


съскане на пасат б5 след гасене на двигателя
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 20:45
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Пазарджик
съскане на пасат б5 след гасене на двигателя
Колата е Пасат Б5.. забелязах,че след работа на климатроника при угасен двигател се чува някакво съскане /пссссссст/ за някакви секунди.. може би 10 и спира..Това го чух след като днес ми работи климатроника на студено, изгасих колата и слезнах.. ОТ скоро имам такава та не знам така ли трябва да бъде или не ?!?!?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: съскане на пасат б5 след гасене на двигателя
Нека позная - чува се от дясно 
Нормално е,не се плаши
Има там една капилярна тръбичка,която редуцира високото налягане на фреона,към ниско.Като изгасиш двигателя, още известно време, налягането от двете страни на тази тръбичка се изравнява и съска.От едната и страна имаш примерно 10-15,дори може и повече атмосфери,а от другата,около 2 - 2.5 атмосфери...и докато се изравнят двете налягания,си съска
Щом я имаш от скоро,не е лошо да и направиш едно обслужване на климатроника от гледна точка на фреон и масло в системата.Ето тук съм писал - прочети -> Цък


Нормално е,не се плаши

Има там една капилярна тръбичка,която редуцира високото налягане на фреона,към ниско.Като изгасиш двигателя, още известно време, налягането от двете страни на тази тръбичка се изравнява и съска.От едната и страна имаш примерно 10-15,дори може и повече атмосфери,а от другата,около 2 - 2.5 атмосфери...и докато се изравнят двете налягания,си съска

Щом я имаш от скоро,не е лошо да и направиш едно обслужване на климатроника от гледна точка на фреон и масло в системата.Ето тук съм писал - прочети -> Цък

Последна промяна от zfa159 на Пон 28 мар 2011 0:29, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 20:45
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Пазарджик
Re: съскане на пасат б5 след гасене на двигателя
zfa159 написа:Нека позная - чува се от дясно
Нормално е,не се плаши
Има там една капилярна тръбичка,която редуцира високото налягане на фреона,към ниско.Като изгасиш двигателя, още известно време, налягането от двете страни на тази тръбичка се изравнява и съска.От едната и страна имаш примерно 10-15,дори може и повече атмосфери,а от другата,около 2 - 2.5 атмосфери...и докато се изравнят двете налягания,си съска
Mного Точно описа всичко... благораря за отговора

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vladtod® и 48 госта