Проблем с дроселова клапа на В5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: Проблем с дроселова клапа на В5

Мнениеот Alex_Heat » Вто 22 мар 2011 1:11


Rosenirs написа:Колеги след като изчистих клапата не ми дава грешка вече,но когато отпусна газта оборотите падат плавно до 1200 има едно задържане за 5 сек и тогава се нормализират на 900.Преди да сваля дросела си падаха нормално до 900.Vaskoto1 каза,че трябва да се смени и температурния датчик,но ако е от него не трябва ли да ми го отчита на Vag Com?


П.С. Каква е разликата между клапа с номер 058 133 063Q и 058 133 063M ?



Имам същия случай. Разликата само е, че смених дебитомер и след това изчистих дросел клапата. Забелязвам, че като се пусне газта и се освободи от скорост, някой път има едно забавяне за няколко секунди и тогава оборотите се нормализират. Ако някой внесе повече яснота, ще съм му благодарен и колегата също :D




Потребителски аватар
doi4i_n
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 30 авг 2009 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с дроселова клапа на В5

Мнениеот doi4i_n » Нед 27 мар 2011 11:26


Колеги вчера падна голямо чистене на мойта дроселова клапа, направо беше ужасно мизерийка, но след двучасово търкане ефекта е задоволителен (направо светна), въпреки че имаше още кво да се желае.
Изображение----------Изображение

Изчистих и ето това, ще ви го покажа щото незнам точно какво е: Изображение, има две тънки жички които бяха доста мръснички.
След като сглобих всичко, естествено направих веднага тест на колата за да видя как се държи след почистващите процедури. Прекъсването (за което съм споменал в предния си пост) не се обади, поне през тези десетина километра тестване което направих.
Обаче се появи друг проблем: като освободя от скорос и пусна колата по инерция, оборотите рязко падат до 1100, след което вместо да паднат до 900, те се вдигат до 1400 и така започват да играят между 1100 и 1400 и не искат да паднат до нормалните, като спря обаче на място и след около 10 секунди падат до нормалните 900.
От какво може да се получава това според вас???

П.П.
- Проблема с оборотите е абсолютно еднакъв както на бензин, така и на газ.
- Почистването го прових с разредител за боя (това имах само подръка), незнам дали той не е изиграл някоя лоша роля в случая.


Потребителски аватар
Rosenirs
Мнения: 328
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с дроселова клапа на В5

Мнениеот Rosenirs » Нед 27 мар 2011 16:56


Колега, покарай няколко дни колата и би трябвало вскичко да си дойде на мястото, ако преди това си нямал тези проблеми с оборотите.Направих, както писах по горе, адаптация на клапата с Vag Com, но явно компютърът на колата си я прави по-точно.Оборотите при мен вече са много добре.:)


Потребителски аватар
doi4i_n
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 30 авг 2009 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с дроселова клапа на В5

Мнениеот doi4i_n » Пет 01 апр 2011 17:26


Колеги прекъсването (за което съм споменал в предния си пост) още на следващия ден след чистенето на дроселовата клапа пак се появи, и то още повече от както преди това.
Днес закачиха колата на Vag Com и показа грешка в Дебитомера, но след няколко опита майсторчето ми каза, че явно е заминал и затова не може да изчисти грешката. Направиха и адптация на дроселовата клапа, но и там нещата с оборотите не се оправиха напълно, появява се пак това играене, но значително по-малко от преди.
Майстора ми каза, че не може да се оправи прболема с играенето на оборотите заради дебитомера, а не заради дроселовата клапа, всичко било свързано с този дебитомер.
Също ми каза, че е възможно и да се обажда някоя бобина, но нямало как да се хване ако не е тотално прецакана.
Извода който аз си направих, е че проблемите не са свързане с дроселовата клапа (не че почисването е било без полза), а трябва да се почне с една проба с нов дебитомер или по-скоро работещ и след това ще видим дали ще има и друго порблемно по веригата.
Мисля да търся от някъде (някого) работещ дебитомер за проба, за да съм сигурен преди да тръгна да копувам защото всички знаете, че е голяма цифра!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта