


Черно тиксо на диода за маслото :(
- Vinchenzo
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пон 20 авг 2007 11:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Няма лоши марки - има лоши стопани!
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Vinchenzo написа:Vento написа:Ако се зачетете тук, всеки, който реве от проблеми с мотора на Голф 4 е с тоя 1,6 SR!

А, и нали се сещаш че Абс е 90кс на венто дето е колкото голф 4 на килограми и има същия въртящ момент само че на малко по-ниски обороти!
Последна промяна от hitman0013 на Чет 24 мар 2011 12:52, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Лоши марки няма,има лоши двигатели
Не само за VW,а и за по принцип
Имат си разни мъртво родени от завода още...ама да не изброявам 
По нормалните държави няма как дори километража да и пипнат,защото в Испания примерно базата данни на всички,които правят ГТП е свързана и се вписва на колко км минава колата....и се сещате,че няма как да мине ГТП на 320 000 и после след една година да иде на ГТП пак на 113 000 примерно ....зверски изисквания има дори за фолиото по стъклата и само лицензирани фирми имат право да го правят и слагат спецаилна щампа,която ако я няма - няма минаване на преглед
Съответно в случая грешката си е наша,че не гледаме какво си купуваме...нито някой ни задължава да го купуваме,като не ни харесва,нито ни го набутва в ръцете...гледаш и преценяваш.Като не можеш ти,викаш някой,който може и гледате.Пак няма никаква гаранция,че няма да изпуснете какво ли не ама пак е по-добре.

Към колегата с горното мнение - те VW точно от масовите коли и мотори печелят най-много от части.Защо за Поло частите са 3 пъти по-скъпи от за Пасат по ходовата (не говоря за Ал. предница,а за по-старите) - защото Полото е евтино и всеки го кара и троши яко.Със сигурност Ханс не го е мислил да можеш да бъркаш и да си правиш всичко сам,защото там дори не е законно да си правиш колата пред блока
пък и не се занимават да ремонтират неща като двигател и т.н. ако са за сериозен ремонт,просто се сменя,ако не се смени и цялата кола заедно с него.Иначе 1.6 SR не е най-гениалния двигател,който са мислели,както и стария 2.5 TDI V6,за който също има изписано какво ли не и е правен да изкара едни 300-400 000 и да го изхвърлиш.




По нормалните държави няма как дори километража да и пипнат,защото в Испания примерно базата данни на всички,които правят ГТП е свързана и се вписва на колко км минава колата....и се сещате,че няма как да мине ГТП на 320 000 и после след една година да иде на ГТП пак на 113 000 примерно ....зверски изисквания има дори за фолиото по стъклата и само лицензирани фирми имат право да го правят и слагат спецаилна щампа,която ако я няма - няма минаване на преглед

Съответно в случая грешката си е наша,че не гледаме какво си купуваме...нито някой ни задължава да го купуваме,като не ни харесва,нито ни го набутва в ръцете...гледаш и преценяваш.Като не можеш ти,викаш някой,който може и гледате.Пак няма никаква гаранция,че няма да изпуснете какво ли не ама пак е по-добре.

Към колегата с горното мнение - те VW точно от масовите коли и мотори печелят най-много от части.Защо за Поло частите са 3 пъти по-скъпи от за Пасат по ходовата (не говоря за Ал. предница,а за по-старите) - защото Полото е евтино и всеки го кара и троши яко.Със сигурност Ханс не го е мислил да можеш да бъркаш и да си правиш всичко сам,защото там дори не е законно да си правиш колата пред блока


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Vinchenzo написа:Vento написа:Ако се зачетете тук, всеки, който реве от проблеми с мотора на Голф 4 е с тоя 1,6 SR!
Колега защо така мислиш? Аз от 7 месеца карам такъв Голф с 1.6 АКЛ мотор и съм си доволен.
Стискай палци! То и ти ще изревеш някой ден, просто се моли да е по-далеч той. Пак повтарям - най-смотаният мотор, качван някога на VW, е 1,6 SR. Който не е съгласен, да си купи такъв!

Майна, откак падна акцизът, мен на кола под 163 коня не можеш да ме качиш, сори! Ако не си наясно, карам Golf 3 VR6, а отскоро и Vectra B 2,5 V6... Обмисля да скоча и на нещо с 8 или 12 цилиндъра. Та мен не ме мисли, Вентото го държа само от носталгични чувства - без акумулатор в топъл гараж.hitman0013 написа:Ако и ти цъфнеш след някой друг ден с голф 4 1.6 ср ще бъда много щастлив, майна.
А, и нали се сещаш че Абс е 90кс на венто дето е колкото голф 4 на килограми и има същия въртящ момент само че на малко по-ниски обороти!

Последна промяна от Vento на Чет 24 мар 2011 13:03, променено общо 1 път.
- Vinchenzo
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пон 20 авг 2007 11:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Всяка кола се амортизира, ти все едно нищо не пипаш по твойте коли, нали знам Вентото от кога го караш и колко пари си хвърлил по него... и както каза колегата това е най - опростения мотор с най - евтини консумативи и поддръжка!!!
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Vento написа:Vinchenzo написа:Vento написа:Ако се зачетете тук, всеки, който реве от проблеми с мотора на Голф 4 е с тоя 1,6 SR!
Колега защо така мислиш? Аз от 7 месеца карам такъв Голф с 1.6 АКЛ мотор и съм си доволен.
Стискай палци! То и ти ще изревеш някой ден, просто се моли да е по-далеч той. Пак повтарям - най-смотаният мотор, качван някога на VW, е 1,6 SR. Който не е съгласен, да си купи такъв!
по тая логика AFT и АЕК на голф 3 също влизат в тази група щото са доста сходни??
Че и пише "пак повтарям", брей да ти повярваме ли, сигурно си най-големия майстор, брей.Изказвай се малко по-некрайно, за да не има и такива като моите коментари, все пак всеки си има право да си купи каквото си иска.
Жив и здрав да си и по-мощни коли да вземеш както казваш.Ама остави на нас на спокойствие с бавните коли.
Последна промяна от hitman0013 на Чет 24 мар 2011 13:10, променено общо 1 път.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
1,6 пълните инжекции на Голф 3, които споменаваш, също не са ми от любимите мотори. Защото: горят като 2,0 115 коня, развалят се повече от него, някои имат и EGR, поддръжката им е същата като цена, супер куци са в ниските обороти, за да вървят искат 4000+, а там горят зверски и се амортизират повече. Заради тия аргументи, аз бих предпочел 2,0i 115 коня - върви и в ниските и на ръчка гори по-малко. Само дето данъкът му е повече.
А относно колко разбирам и какво съм постигнал с VW, показал съм, доказал съм и продължавам да го правя. И не си ти човекът да ми държиш сметка. Просто изразявам аргументирани мнения от това, което виждам всеки ден в сервиза.
А ти кой беше, че случайно не те помня да си много знаещ или можещ по марката?
Всеки има право да си купува смотани коли, все пак и сервизите хляб трябва да ядат

А относно колко разбирам и какво съм постигнал с VW, показал съм, доказал съм и продължавам да го правя. И не си ти човекът да ми държиш сметка. Просто изразявам аргументирани мнения от това, което виждам всеки ден в сервиза.
А ти кой беше, че случайно не те помня да си много знаещ или можещ по марката?

Всеки има право да си купува смотани коли, все пак и сервизите хляб трябва да ядат


Последна промяна от Vento на Чет 24 мар 2011 13:14, променено общо 1 път.
- Vinchenzo
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пон 20 авг 2007 11:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
И бензиностанциите и данъчните 

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
така като чета кви ги пишеш, дано да не попадам на майстор като теб, просто детско поведение и толкова.Ако ти си майстор и дойда при теб с 1.6ср, пак ли ще ми ги наговориш тия работи в очите, едва ли.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Ако се карат спокойно, горят еднакво. На ръчка 115 дори е по-икономичен.
Първо, не съм майстор. Второ - вчера случайно се засякох с това момче в сервиза - питай го дали не му казах всичко това. Но вече беше късно.
Както и да е, темата не е за това. Щом ви радва SпоRтния мотор - карайте си го.

hitman0013 написа:така като чета кви ги пишеш, дано да не попадам на майстор като теб, просто детско поведение и толкова.Ако ти си майстор и дойда при теб с 1.6ср, пак ли ще ми ги наговориш тия работи в очите, едва ли.
Първо, не съм майстор. Второ - вчера случайно се засякох с това момче в сервиза - питай го дали не му казах всичко това. Но вече беше късно.
Както и да е, темата не е за това. Щом ви радва SпоRтния мотор - карайте си го.


- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Добре де, намери ми в Пловдив 2 голфа 2.0 115кс дето се продават.Трудна работа.
Или бора 1.8Турбо, знам за една но не се продава.
Или бора 1.8Турбо, знам за една но не се продава.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
А защо ли
Както и да е, придържайте се към темата. И ако изказвате мнения, поне да са аргументирани. Не "мен тоя мАтор мноу ма кефи, щото такъв карам" 


- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Две години и половина карах Голф 4 1.6SR!Абсолютно никакви проблеми!Врътнах му 80000км,като 60000 бяха на газ!Дойде при мен на 200000км,които ме съмнява да са му реалните!Незнам какво толкова го плювате,като във форума има прецакани такива мотори които ми се броят на пръстите на ръцете!А хората с такъв мотор са хиляди!Същия е проблема със скоростите-7-8 строшени кутии на десетки хиляди и веднага боклук!Съпоставете строшени/бройки и да видим какъв процент ще се трошат!
Всеки си има нужди и сам си преценява колко коня ще са му нужни!Някои хранят семейства и не им е в акъла да хранят 200коня под капака!
Всеки си има нужди и сам си преценява колко коня ще са му нужни!Някои хранят семейства и не им е в акъла да хранят 200коня под капака!
- giotto
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 16:03
- Автомобил: VW Passat B7 Variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Vinchenzo написа:Vento написа:Ако се зачетете тук, всеки, който реве от проблеми с мотора на Голф 4 е с тоя 1,6 SR!
Колега защо така мислиш? Аз от 7 месеца карам такъв Голф с 1.6 АКЛ мотор и съм си доволен.
Калпав мотор няма, има калпава поддръжка, на предишния респективно на настоящия собственик. И аз карам такъв двигател от 3 години и досега само му сменям маслото и филтрите и съм много доволен. Така, че такива коментари като този или онзи мотор бил скапан и несполучлив нямат връзка. Това, че повечето предпочитат да платят по-малка първоначална сума за кола и се набиват с някакви "лачени и напудрени" за да придобият търговски вид дръглячи и след това пускат милиони теми във форума, не значи че един или друг двигател е скапан. Аз като си взех мойта, я взех с 1000 лева повече от пазарната цена в тогавашния момент и досега тези 1000 лв. съм си ги избил многократно било то и само от нерви, без да броя колко ремонти съм си спестил. Жалко за колегата, дано да не е нещо сериозно и да си се радва на количката.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Черно тиксо на диода за маслото :(
Колеги, проблемът на човека с Голфа няма да се реши, докато ние спорим дали 1.6 АКЛ е най-тъпият мотор на VW или има и по-тъп. Замислете се, човекът си е купил кола преди 2 дни и сега целия форум му скача с "как можа това да купиш"...
Към автора на темата: След ремонта на мотора, наложен от факта, че е каран без масло, не мисля, че ще имаш някакви неразрешими проблеми с него. В Германия над 60% от Голфовете са именно с този мотор. Предвид цените на сервизите в Германия, които са много пъти по-високи отколкото у нас, хората не са масово пропищяли. Просто в БГ кола под 120 к.с. не се счита за кола. Даже и да ти трябва икономичен мотор само за градско.
Има колеги, които са карали с такъв мотор и са доволни. Дано и ти си от тях
Към автора на темата: След ремонта на мотора, наложен от факта, че е каран без масло, не мисля, че ще имаш някакви неразрешими проблеми с него. В Германия над 60% от Голфовете са именно с този мотор. Предвид цените на сервизите в Германия, които са много пъти по-високи отколкото у нас, хората не са масово пропищяли. Просто в БГ кола под 120 к.с. не се счита за кола. Даже и да ти трябва икономичен мотор само за градско.
Има колеги, които са карали с такъв мотор и са доволни. Дано и ти си от тях

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта