Забравих, че слизаш от 34 коня, то в такъв случай трябва да се чувстваш кат в драгстер, това има поне, двойно-повече коне, ако си със стандартните гуми на първа трябва трудно да зацепват, на втора, ко зацепят - да хвърчат седалки, на трета пак превъртат, но не се чупи нищо... Затегни гайките на задните барабани, че на светофарете късат шлици...

Не знаех, че помня работи от преди 10 години

. Помня още, че ми се насъзиха очите, като събрах първия 1600, нямаше го маняшкия боксер-звук на 1200, звучеше почти като редовак, но поне ме искарва повече километри

... Тия карбуратори дават по-прецизни смеси от Солекса, на теория трябва да харчат по-малко, но на практика е трудно да караш кротко повече от 2км. и, понеже във високи, наистина гонят краза - разхода е ниприемлив...
