


Фарове на голф 3
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Фарове на голф 3
Решил съм да си слагам ксенон на колата 4300К,и задължително след това на реглаж на фаровете.Фаровете на колата са ми двусекционни.Като погледнах днеска на късите пише H1,но на дългите нито на едната нито на другата пише,каква е.Като ги гледам цокълчетата са като на късите,възможно ли е и дългите да са ми на H1 или са H7?
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Фарове на голф 3
Не съм чувал за такива забрани,но ме остави замислен.Ако е така,то 50% от колите няма да минат технически преглед.
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Фарове на голф 3
А дали няма да го направят да се ходи всяка година в сервиз за реглаж на фаровете.Незнам,мисля си,че ще има някакви мерки за това,но едва ли ще ги забранят.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Фарове на голф 3
Щели да го забранят само на рефлекторен фар... (ако наистина са го забранили) докато при лупите няма ядове.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Фарове на голф 3
Забраната за прегледа е факт.Познат работи в пункт,показа ми наредбата,с която им забраняват.Докато не излезе закон,че е забранено да караш с тях,няма грижи.Или минаваш преглед по 2-рия начин или слагаш обикновените крушки,минаваш и пак си мяташ ксенона.
Иначе да,до някъде е логично,защото рефлекторния фар особено ако е с голям рефлектор (примерно едносекционен с H4 крушка) свети навсякъде и боде очи много лошо.
Иначе следващото действие е,да си купиш едни "тунинг" фарове с лупи за късите,да си боднеш ксенон там и си готов.
Сложи си 4500 или 5000К,понеже 4300 е доста жълт (аз с това се занимавам,слушай какво ти пее радиото,понеже аз си взех за мен 4300 и после ги смених с 4500,които изгоряха и сега съм с 5000,които са най-добрите към момента,но нагоре започват да синеят значително).
С лупите пак е малко относително,защото ако не е качествен фара или лупата,пак боде очи на поразия...а масово ще станем с такива,като забранят и да се кара с рефлекторен фар и ксенон.
Самия рефлектор не е проблем,проблем са чертите по самото стъкло,ама при рефлекторния фар,те точно фокусират правилно обикновената светлина и дори да сложиш гладко стъкло,няма да е добре.

Иначе да,до някъде е логично,защото рефлекторния фар особено ако е с голям рефлектор (примерно едносекционен с H4 крушка) свети навсякъде и боде очи много лошо.
Иначе следващото действие е,да си купиш едни "тунинг" фарове с лупи за късите,да си боднеш ксенон там и си готов.
Сложи си 4500 или 5000К,понеже 4300 е доста жълт (аз с това се занимавам,слушай какво ти пее радиото,понеже аз си взех за мен 4300 и после ги смених с 4500,които изгоряха и сега съм с 5000,които са най-добрите към момента,но нагоре започват да синеят значително).
С лупите пак е малко относително,защото ако не е качествен фара или лупата,пак боде очи на поразия...а масово ще станем с такива,като забранят и да се кара с рефлекторен фар и ксенон.
Самия рефлектор не е проблем,проблем са чертите по самото стъкло,ама при рефлекторния фар,те точно фокусират правилно обикновената светлина и дори да сложиш гладко стъкло,няма да е добре.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 106 госта