мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот berta » Съб 26 мар 2011 0:09


Само едно мога да кажа.... ще е нещо брутално........
Ще има доста припаднали Турбинирани на 400 метра :)а па има ли шот не ми се мисли кво ще е ускорението.....
Ето така се прави атмосферка :) режи колко може от кадето може в леко купе... абе арабията главата ми не може да си престааи ква че е картинката :)




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 мар 2011 10:31


berta написа:Само едно мога да кажа.... ще е нещо брутално........
Ще има доста припаднали Турбинирани на 400 метра :)а па има ли шот не ми се мисли кво ще е ускорението.....
Ето така се прави атмосферка :) режи колко може от кадето може в леко купе... абе арабията главата ми не може да си престааи ква че е картинката :)

mhihi


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mk1 » Съб 26 мар 2011 11:51


бачо Иване , нормално ... сток турбо кола , кога е била препядствие ... питаи мадкап колко коли му правише с дигифанта единичката или тоя клип
http://www.vbox7.com/play:49d2c4e4


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот Stenly » Съб 26 мар 2011 12:43


Ти сега последно с дросели ли ще си или дигифант.. и си направи един расов 4-1 колектор ... виж колко работи си направил по мотора и да не сложиш 4-1 накрая е грехота.


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот tubotipo » Съб 26 мар 2011 14:20


ейй емо верно бе бях го забравил турбинирания голф 2 ка
с който са пускахме на мебелна :) scare


berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот berta » Съб 26 мар 2011 14:22


mk1 написа:бачо Иване , нормално ... сток турбо кола , кога е била препядствие ... питаи мадкап колко коли му правише с дигифанта единичката или тоя клип
http://www.vbox7.com/play:49d2c4e4

ее майните винаги съм им се кефил на на диалекта най ме накефи израза "Бахти голфа сериозно ли въри толко е" :) хуахаухуа


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот tubotipo » Съб 26 мар 2011 14:57


много се изкоментира в тоя клип че астрата щяла да настигне голфа ,,,
ша настигне трънци нагоре още повече се оделечавах но спрях да давам газ че мноо движение отидохме после да мерим фастрата та докато се научи шофера да е кара
по г-тека даваше 15.8 а чак след няколко старта или след около половин час мъчене по г-тек се понаучи малко и я свали на мисля 15,4 :D


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот Pacho B » Съб 26 мар 2011 15:54


Голфа е като на филм :D
Чакаме още видеа :D


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 мар 2011 16:30


mk1 написа:бачо Иване , нормално ... сток турбо кола , кога е била препядствие ... питаи мадкап колко коли му правише с дигифанта единичката или тоя клип
http://www.vbox7.com/play:49d2c4e4

Съгласен съм, че 1.8т сток е мъртвец, но да не забравяме и килограмите. Аз Сток в ч-ката само с чип на ХЕ и правя 7коли. Имам и клип. Така че това са относителни неща. Турбо кола в МК1 Визирам моята и кр в мк1 визирам твоята. С парите и модификациите които ти си направил, ако аз го направя Вярвай резултата ще е мнооого различен. Тея Г-теци не им вчрвам, засичал съм моята заедно с едно ХЕ и ХЕ-то даде 16,2 а моята 13.9 :shock На което не мога да вярвам.
Харесва ми колата ти и начина по който я правиш и това че имаш нерви да се занимаваш с асматици. Труден е атмосферния тунинг и за това се отказах от него. Пожелавам ти само безпроблемни доработки и много километри. :applause:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот parno » Съб 26 мар 2011 18:03


оправи си стоповете чУек mhihi


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mk1 » Съб 26 мар 2011 22:01


[img]http://storage4.album.bg/991/Снимки0126_401ff_26994776.jpg[/img]

маховика го измерих днес ... 3,125 кг.


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mladennn » Нед 27 мар 2011 10:43


ебассии маховика то ша е като компак диск :Mr Green Fun :да:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mk1 » Пон 28 мар 2011 15:10


сега се варнах от арз-то :D

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот neon » Пон 28 мар 2011 15:53


Олекотяване,балансче.....добре. А маховика не го ли балансира?


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- POWER ( стр. 33 )

Мнениеот mk1 » Пон 28 мар 2011 16:29


Блалансирахме коляновия вал , след това качихме притескатя евентоално ако има някаква разлика . Нищо , че е завосдки балансиран . след това качихме маховика и спрямо вала се балансира .
Понеже бе доста олекотен не бе нужно да се отнема много материал от маховика .

:twisted:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта