liolioto написа:....важи за средно и високочестотните дизеловите двигатели
Какво ще рече това?

liolioto написа:....важи за средно и високочестотните дизеловите двигатели
the_tupan написа:Ludiq написа:Що на лични то за това е темата "На какви обороти карате дизелите си???" .![]()
Аз лично след 4000об усещам направо забиване на муцуната.
и при мен започва да тъпче на едно място при около 4300.
Booster написа:Според мен перфектната скорост за пътуване на дълъг път 110-120 и си караш на Фифт Гиър() имаш ресурс за ипреварване и предоволна инерция.Това ми харесва , много е удобен за дълъг път.
Booster написа:Навика ми е докато загрее превключвам на макс 1900-2000 , понеже печките не понасят да запалиш и веднага в 4000-те хиляди оборота, като загрее обаче доста често я продухвам както споменах по-горе за 4000-те хиляди оборота.Най якото , е че кръглите скорости са много тарикатско изчислени : 100км - 2000об , 200км-4000об точно.
.Според мен перфектната скорост за пътуване на дълъг път 110-120 и си караш на Фифт Гиър(
) имаш ресурс за ипреварване и предоволна инерция.Това ми харесва , много е удобен за дълъг път.
kirqka_85 написа:Карам си печката като е студена максимум до 1800 оборота след като загрее между интервала от 2200 до 3000 оборота все пак си пазя количката защото ми служи вярно и не ме е предавала досега а от време на време си я продухвам на магистралата
всичко което казваш е в рамките на нормалното и всичко което казах аз преди важи за дизелаKadROo написа:Защо като чуете дизел всички са сещате за ТДИ![]()
Аз пък карам 1,9 чист дизел и си го юркам в границите на нормалното. Като е студена до 2000 оборота като загрее 3000. Максимум до 4000 оборота... Веднъж си бях усилил музиката и ръгам втора да изпреварвам щото много ма ядосаха гааз до ламарината ама аз мотор тва онова не чувам щото музиката е силна ускорение имаше ,но изведнъж си забучи муцуната гледам 5500 оборота
![]()
![]()
но колата ускоряваше до край не да умре на 3500
![]()
![]()
Но помпата ми е на предварение , дебита ми е усилен от нея помпа , като самата ми помпа е от Т4 вече
Върви като бензин и го юркам като бензин понякога
най ме кефи , че не се получава турболенция
KadROo написа:Защо като чуете дизел всички са сещате за ТДИ![]()
Аз пък карам 1,9 чист дизел и си го юркам в границите на нормалното. Като е студена до 2000 оборота като загрее 3000. Максимум до 4000 оборота... Веднъж си бях усилил музиката и ръгам втора да изпреварвам щото много ма ядосаха гааз до ламарината ама аз мотор тва онова не чувам щото музиката е силна ускорение имаше ,но изведнъж си забучи муцуната гледам 5500 оборота
![]()
![]()
но колата ускоряваше до край не да умре на 3500
![]()
![]()
Но помпата ми е на предварение , дебита ми е усилен от нея помпа , като самата ми помпа е от Т4 вече
Върви като бензин и го юркам като бензин понякога
най ме кефи , че не се получава турболенция
сега като препрочитам поста ти и започвам да се питам какво те кефи липсата на турболенция както се изразяваш ти . С риск да бъда нападнат от някой атмосферни колеги ,ще изразя личното ми мнение ,че ДВГ-тата за мен се делят грубоKadROo написа:Защо като чуете дизел всички са сещате за ТДИ![]()
Аз пък карам 1,9 чист дизел и си го юркам в границите на нормалното. Като е студена до 2000 оборота като загрее 3000. Максимум до 4000 оборота... Веднъж си бях усилил музиката и ръгам втора да изпреварвам щото много ма ядосаха гааз до ламарината ама аз мотор тва онова не чувам щото музиката е силна ускорение имаше ,но изведнъж си забучи муцуната гледам 5500 оборота
![]()
![]()
но колата ускоряваше до край не да умре на 3500
![]()
![]()
Но помпата ми е на предварение , дебита ми е усилен от нея помпа , като самата ми помпа е от Т4 вече
Върви като бензин и го юркам като бензин понякога
най ме кефи , че не се получава турболенция
KadROo написа:Защо като чуете дизел всички са сещате за ТДИ![]()
Аз пък карам 1,9 чист дизел и си го юркам в границите на нормалното. Като е студена до 2000 оборота като загрее 3000. Максимум до 4000 оборота... Веднъж си бях усилил музиката и ръгам втора да изпреварвам щото много ма ядосаха гааз до ламарината ама аз мотор тва онова не чувам щото музиката е силна ускорение имаше ,но изведнъж си забучи муцуната гледам 5500 оборота
![]()
![]()
но колата ускоряваше до край не да умре на 3500
![]()
![]()
Но помпата ми е на предварение , дебита ми е усилен от нея помпа , като самата ми помпа е от Т4 вече
Върви като бензин и го юркам като бензин понякога
най ме кефи , че не се получава турболенция
повярвай ми и тди ги прави с не по малка лекота ,но никога не знаеш кога ще му е за последно..........WOB написа:KadROo написа:Защо като чуете дизел всички са сещате за ТДИ![]()
Аз пък карам 1,9 чист дизел и си го юркам в границите на нормалното. Като е студена до 2000 оборота като загрее 3000. Максимум до 4000 оборота... Веднъж си бях усилил музиката и ръгам втора да изпреварвам щото много ма ядосаха гааз до ламарината ама аз мотор тва онова не чувам щото музиката е силна ускорение имаше ,но изведнъж си забучи муцуната гледам 5500 оборота
![]()
![]()
но колата ускоряваше до край не да умре на 3500
![]()
![]()
Но помпата ми е на предварение , дебита ми е усилен от нея помпа , като самата ми помпа е от Т4 вече
Върви като бензин и го юркам като бензин понякога
най ме кефи , че не се получава турболенция
Предкамерния дизел работи на малко по-високи обороти,5000об ги прави с лекота
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта