Въпрос за челен кулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ni4ko_vd
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Въпрос за челен кулер

Мнениеот ni4ko_vd » Вто 29 мар 2011 16:45


Колеги въпроса ми е има ли смисъл от челен кулер при положение че е стокова турбина,само дюзите са сменени с такива 205ци?Ще има чип след време и генерация..Ако има смисъл какъв кулер да си търся става въпрос за 1з мотор на ауди 80




Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Въпрос за челен кулер

Мнениеот vinixxx » Вто 29 мар 2011 16:51


се ша падне някой друг градус от Т на въздуха


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Въпрос за челен кулер

Мнениеот achodemo » Чет 31 мар 2011 22:21


vinixxx написа:се ша падне някой друг градус от Т на въздуха

И ще се вдигне лага .


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос за челен кулер

Мнениеот morfei1 » Чет 31 мар 2011 23:50


achodemo написа:И ще се вдигне лага .


точно :да:


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: Въпрос за челен кулер

Мнениеот stefan_milk » Пет 01 апр 2011 19:01


и защо като турбо пътищата ще са горе долу с еднаква дължина


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Въпрос за челен кулер

Мнениеот achodemo » Пет 01 апр 2011 19:10


stefan_milk написа:и защо като турбо пътищата ще са горе долу с еднаква дължина


Първо хич няма да са със същата дължина ,ако кулера е челен и със срещуположни вход и изход и
второ кулера ще бъде два пъти или повече по голям като обем от оригиналния , с доста по-дълги ламели създаващи повече въздушно съпротивление ,което турбото трябва да преодолее ,да напомпа самия кулер и после чак имаме високо налягане във входящия колектор . Всичко това отнема ценни секунди време когато искаш да се "изстреляш" с пълна газ при условие ,че турбината е старата и с малък дебит !!!


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Въпрос за челен кулер

Мнениеот ShoGo_GTI » Съб 02 апр 2011 22:28


потърси от шаран или от фронтера примерно :)


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Въпрос за челен кулер

Мнениеот valerossi46 » Нед 03 апр 2011 12:07


принципа е колокото по голямо турбо , по-голям кулер.Със сток турбо и голям кулер става турбо лаг както казаха колегите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, kiko26 и 36 госта