сериозен проблем с пасат В3
сериозен проблем с пасат В3
здравеите колеги пасата е В3 1.8/90коня 1990 година моноинжекция бензин и газ на газ върви без никакъв проблем но на бензин не на място работи що годе но като тръгна на път не ще забива муцуна готов да угасне а на сфетофар понякога направо гасне чето разни теми и смених горивен филтър, темперетурен датчик,накрая и бензиновата помпа но ефект няма моля даите акъл какво друго да сменя
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: сериозен проблем с пасат В3
Нещо в моното търси проблема ... Караше ли редовно и на бензин преди този проблем,че тая газ еб*ва мамата на всичко ..
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: сериозен проблем с пасат В3
Ами някой разбирач да се включи вече тук
Аз само предполагам къде може да е 


-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Чет 24 юни 2010 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. София
Re: сериозен проблем с пасат В3
Аз имах същия проблем (В4 ABS 1.8 mi) и при мен моното беше се прецакало от боклуци и се наложи да се смени. Освен това сменях кабели, свещи и т. н. Успех с решаването на проблема. 

- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: сериозен проблем с пасат В3
Провери налягането на помпата. При нашия "супер" бензин се затлачва цедката на помпата или се запушва дюзата на моното.Повече клоня към проблем в помпата. Кога за последно си сменял бензинов филтър? Виж и пиши има ли развитие...
Re: сериозен проблем с пасат В3
казвате колеги кабели и свещи но според мен и на газ трябва да има проблем тогава незная не разбирам чак толкова
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: сериозен проблем с пасат В3
отиди някъде да ти изчистят дюзата с ултразвукова вана,откачи ламбда сондата може да дава грешни сигнали на дюзата.
Re: сериозен проблем с пасат В3
Аааа да я откачи и какво ? Компа няма да променя вече сместа по никакъв начин.Провери си тампона под моноинжекцията дали не смуче въздух от някъде.Ако имаш възможност вземи ламбда сонда от някой пасат със същият двигател и я постави.Виж също така отзад на моно инжекцията трябва да излиза едно маркуче и да отида към дистрибуторната капачка.Провери да не се е стопило някъде по пътя си ,защото понякога те се допират до капака на главата прогарят и вече няма вакуум за вакуумния регулатор на делкото. 
Също така прочети какво е написал Ваското1 по темата за газта.На доста достъпен език го е написал и ще разбереш , че като цяло газовата уредба дори и изрядна пак спъва работата на бензин.Даже там е дал пример подобен на твоето поведение на автомобила
viewtopic.php?f=22&t=51505

Също така прочети какво е написал Ваското1 по темата за газта.На доста достъпен език го е написал и ще разбереш , че като цяло газовата уредба дори и изрядна пак спъва работата на бензин.Даже там е дал пример подобен на твоето поведение на автомобила

viewtopic.php?f=22&t=51505
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сериозен проблем с пасат В3
Аз имах 1:1 същия проблем.Оправя се с изчистване на грешките на компютъра и рестаритрането му,за да започне да си пише на ново горивните карти.Принципно ест. е временно решение,защото след това отново записва грешки при работата на газ и съответно отново си записва грешни данни в горивните карти и колата започва да работи ужасно.
При мен положението беше следното - първото палене на бензин сутринта е кошмарно - въртя и пали трудно,работи на 2 цилиндъра и половина,отзад едни кълба дим...после се позакрепя на 1000 оборота,ама пипна ли газта започва да буботи и понякога гасне.Същото поведение е и на загрял двигател,където обаче разликата е,че като подам газ за да тръгна примерно и тя забива муцуна и не иска да тръгне...мисли няколко секунди и после понякога гасне,понякога се сеща и излита.
Пробвай да откачиш акумулатора за час-два и виж после как ще запали и как ще работи на бензин.Ако и тогава има проблем,вече търси проблем по самото управление на горивото и закачи компютъра на диагностика,за да се знае дали е нещо по електрото,ако не е,продължаваш нататък - налягане на горивната помпа,проблеми по моното и т.н.
Съмнявам се да е по бобина,делко и кабели,защото газта е много по-капризна и обикновено на газ не е никак добре,а на бензин си бачка супер...никога не ми се е случвало обратното заради кабели,капачка,палец или свещи.

При мен положението беше следното - първото палене на бензин сутринта е кошмарно - въртя и пали трудно,работи на 2 цилиндъра и половина,отзад едни кълба дим...после се позакрепя на 1000 оборота,ама пипна ли газта започва да буботи и понякога гасне.Същото поведение е и на загрял двигател,където обаче разликата е,че като подам газ за да тръгна примерно и тя забива муцуна и не иска да тръгне...мисли няколко секунди и после понякога гасне,понякога се сеща и излита.
Пробвай да откачиш акумулатора за час-два и виж после как ще запали и как ще работи на бензин.Ако и тогава има проблем,вече търси проблем по самото управление на горивото и закачи компютъра на диагностика,за да се знае дали е нещо по електрото,ако не е,продължаваш нататък - налягане на горивната помпа,проблеми по моното и т.н.
Съмнявам се да е по бобина,делко и кабели,защото газта е много по-капризна и обикновено на газ не е никак добре,а на бензин си бачка супер...никога не ми се е случвало обратното заради кабели,капачка,палец или свещи.

Re: сериозен проблем с пасат В3
проблема решен НОВА ПОМПА но не нова втора употреба а чисто нова защото втората употреба беше скапана а и не можех повече да я върна така че с 100 лв.вътре
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 219 госта