
1.Когато е студена и я запаля оборотите си правят каквото искат.Странното е , че като е студена на ГАЗ се държи по-добре отколкото на бенз.
2.Като се кара студена единственият й проблем е , че малко прекъсва.
3.Като загрее , при изключване от скорост (когато колата е в движение) доста често гасне.
4.Отново , когато е загряла , при малко по-рязко спиране (почти на всеки светофар) още по-често от т.3 гасне .
5.След като загрее без значение в какви обороти съм колата зверски прекъсва .
6.Ако успея да я изфорсирам малко (при спиране) и не изгасне на едно място не ми гасне , само оборотите си играят малко.
И сега да споделя след многото теми , които изчетох какво мисля да свърша сам днес (или утре) и се надявам да дадете още някой съвет .
1.Ще си почистя дросела (само да го намеря къде е)
2.Ще сменя въздушният филтър.
3.Ще погледна тампона на моното (и него дано го открия)
И сега да Ви попитам.
1.Има ли смисъл да сменям бензиновият филтър. Не помня кога за последно го сменявах , но да кажем около година , година и половина.
2.Според вас тия проблеми (най-вече гасненето) може ли да се дължат на проблем с вакуумите? Ако да , да ги сменям ли , и как да ги прегледам всички дали са в ред или направо да си купя нови и да ги сменя.Също така маркуча на сервото на спирачките може ли да влияе по някакъв начин за гасненето?
3.Смятате ли , че ако датчика за антифриза не се държи идеално (счупи се едната скобичка и не мога да си намеря в по-обикновенните магазини) би ли давал някакви проблеми освен дребния теч на антифриз?
Сравнително нови са:
1.Свещи
2.Датчик на ХОЛ
3.Бобина
4.Кабели на свещи
5.Въздушният филтър (пак мисля да го сменя)
6.Датчик за антифриза
Благодаря предварително

