Рязане на пружини! За и против!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pazilazio
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот pazilazio » Вто 22 мар 2011 22:23


Здравейте колеги,имам въпрос! Някой от вас рязал ли е пружини по окачването на голф3,възможно ли е като цяло и струва ли си "упражнението"?




Потребителски аватар
toshe v ataka
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот toshe v ataka » Вто 22 мар 2011 22:30


здравеи аз съм с рязани но ефекта е това 4е колата пада с 2-3 санта и амортисиорите си заминават по бързо така според мен е по добре да си сложиш спортни пак с тези амортисиори по добре е


Потребителски аватар
pazilazio
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот pazilazio » Вто 22 мар 2011 22:35


Слагах колега,направо ми се разказа играта.....почна едно подскачане...предните ми ам.не можаха да се разпънат изобщо,бяха нови и са де,все едно карах само на пружини!


Потребителски аватар
rangel_80
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот rangel_80 » Вто 22 мар 2011 22:40


колега,поради причината че едната се беше отчупила,а тъкмо си бях купил голфа и нали знаете,парички вече няма,резнах и другата,аа докато несъм забравил,свалихги,защото бях купил нови амортисьори,и направо резнах и другата на същата височина,вече три години,амортисьори оптимал,никакви ядове.по ниска е но пък е по стабилна :banana


Потребителски аватар
toshe v ataka
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот toshe v ataka » Вто 22 мар 2011 22:42


ако искаш пробваи но незнам дали 6тети хареса е няма да ска4а така де има разлика по принцип като ги одрежиш става по двърда но не 4ак толков устои4ива .


Потребителски аватар
pazilazio
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот pazilazio » Вто 22 мар 2011 22:43


Мноооооооого мерси колега....ша се реже :beer


Потребителски аватар
wassilzaza
Мнения: 190
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот wassilzaza » Вто 22 мар 2011 22:43


Рязах пружини става по-ниска, но пружините и амортесьорите са все така меки. Развносметката е, че с рязаните пружини и 15-ки джанти на 50 гуми вози по-зле и подскача повече отколкото с ТА-Техник и с 17-ки и гуми на 40(направо се родих с тях) и то само срещу 400-500лв за окачване. Но ефекта със спортното окачване и 14-ки на 65-70 почва да се доближава до екфекта с рязаните пружини - да подскача, с 17-ките е по-добре. Това висчко от личен опит и мой вкус.


Потребителски аватар
toshe v ataka
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот toshe v ataka » Вто 22 мар 2011 22:44


и аз карам така две години но ми се разбиха лагирите на тампоните


Потребителски аватар
toshe v ataka
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот toshe v ataka » Вто 22 мар 2011 22:46


даваи смело :да:


Потребителски аватар
rangel_80
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот rangel_80 » Вто 22 мар 2011 22:51


toshe v ataka написа:даваи смело :да:

с големия шлайф :012: heavy metal zork


Потребителски аватар
rangel_80
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот rangel_80 » Вто 22 мар 2011 22:56


toshe v ataka написа:здравеи аз съм с рязани но ефекта е това 4е колата пада с 2-3 санта и амортисиорите си заминават по бързо така според мен е по добре да си сложиш спортни пак с тези амортисиори по добре е

колега,след рязането амортисьорите несе изпъват докрай,следователно неса под напрежение,съответно по дълаг живот,и по често закачаане на ножа,особенно ако е широкия :D


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот rexpitbul » Вто 22 мар 2011 22:59


Аз съм против :x


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот mariovasi » Вто 22 мар 2011 23:04




Потребителски аватар
pazilazio
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот pazilazio » Вто 22 мар 2011 23:32


добре,какви пружини да си купя..колата ми е 1,6 101кс AEK


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Рязане на пружини! За и против!

Мнениеот Speedy86 » Вто 22 мар 2011 23:40


Така да споделя и аз че гледам автора е писал че е с АЕК и аз съм с такъв и си рязах пружините с две навивки,действително колата става по устойчива НО нормален амортесиор понася пружина не повече от 30мм доколкото си спомням това че спортните пружини не прецаквали обикновенни амортесиори е пълна глупост.

П.П: към автора на темата ще ти пратя една оферта на ЛС. :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта