

ABSOLUT написа:... и има стоманени втулки.
bigmiro написа:Не правете такива работи. Нищо вярно няма във вашите предположения!!! Това не е втулка.Това е лагер с композит направен за големи натоварвания.Оста може да е мръднала малко, но не вярвам и ако е износена може да се мине само с водна шкура на ръка,едва ли е крива. Сменя се лагера и готово. Този лагер(втулка) е самосмазващ, издържа на натоварване 4-5 пъти по голямо от на иглен лагер.
milmar написа:bigmiro написа:Не правете такива работи. Нищо вярно няма във вашите предположения!!! Това не е втулка.Това е лагер с композит направен за големи натоварвания.Оста може да е мръднала малко, но не вярвам и ако е износена може да се мине само с водна шкура на ръка,едва ли е крива. Сменя се лагера и готово. Този лагер(втулка) е самосмазващ, издържа на натоварване 4-5 пъти по голямо от на иглен лагер.
Може да си разглобявал нещо подобно , но това пък аз не вярвам.
Че е втулка - втулка е , че е лагер с вътрешно покритие - така е ,че никой по-горе не е писал обратното - също е вярно .
Другото , просто не си го схванал . Трябваше да се рабере от думите ми , че леглото ако е заминало ,защото понякога втулковия лагер направо липсва, трябва мястото да се разфрезова и да се набие втулка със вътрешен диаметър равен на оригиналния на леглото , и външен по-голям , но достатъчно малък за да не се ослаби конзолата . И такова понятие "самосвазващ" ако успееш да го обясниш ... това да не е пържола на барбекю
.
bigmiro написа:....Оригинално размерите му са 15*17*30 мм. Другия проблем е гумения конус който се разбива. За него идеи нямам!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта