Обемен датчик за алармата ?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Обемен датчик за алармата ?
Лятото ми резнаха уплътнението на задния десен джам (Голфката ми е с 2 врати) и от там ми измъкнаха сублуфера от багажника. Алармата ми е с шоков датчик,но без обемен и тези мамка им са го знаели. Освен да си сложа към настоящата аларма обемен датчик, какво друго ви хрумва?
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Дайте ми съвет относно алармата...
GoGo82 написа:Освен да си сложа към настоящата аларма обемен датчик, какво друго ви хрумва?
Увеличи чувствителноста на шоковия датчик, няма защо да купуваш обемен.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 17:55, променено общо 1 път.
vaskoto1 написа:слага се обемен микровълнов реагиращ на маса...позната ситуация...
Значи и аз си сложих нова аларма, която е с шоков датчик само-спокойно могат да ми свалят гумите например.А старата ми казаха, че не могат да я ремонтират, понеже нямали резервни части, макар че не я погледнаха даже какво и има.
Васко, да знаеш нещо за GETRONIC или нещо такова пишеше на нея.Също пише Фолксфаген и Ауди.От Италия е колата.Дали може да се ремонтира тва нещо.
П.С.А на новата може ли да сложа обемен датчик и колко кинти ще е и ще помага ли нещо?
аааааа и за много години Beer да не забравя да си жив и здрав и да почерпиш за именния ден
Пичове, като ви гледам и аз едно време пострадах от общо взето недодяланите аларми които се монтират. Искам да споделя някои мои размисли относно охраната на автомобила и някои технически решения които успях да си направя:
1. Шоковия датчик /става дума за оригиналния който си е с алармата/ е най негодното нещо в цялата система. Ако някой от вас си е правил труда да разглоби такъв датчик и да го поразгледа, ще се убеди че той не реагира на вибрация или движение, а реагира на шума който може да е вследствие на вибрацията или движението. Искам да кажа че самия датчик е един нискочестотен микрофон и когато бях с него можех да си люлея голфа на амортисьорите колкото си искам без да се обади алармата въобще. Ако обаче ударя силно по купето той се обажда........и благодарение на тази слебост безпрепятствено ми свиха предната маска с фарчетата посред бял ден на центъра на града. И така аз мисля, че за качествена охраана на колата е необходим датчик, който може да детектира някакво движение, изместване или дори леко полюшване, защото каквото и да пипат от колата, джебчиите винаги ще я разклатят. Опитвах да си правятакъв с платка, пружинка, тежест и т.н........в ккрайна сметка се сдобих с истински датчик за вибрация - използват го геолози....страхотен е, само да докоснеш колата с пръст и се включва, не се влияе от издънени гърнета на околни автомобили, защото това е датчик за вибрация а не микрофон, както са повечето. Ще ви кажа само, че често виждам котараци, покачили се върху колата ми и алармата свири. Има и недостатък - признавам:1. Влияе се от вятъра, щото системата е чувствителна и когато вятъра е по сериозен клати колата, 2. Ако спреш по центъра и покрай теб минава тролей, или трамвай - това са вибрации и колата пищи. Всичко това обаче ми беше трудно докато го напасна. Пишете какво мислите за идеята ми, аз съм много доволен, защото знам със сигурност ЕДНО - И ТО Е ЧЕ КОГАТО АЛАРМАТА МИ ПИЩИ, ТАЗИ КОЛА СЕ КЛАТИ ОТ НЕЩО СЪС СИГУРНОСТ, А ДАЛИ Е ОТ ВЯТЪР, КОТКА ИЛИ ДЖЕБЧИЯ РЕШАВАМ АЗ ДАЛИ ЩЕ ПОГЛЕДНА.
1. Шоковия датчик /става дума за оригиналния който си е с алармата/ е най негодното нещо в цялата система. Ако някой от вас си е правил труда да разглоби такъв датчик и да го поразгледа, ще се убеди че той не реагира на вибрация или движение, а реагира на шума който може да е вследствие на вибрацията или движението. Искам да кажа че самия датчик е един нискочестотен микрофон и когато бях с него можех да си люлея голфа на амортисьорите колкото си искам без да се обади алармата въобще. Ако обаче ударя силно по купето той се обажда........и благодарение на тази слебост безпрепятствено ми свиха предната маска с фарчетата посред бял ден на центъра на града. И така аз мисля, че за качествена охраана на колата е необходим датчик, който може да детектира някакво движение, изместване или дори леко полюшване, защото каквото и да пипат от колата, джебчиите винаги ще я разклатят. Опитвах да си правятакъв с платка, пружинка, тежест и т.н........в ккрайна сметка се сдобих с истински датчик за вибрация - използват го геолози....страхотен е, само да докоснеш колата с пръст и се включва, не се влияе от издънени гърнета на околни автомобили, защото това е датчик за вибрация а не микрофон, както са повечето. Ще ви кажа само, че често виждам котараци, покачили се върху колата ми и алармата свири. Има и недостатък - признавам:1. Влияе се от вятъра, щото системата е чувствителна и когато вятъра е по сериозен клати колата, 2. Ако спреш по центъра и покрай теб минава тролей, или трамвай - това са вибрации и колата пищи. Всичко това обаче ми беше трудно докато го напасна. Пишете какво мислите за идеята ми, аз съм много доволен, защото знам със сигурност ЕДНО - И ТО Е ЧЕ КОГАТО АЛАРМАТА МИ ПИЩИ, ТАЗИ КОЛА СЕ КЛАТИ ОТ НЕЩО СЪС СИГУРНОСТ, А ДАЛИ Е ОТ ВЯТЪР, КОТКА ИЛИ ДЖЕБЧИЯ РЕШАВАМ АЗ ДАЛИ ЩЕ ПОГЛЕДНА.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Повечето шок датчици които аз съм виждал са пружинка с рапидка на края никога не съм виждал вариант с микрофон.Значи хубав вариант е с датчик за периметърна охрана който когато някой се приближи по близо от 50см. до колата примерно изписква веднъж кратко и после включва таймер след изтичане на пример 15сек включва алармата.
- bluefen
- Мнения: 886
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
няма нещо което да спре наглите наркоман4ета освен да ги убиваш
)
ето тука едно флаш4е наистина само филм4е но така трябва да се действа
http://www.stickdeath.com/2002auto.html
гледаите пак после схе обсусйдаме как ще стане
))

ето тука едно флаш4е наистина само филм4е но така трябва да се действа

гледаите пак после схе обсусйдаме как ще стане

Това е признавам страхотна идея .Не можеш ли да и намалиш чувствителноста с нещо ,и дареагира на по- силни разклащания?
Мога да, и съм я намалил, не е трудно, щото датчика е генератор на ЕДН в намотка, т.е. колкото повече го клатиш, толкова по високо напрежение изкарва и един потенциометър ми свърши работа.
Повечето шок датчици които аз съм виждал са пружинка с рапидка на края никога не съм виждал вариант с микрофон
Малко лошо се изразих, по точно не е микрофон, а пиезо излъчвател който работи като микрофон в шоковия датчик...Същите тези пиезоизлъчватели се използват като пищялки в евтините телефонни апарати дето се продават по няколко лева по битаците. Всъщност всеки може да разбере сам що за стока е датчика му: Нека плесне силно с ръце до самия датчик или да хвърли една малка пиратка до колата....Според мен нещо дето реагира на звук си е чист звукоприемник /микрофон/.
Този вариант не е лош, има какво да се дообсъди по него и мисля че в комбинация с истински детектор на движение ще се получи нещо добро
Значи хубав вариант е с датчик за периметърна охрана който когато някой се приближи по близо от 50см. до колата примерно изписква веднъж кратко и после включва таймер след изтичане на пример 15сек включва алармата
Този вариант не е лош, има какво да се дообсъди по него и мисля че в комбинация с истински детектор на движение ще се получи нещо добро
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Vaklin1982 и 30 госта