как точно работи това устройство. Ето и линка, http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=141029&start=60 Заредете се с бира и фастъчки
и приятно четене. Както ще стане ясно ако отделите време, ЧЕТЕНЕ му е майката.

как точно работи това устройство. Ето и линка, http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=141029&start=60 Заредете се с бира и фастъчки
и приятно четене. Както ще стане ясно ако отделите време, ЧЕТЕНЕ му е майката.


http://www.hardwarebg.com/forum/showthread.php?t=194567&page=19 Вече е поправено Има линкове, клипове, доста обобщена информация . Всъщност е добре да се прочете цялата тема, с линковете и клиповете. Определено 30 минути няма да ти стигнат.Ivan4u написа:Ще те помоля поне ти да посъбереш качествените мнения.

mafiota написа:ebrehu написа: Гледам, че си от Козлодуй. Пази, боже, някой ден да не станеш ядрен физик. Теб даже и в тоалетната на АЕЦ-а не бива да те пускат с тези "фундаментални" физико-химически познания.
Аман от пустиняци![]()
такива дървени философи като теб ги слагаме до реакторите да хвърлят уран с лопатата![]()
![]()
Ivan4u написа:Уважение към hardware.bg /които и да са те / , както и към вашия форум - не четох 2 часа , но от 30-те минути , които отделих върху копираната от теб 5-та страница , видях как обсъждате някой си , който направил нещо си за реклама пак на нещо си , и тн... Ще те помоля поне ти да посъбереш качествените мнения. Благодаря
ebrehu написа: ......... А иначе, аз съм дипломиран и практикувам точно това, в което съм най-добър. .....

yms написа:За всеки , който е попрочел за ДВГ и е разбрал , какво е прочел е ясно :
Не подобряваш горенето . Не повишаваш КПД . В цилиндъра и така имаш почти пълно изгаряне на сместа . Загубите идват от триене , отвеждане на топлина - с охлаждащата течност , маслото , отработилите газове .
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта