Джета 1 - проблем със свещи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kliuna
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Джета 1 - проблем със свещи

Мнениеот kliuna » Чет 03 авг 2006 19:12


здравейте за първи път пиша в този форум. с колите не съм много на ти и искам да ви питам от какво може да ми се цапат свещите защото май и майсторите не знаят. нови свещи за 15км стават черни като не знам какво. не е от кабели и капачка нови са върнахме и оригиналните същата работа. давайте предположения. мерси предварително




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 03 авг 2006 19:15


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 03 авг 2006 19:19


Провери да нямаш бензин в маслото.


kliuna
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kliuna » Чет 03 авг 2006 19:24


така бензин в маслото нямам не ми качва ниво държи си на едно и също а богата смес мисля 4е не но как да го оправя. може ли да е от сегментите някакав проблема


Потребителски аватар
gotto
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблема е в центровката и карба ...

Мнениеот gotto » Пет 04 авг 2006 8:41


проблема е в центровката и карба ... / ако е с карб /!!


Потребителски аватар
protoberans
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: проблема е в центровката и карба ...

Мнениеот protoberans » Пет 04 авг 2006 9:13


280sl написа:проблема е в центровката и карба ... / ако е с карб /!!


Центровка искрата трябва да е една идея преди горна мъртва точка. Кога и кой ти е сменял ангренажен ремак?
Гори ли ти масло колата?

Ако е омазнена може да са износени бутални пръстени или износени водачи на клапаните.

Ако ти трупа въглероден нагар може свеща да ти е неподходяща с по-високо топлинно число.


kliuna
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kliuna » Пет 04 авг 2006 17:37


карбуратора скоро го нагажда некав майстор добре се даржи, не мисля че е от него, топлинното число отговаря, а ангренажния ремак как може да ми докара тоя проблем. ЗАБРАВИХ ДА КАЖА В НАчАЛОТО ЧЕ КОЛАТА Е ДЖЕТТА 1 НО ДВИГАТЕЛЯ Е ОТ ПОЛО 1000 КУБИКА МИСЛЯ ГОРЕ ДОЛУ И Е СМЕНЕН В ГЕРМАНИЯ О6ТЕ НЕ ЗНАМ КАДЕ И ОТ КОЙ


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 06 авг 2006 23:10


А компресията как е, ако не си я мерил измери я и сподели.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ognqn и 119 госта