Здравейте, колеги миналия ден забелязах, че от нафтовата помпа има леко сълзене на нафта. Ходих на майстор и ми каза, че трябва да се свали и да се почисти и сменят всички уплътнения по нея. След, като се разглоби тая нафтова помпа, след това няма ли да се наложи изцяло нова центровка и на какъв принцип се прави тая центровка.
Моля всеки, който е имал подобен проблем да сподели опита и мнението си. Колата е Голф 3 / 1.9 D



нафтовата помпа
- Bewolf
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: нафтовата помпа
1.9 ТДИ АФН мотор се центрова след смяна на тези уплътнения. За твоята не зная. Понеже аз съм с такъв проблем и тези дни ще я карам на "доктор".
Re: нафтовата помпа
Аз бях преди с 1Z Наложи ми се да сменям целия набор гарнитури на помпата тъй като сълзеше! След ремонта и настойка,колата работи както преди,подчертавам "както преди" не по добре,не по зле...
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: нафтовата помпа
Зависи откъде тече,все пак.Ако ти свалят помпата от мотора..ами иска центровка после.И за този дизел тя се състои в измерване на хода на плунжера с индикатор при ГМТ.Индикатора се монтира на мястото на тапата -м/у тръбите.Всеки читав дизелджия го знае тоя номер.
Тук , в София много хвалят Виктор-някъде на "Бакърена фабрика" се подвизава.
Сменял съм си сам уплътнение на капака и "О" пръстена на рейката- ГНП Bosch VE4,само че е на "вехт" Нисан.Комплекта уплътнения е към 45лв.Преди това потърсих малко инфо за тая помпа из Гугъла..и се справих сам..то, защото колата сигурно струва колкото майсторлъка+уплътненията.
Тук , в София много хвалят Виктор-някъде на "Бакърена фабрика" се подвизава.
Сменял съм си сам уплътнение на капака и "О" пръстена на рейката- ГНП Bosch VE4,само че е на "вехт" Нисан.Комплекта уплътнения е към 45лв.Преди това потърсих малко инфо за тая помпа из Гугъла..и се справих сам..то, защото колата сигурно струва колкото майсторлъка+уплътненията.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: нафтовата помпа
Днес слизам от колата пред работа и гледам по улицата някакви пресни следи от течност ... като се загледах
стигат до мястото където съм спрял . ГНП-то ми потекло ама като лейка .Погледнах показанията за горивото - от 20-25 л паднало твърдо в червеното , около 10л , че и повече ги няма за 2-3 км
.
Уплтненията са сменени края на предното лято , т.е. преди 6-7 месеца при почисване на ГНП-то .Но тогава новите ми се видяха доста съмнително меки , не бяха във формата на капаците и нямаха фиксиращо триъгълниче в единия край
и въпреки това ги сложих . Важното е че запазих старите . Протекъл беше горния капак - 5-10мин . работа , освен че ходих до вкъщи с друга кола за гумичките .
От къде си вземате такива гарнитури ? Моите са от Ауто (-) , т.е. +
...
ПП дали е възможно да е свързано със зимната нафта ? Аз зареждам от OMV от години , не е имало проблем . Слагам допълнително ... всъщност тази зима само веднъж , за всеки случай в големите студове , някаква зимна добавка на liqui moly ...


Уплтненията са сменени края на предното лято , т.е. преди 6-7 месеца при почисване на ГНП-то .Но тогава новите ми се видяха доста съмнително меки , не бяха във формата на капаците и нямаха фиксиращо триъгълниче в единия край

От къде си вземате такива гарнитури ? Моите са от Ауто (-) , т.е. +

ПП дали е възможно да е свързано със зимната нафта ? Аз зареждам от OMV от години , не е имало проблем . Слагам допълнително ... всъщност тази зима само веднъж , за всеки случай в големите студове , някаква зимна добавка на liqui moly ...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_ss и 52 госта