше да е да струговаш леко вала на излишното място.
Пружини - от тунинг-магазините, ама са скъпи - 250-300лв.
Пружини - от тунинг-магазините, ама са скъпи - 250-300лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта